Olen Lyhyt tarvitsenko K. hormooneja

LHYT150

Hei monet ovat kyselleet, että milloin murrosikä alkaa ja milloin kasvaa pituutta jne. Vastaukseksi on yleensä vastattu, että "kyllä sinä vielä kasvat vain vähän muita myöhemmin" tai muuta samantapaista, mutta mitä jos vaikka on ennustettu, ettei kasvaisi yli 170 senttiseksi? Esim. Vaikka Messi. Hän olisi jäänyt todella LYHYEKSI . Hän ei halunnut jäädä niin lyhyeksi ja otti kasvuhormooneja , jotta kasvaisi pidemmäksi. Elikkä TUNNETTEKO tuttuja tai onko omaa kokemusta kasvuhormoonien käytöstä kasvun auttamiseen? Mistä saitte/sai? Pyysittekö joltakin/pyysikö joltakin? Milloin aloititte niiden käytön? Jos vastaatte olen Kiitollinen sillä minä voisin tarvita niitä todella. Olen lyhyt eikä murrosiän merkkejä näy OLEN (14v) (150cm) (ennuste=175cm) mutta JOS murrosiän merkit alkavat näkymään en aloita kasvuhormooni kuureja. Toivon että Vastaisitte Kiitos!

13

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hätöö

      Kyllä sinä kasvat!
      Toisinkuin minä..
      Olen vasta 12 ja minä en kasva terkkarin (ja lääkärin)
      Mukaan yhtään.
      Jään 150cm tapiksi.
      Niin ole kiitollinen :)

    • 15 vuat

      siis mä oon 176 cm ja ihmmeellistä kyllä haluan olla pidempi 180 ois iha jees. noh selvää edistystä näkyy jo (siis terkkarin mukaan kasvuni on roimasti hidastumassa) d vitamiini pillerien ansiosta. lisäksi monet pojat kasvavat viälä lisää armeijan aikana. eli sulla ei oo hätää

      • Minä vaa hehee:3

        Murrosikä loppunu mulla, 127 ja lentopallon pelaaminenki verkolla keskitorjujana sujuu todella hyvin;)


    • 3+3

      Mistä saitte/sai?

      EI suomessa mistään.

      • moi1532

        Mää oon käyttäny 6 vuotiaasta asti kasvuhormonia. Olin sillon lyhyt ikäsekseni ja neuvolasta laitettiin sairaalaan tutkimuksiin. En siitä muista paljoo mut ainakin magneettikuvat otettiin. Sitten tehtiin semoonen päätös että joka ikinen päivä pistetään kasvuhormonia kunnes murrosiän kasvupyrähdys on ohi. Nyt on pituusennuste n. 157 cm.


      • moi1532
        moi1532 kirjoitti:

        Mää oon käyttäny 6 vuotiaasta asti kasvuhormonia. Olin sillon lyhyt ikäsekseni ja neuvolasta laitettiin sairaalaan tutkimuksiin. En siitä muista paljoo mut ainakin magneettikuvat otettiin. Sitten tehtiin semoonen päätös että joka ikinen päivä pistetään kasvuhormonia kunnes murrosiän kasvupyrähdys on ohi. Nyt on pituusennuste n. 157 cm.

        Että sairaalasta saa jos on tarvetta.


    • LYHYT

      No mä oon tosi lyhyt ikäisekseni. Oon jotain 147cm ja meen 7 luokalle. mulla ei koskaan oo ollut kasvupyrähdystä. kyllä sä kasvat mut mä en välttämätta. On vaan niin kauheeta kun jotain 20cm muita lyhyempi. kyllä mäkin niitä hormooneja ottaisin .D

      • ...

        kauheeta ite oon poika meen 7luokalle ja oon 171cm


      • moi1532

        Mä oon kanssa sen 147 cm ja meen 7 luokalle mut jos ei olis niitä kasvuhormoneja olisin viä lyhyempi. Mut kyllä sääkin kasvat vaikka tuliskin se kasvupyrähdys vähän myöhemmin :)


      • moi1532

        Mä oon kanssa sen 147 cm ja meen 7 luokalle mut jos ei olis niitä kasvuhormoneja olisin viä lyhyempi. Mut kyllä sääkin kasvat vaikka tuliskin se kasvupyrähdys vähän myöhemmin :)


      • moi1532
        moi1532 kirjoitti:

        Mä oon kanssa sen 147 cm ja meen 7 luokalle mut jos ei olis niitä kasvuhormoneja olisin viä lyhyempi. Mut kyllä sääkin kasvat vaikka tuliskin se kasvupyrähdys vähän myöhemmin :)

        Oho tuli 2 kertaa


      • LYHYEMPI

        mäki just menin 7 luokalle ja oon 140cm


      • jeooo

        Ite olin 140cm sillo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe