Polttopuu palstaa

Jpee

Onko kellään harvennusta kaipaavaa metsäkuviota tai metsäsaareketta peltojen keskellä? Voisin harventaa/hakata sen, palkaksi ottaisin puut itselleni polttopuuksi. Työskentelen metsäalalla, joten hyvän harvennuksen teko onnistuu. Ajo traktorilla.

17

2177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo kyl on

on kyllä joo!

• on joo kyllä

kyllä joo on!

• kyl on joo

joo on kyllä!

• kylonjoo

joo on kyllä!

• oikeastaan.ei

ei oikeastaan

• Pahan_pistit

En ole ihan varma mutta voi olla.

• olla.ei.voi

ei voi olla!

• pistit_pahan

olla voi varma ei ihan en ole

• huhhuh35

Luulin että Kärkölässä asuu fiksua porukkaa, mutta tämän ketjun selattuani käsitykseni todella muuttuu. Ellei ole muuta sanottavaa .....Ehkä kannattais pitää "möllyt mahassaan" ettei mene viimeistenkin kärköläisten maine. Hyvää alkanutta vuotta kuitenkin kaikille.

• Anonyymi

oishan tota

• Anonyymi

on joo jonkinverran

• Anonyymi

Siiitä vaan katot keittiön ikkunastasi pihalle. Kaikki puut mitkä näet voi kaataa kukaan ei perään kysele.

• Anonyymi

Saattaa olla toi byrokratia, että pitää mennä niin virallista kaavaa että sen virkamies hyväksyy ja olla kortti sitä ja tätä työn suorittamiseksi .. ja sitten vielä nää metsänhoitopalkkiot ja yhdistykset hyväksymisineen ... En tiedä miten nykyää mutta mitä vaan ei saa normiloukkuyhteiskunnassa tehdä kuin hallitus ..

• Anonyymi

Tarkotaan siis tuotantomaaperällä ... Jos ei muuta niin tikkojen pesintää ei saa häiritä .

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe