Onko kellään harvennusta kaipaavaa metsäkuviota tai metsäsaareketta peltojen keskellä? Voisin harventaa/hakata sen, palkaksi ottaisin puut itselleni polttopuuksi. Työskentelen metsäalalla, joten hyvän harvennuksen teko onnistuu. Ajo traktorilla.
Polttopuu palstaa
17
2300
Vastaukset
- joo kyl on
on kyllä joo!
- on joo kyllä
kyllä joo on!
- kyl on joo
joo on kyllä!
- kylonjoo
joo on kyllä!
- oikeastaan.ei
ei oikeastaan
- Pahan_pistit
En ole ihan varma mutta voi olla.
- olla.ei.voi
ei voi olla!
- pistit_pahan
olla voi varma ei ihan en ole
- huhhuh35
Luulin että Kärkölässä asuu fiksua porukkaa, mutta tämän ketjun selattuani käsitykseni todella muuttuu. Ellei ole muuta sanottavaa .....Ehkä kannattais pitää "möllyt mahassaan" ettei mene viimeistenkin kärköläisten maine. Hyvää alkanutta vuotta kuitenkin kaikille.
- Anonyymi
oishan tota
- Anonyymi
on joo jonkinverran
- Anonyymi
Siiitä vaan katot keittiön ikkunastasi pihalle. Kaikki puut mitkä näet voi kaataa kukaan ei perään kysele.
- Anonyymi
Saattaa olla toi byrokratia, että pitää mennä niin virallista kaavaa että sen virkamies hyväksyy ja olla kortti sitä ja tätä työn suorittamiseksi .. ja sitten vielä nää metsänhoitopalkkiot ja yhdistykset hyväksymisineen ... En tiedä miten nykyää mutta mitä vaan ei saa normiloukkuyhteiskunnassa tehdä kuin hallitus ..
- Anonyymi
Tarkotaan siis tuotantomaaperällä ... Jos ei muuta niin tikkojen pesintää ei saa häiritä .
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640