Harrastus 15 vuotiaalle

huolestunutäiti

Eli meidän 15-vuotias tyttö on nyt harrastanut salibandyä 4 vuotta eikä se enää oikein innosta, joten on harkinnut vakavasti lopettamista. Olen kuitenkin huolissani tytön kunnon laskemisesta, koska hän on todella hyvässä kunnossa muttei tykkää urheilla itsekseen eli ei toisinsanoen ei tykkää salilla käylisestä, lenkkeilystä tai muusta sellaisesta, mikä on harmi koska sitä hän olisi voinut tehdä... Haluaisin tietää olisiko teillä ehdotuksia, koska itselläni ei ainakaan tule mitään mieleen.

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16vtyttö

Moikka :) itse olen siis 16v tyttö ja olen tässä itsekin 6vuoden ratsastusuran jälkeen etsimässä mukavaa urheilullista harrastusta! Elikkäs olen itse ajatellut alottavani, tai ainakin kokeilevani, potkunyrkkeilyä. On kuulemma todella kehittävä ja mukava laji. Olen myös itsekkin hieman laiska käymään omatoimisesti lenkillä ja salilla, mutta jos nyt kiinnostus enemmänkin potkunyrkkrilystä niin ajattelin siinä samassa aloittaa salilla käymisen :) tietenkin jos alotan harrastuksen, niin haluan myös tähdätä lajin huipulle. Siis ei nyt niin tässä heti, vaab pikkuhiljaa vaikka kymmenen vuoden kuliessa. Ratsastus oli todella lähellä sydäntä ja hieman haikein mielin sen lopetin :/ mutta kaipaan itsekkin säännöllistä ohjattua urheilullista aktiviteettiä. Ei tyttösi tykkäisi ratsastukesta, yleisurheilusta, uinnista tai vaikka potkynyrkkeilystä. Onhan myös kiva että jos tyttösi haluaa pitää hieman taukoa. Minä ainakin ajattelin että en aloittaisi enään mitään harrastusta,mutta kyllä se ikävä kunnon liikunnan pariin tulee väkisinkin takaisin :) toivottavasti löytyy kiva harrastus!! :) myös tennis, zumba ovat kivoja lajeja! kannattaa rohkeasti ehdotella tytöllesi eri lajeja!

• 11+10

Suosittelen trialia, todella mukava porukalla toteutettava laji. Sopii hienosti koko perheelle.

• 11+10

Suosittelen trialia, todella mukava porukalla toteutettava laji. Sopii hienosti koko perheelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56