Etsisin siis iloista ja tottelevaista hoitokoiraa itselleni. Minulle ei tarvitsisi maksaa, eikä minun mielellään sinulle. Olisi mukavaa jos koira olisi keskikokoinen, rodulla ei niin väliä. Lempparini kuitenkin ovat bordercolliet, australianpaimenkoirat ja labradorinnoutajat. Olen 13 -vuotias, ja minulla on koko elämäni aikana ollut koira, ensimmäinen oli perhoskoira, seuraava oli newfounlandinkoira, kolmas oli labbis ja 2 pk chihuahuaa, silloin joskus. Toivoisin hoitokoiraa, sillä äitini on allerginen koirille, ja itse haluaisin opetella paremmin tulla toimeen isompien koirien kanssa, joka ei kotona olisi mahdollista. Olisi mukavinta, jos koira sijaitsisi Nikinmäellä, Vantaalla. Jos ei, niin Nikinmäestä hyvät kulkuyhteydet sinne. Toivoisin, että koira ei ole mikään jätti, mutta ei myöskään mini. Pääsisin hoitamaan kerran tai 2 viikossa, mutta kesäisin useamminkin on mahdollista. Koiran olisi kiva olla rauhallinen mutta leikkisä. Lenkeillä on mukavaa, kun koira ei vedä, eikä koiraa joudu vetämään, vaan se kulkee nätisti. Tiedän, että koira ei ole lelu, ja silläkin on tunteet, joten kävisin oikeasti hoitamassa. Jos koirasi tarvitsee hoitajaa, ja kiinnostuit, voit lähettä sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Etsin hoitokoiraa
Hoitokoira
2
205
Vastaukset
- rgtyturtu
http://www.dogia.fi/dogikummi/dogikummi/
täältä löydät :) - Hoitokoira
Käyn heti katsomassa, kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959