Ubikinonia

iherbistä.

Pitäisi tilata iherbistä Ubikinonia 100mg kapseleita.
Suositelkaa hyvä merkki.

9

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitse.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-CoQ10-Gels-Kaneka-Q10-100-mg-150-Softgels/4131#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=ubiquinone&rc=328&sr=null&ic=17

Tavallisen ubikinonin (koentsyymi Q10) täytyy muuttua elimistössä ubikinoliksi ennekuin se voi imeytyä ja vaikuttaa. Ubikinonin entsymaattinen aktivaatio ubikinoliksi tapahtuu suolistossa. Kaikilla ihmisillä tämä muuntuminen ei tapahdu kovin hyvin.
      Mm. pitkäaikaissairailla, tupakoitsijoilla, ikääntyneillä tai henkilöillä joilla on erilaisia terveysongelmia, on usein myös heikentynyt entsyymien toiminta, jolla muuntaa ubikinoni ubikinoliksi. Ubikinolia elimistö voi hyödyntää välittömästi ja se nostaa veren ubikinonin noin 3 kertaa korkeammalle tasolle kuin perinteinen ubikinoni.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Ubiquinol-Kaneka-QH-New-Soy-Free-Non-GMO-Formula-100-mg-150-Softgels/12109#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=ubiquinol&rc=75&sr=null&ic=2

• ap.

Minkä merkkinen Ubikinoni täällä suomessa olisi vastaava tuote tuolle healthy origins Ubikinonille?

• valitse.

Tolosella on ja Pharma Nord.

Citymarketissa oon nähnyt.

Sitten on

Life
      Luontaistuntijat

ja muitakin kivijalkakauppoja

• Marjastaja53

Minäkin tilaan jatkuvasti tuota Healthy originsin ubiquinolia 50 mg ilman soijaa. Se on sopinut ainakin minulle. Elikkä siinä ubiquinoni on valmiina muodossa jossa se imeytyy parhaiten.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Skip ja Solgar tunnetusti laatumerkkejä muta niitä ei välttämättä halpakaupoista löydy.

• Anonyymi

Aito Ubikinol 50mg käyttö aloitettu. Sisältää Kaneka® ubikinolia.
      Terveysvaikutuksista eri sairauksiin ja vaivoihin olen lukenut paljon hyvää.

Onko täällä iäkkäämpiä henkilöitä, jotka kokevat hyötyneensä ubikinonista/ubikinolista? Toivon helpotusta yöuniin, väsymykseen, nivel- ja lihasvaivoihin sekä -jäykkyyteen, stressiin. Onko kukaan huomannut ihomuutoksia (solutuotannon vilkastuminen ja hapettumisen vähentyminen)?

• Anonyymi

Tilattu 100 kpl purkki kotimaisesta verkkokaupasta. Annostus: 1-2 kapselia päivässä.

- edellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      69
      2586
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2543
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1451
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1447
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1161
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      1002
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      197
      965
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      80
      852
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      739
    Aihe