Paljo te ootte saanu palkkaa??
TE JOTKA OOTTE JAKANU MAINOKSIA!!
8
194
Vastaukset
- Jonneboy98
160-190€/kk Tampereella ja 350 postilaatikkoa.
- eienääikinä
Ihan vitusti liian vähän siihen nähden että työtä on paljon. Työtähän mulla oli "vain kahtena päivänä" viikossa mutta todellisuudessa neljänä, koska mainoksia oli yleensä 5-10 eri sorttia jolloin ne piti lajitella. Mutta tuo ~170/kk on aika hyvä veikkaus todellisuudesta.
- 332433
Todella surka tuo jakajien palkka. Tuntipalkaksi ei montaa euroa jää! Kunnon kusetusta, ei tuota kukaan selväpäinen tee.
- juujuugujgjhg
Parempi sekin ku ei mitään! :)
- vieras8
Itse olin jakajana Porissa, ei kukaan terve sitä halua tehdä! Sain kuukaudessa riippuen lehtien määräst 50-80e, joten vain surkea palkka työhön nähden!
Vanha ketju joo mutta oli pakko :D - Tietämätön
Minkä ikäset tuohon hommaan pääsee?
- Mainostenjakaja
Pitää olla 14v tai yli.
Työ on kovaa ja raskasta eikä palkkaa oikeesti saa yhtään siihen työmäärään nähden. Älkää lähtekö tähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201