että fordin omistamisen etuna on pääsy paratiisiin kun maanpäällä on jo kärsitty niin paljon
että fordin omistamisen etuna on pääsy paratiisiin kun maanpääl
5
118
Vastaukset
- asiaaa
täysin asiaa puhut
- oli auto
En osaa sanoa tuohon mitään, mutta vuokrasin transitin ja vetelin sillä trailerin Tuusulaan ja kuorman kanssa takaisin Keski-Suomeen.
Kärry painoi mitä painoi, ja kärryllä kulki C-sarjan mersu (1800kg) ilman, että kärryn olemassaoloa huomasi.
Auto oli toki uusi, ajettu noin 23000km, mutta olihan mekoinen tykki 2.2 litraiseksi.
Kiihtyi paremmin, kuin kaksilitrainen Avensis ilman kärryä.. - corolla112
täällä päin kärsitty onneksi vaihdoin mondeon toyota corollaan
- köffffffffffffff
Miksi vaihdoit ??? Fooordien kanssa ei tuu aika pitkäksi, kun joutuu alvariinsa autoa korjaamaan.. Niin ja avioliittokin pysyy kasassa, ku vaimo tietää, et mies on korjaamassa autoa, eikä käy vieraissa..
Fooordi on hyvä perheautoa...hahhhhaaaaaaaaaaaaaa...
poikamiehelle se ei sovi...hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii - surkeetfordit
totta se on fordit on paskoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984