Kertokaa pystyykö pitämää päässä huivii ku laittaa kypärän päähän, on niin hito lyhyt tukka ja en kehtaa edes sitä "esitellä" ? Vai jätänkö menemättä kyytiin? Ensimmäistä kertaa pääsis kyytii!
moottoripyörällä!
nolona olo
3
119
Vastaukset
- Vanhempi motoristi
Kyllä huivi pysyy päässä, kun laitat kypärän päähän, mutta kypärää päästä pois ottaessa voi huivi lähteä. Vaan mitä sitä hiuksiaan ujostelemaan, kyytiin vaan.
- nolona olo
No mä arastelen kun mulla ei ole paljoo tukkaa ja mies saattaa säikähtää ku oonkin ruma ilman huivii.
- nolona olo
Länttejä meinaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906