Hei,olen Niko

Niko Petteri

14

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Määttä
    • äs määtttä

Pakoputki hoonariko nyt Määttänä siinä esiintyy? Pysyttele vaan takatuuppari osastolla ja pistä siellä parastasi.

• Jani Aleksi
      • hokaksofiir

Eli joudut välillä pysähtymään esteen havaittuasi.Se on aika normaali toiminto mutta miksi kerrot siitä?

• RekkaKallu57v

Minä olen rekkaKallu 57 v ja olen peruuttanut enäemmän kuin Niko ja kumppanit on ajanut rekkaa yhteensä.

• Hehheh!

Kertoo siit kuinka paljon oot ajanu harhaan!

• hokaksofiir

Otin kalkulaattorin käyttöön.Roskakuski peruuttaa noin 200km/v, jakokuljettaja 150km/v,puuautot 350km/v,säiliökuskit 100km/v ja pakukuskit 50km/v.Tänään peruutin 70 metriä kahdella autolla.Ainahan sitä hakee tilanteen että pääsee mahdollisimman vähällä peruuttamisella mutta jotkut peruuttaa vaan enemmän kuin muut.Korjaa jos olen väärässä.

• Paljonko ajanut?

Montako vuotta olet ajanut yhteensä?

• hokaksofiir

Minulla aktiivivuosia 19 mutta kilometrejä aika vähän koska ajan paljon lyhyttä reittiä. 1.35milj.km. Mukavaa on aina ollut.Se on vaan se tunne kun lähtee raskaalla mutta vastuu pitää ottaa huomioon. AB-kuskit odottaa henkilöauto käyttäytymistä ja se on vaan hyväksyttävä. Ole kohtelias ja ennakoi enemmän kuin tuntuu perseessä. Näillä mennään.

• Paljon on ajeltu

Minä olen naapurin Reiska en omista ajokorttia ja töissä en ole ollu ikinä ku pimeissä.
      Mutta aina kun pojat ootte töissä ni tiedän mitä silloin ajelen.

• hokaksofiir

Ajele sie vaan harhoissa rauhassa. Sait kahteen lauseeseen mahtumaan yhdeksän kielioppivirhettä sekä kaksi Hawkingin teoriaa. Onneksi olkoon.

• Jesse 5v

Niko ja Jani ovatkin suurammattilaisia.

• Rekkapenan tilitys
    • hokaksofiir

Älä välitä koska perseessä roikkuja vei huomion juuri kun se kuoppa yllätti.Kaikki rekkaa, yhdistelmää, täysperää ja raskasta ajoneuvoa ajavat sen tietää.Palaillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe