Hei,olen Niko

Niko Petteri

14

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Määttä
    • äs määtttä

      Pakoputki hoonariko nyt Määttänä siinä esiintyy? Pysyttele vaan takatuuppari osastolla ja pistä siellä parastasi.

    • Jani Aleksi
      • hokaksofiir

        Eli joudut välillä pysähtymään esteen havaittuasi.Se on aika normaali toiminto mutta miksi kerrot siitä?


    • RekkaKallu57v

      Minä olen rekkaKallu 57 v ja olen peruuttanut enäemmän kuin Niko ja kumppanit on ajanut rekkaa yhteensä.

      • Hehheh!

        Kertoo siit kuinka paljon oot ajanu harhaan!


      • hokaksofiir

        Otin kalkulaattorin käyttöön.Roskakuski peruuttaa noin 200km/v, jakokuljettaja 150km/v,puuautot 350km/v,säiliökuskit 100km/v ja pakukuskit 50km/v.Tänään peruutin 70 metriä kahdella autolla.Ainahan sitä hakee tilanteen että pääsee mahdollisimman vähällä peruuttamisella mutta jotkut peruuttaa vaan enemmän kuin muut.Korjaa jos olen väärässä.


    • Paljonko ajanut?

      Montako vuotta olet ajanut yhteensä?

      • hokaksofiir

        Minulla aktiivivuosia 19 mutta kilometrejä aika vähän koska ajan paljon lyhyttä reittiä. 1.35milj.km. Mukavaa on aina ollut.Se on vaan se tunne kun lähtee raskaalla mutta vastuu pitää ottaa huomioon. AB-kuskit odottaa henkilöauto käyttäytymistä ja se on vaan hyväksyttävä. Ole kohtelias ja ennakoi enemmän kuin tuntuu perseessä. Näillä mennään.


    • Paljon on ajeltu

      Minä olen naapurin Reiska en omista ajokorttia ja töissä en ole ollu ikinä ku pimeissä.
      Mutta aina kun pojat ootte töissä ni tiedän mitä silloin ajelen.

      • hokaksofiir

        Ajele sie vaan harhoissa rauhassa. Sait kahteen lauseeseen mahtumaan yhdeksän kielioppivirhettä sekä kaksi Hawkingin teoriaa. Onneksi olkoon.


    • Jesse 5v

      Niko ja Jani ovatkin suurammattilaisia.

    • Rekkapenan tilitys
    • hokaksofiir

      Älä välitä koska perseessä roikkuja vei huomion juuri kun se kuoppa yllätti.Kaikki rekkaa, yhdistelmää, täysperää ja raskasta ajoneuvoa ajavat sen tietää.Palaillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1727
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe