zombie epidemia

Mitä tekisitte, jos zombiet valtaisivat maailman?

43

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hommaisin jostain ruokaa ja aseita ja suuntaisin pohjoiseen, koska siellä on asutusta vähemmän (eli zombejakin vähemmän..?) Jos näin äkkiseltään pitäisi keksiä... Tietenkin suunnitelmaa voisi vielä harkita.... X) Ja ai niin, ottaisin tietenkin paljon lukemista mukaan ja kameran...

• ilz

Olisin innoissani, koska viimeinkin tapahtuisi jotain jännittävää mun elämässä. Taistelisin niitä vastaan kunnialla loppuun ja lähtisin varmaan ajelee autolla pakoon ja pystyttäisin leirin. Harmi, ku tälläsen epidemian syntyyn voi mennä hetki aikaa ja itse en välttämättä pääse osalliseksi. Olisin mukana.
      Okei, jos ihan realistisia pitää olla, luulen, että mulla ei oo mitää mahollisuuksia selvitä kovin pitkään. Yrittäisin kuitenki. Oonhan mä tällänen kaiken elävän ja vähemmän elävän lamauttaja. Saattas mulla siis olla joitaki mahollisuuksia.
      Mutta, epidemiaa ootellessa!

• Ois se varmaa iha kivaa ampuu oma äiti örveltämässä. Ehkä.

No mä menisin ottaa kirveen tuolta vajasta ja lähtisin autolla vittuun. Ottaisin myös kaiken ruuan ja kaiken aseena käytettävän autoon. Sitten ajaisin kurpizzan luo ja käskisin hänen pelastaa meidät. Ja mullahan on ajokortti. Noh kyllä sitä vähä osais. Mutsi ja isäpuoli sais jäähä tänne miä lähtisin tornioon. (Oikeesti olis kyl varmaa iha hyvä ottaa vahva ajaja mukaan mutta miksi äiti? Se vaan vinkus koko ajan varmaan mun hygieenisyydestä. Me ollaan keskellä epidemiaa saatana!) Sit mä linnotautuisin johonki siistiin taloon. Ja mielellää korkeesee ja isoon. Ja semmosee mis o aidat. Oikeesti kannattais varmaa ajaa Norjaa. (Eiköhä siel ois kylmyydes jo Norskin VeHje pudonnu)

• Ajattelisin, että voi kun on vittymainen uni.

• Niin ja menisin ihan kotiporukalla... Äidin miesystävä saattaisi hyvinkiin tietää, mistä löytyy aura-auto ja osaa myöskin ajaa sitä... Selallainen olisi kätevä, jos on paljon zombeja tiellä... XD

Meni nyt hiukkasen läpäksi...

• Ottaen huomioon, että zombit onnistuivat valtaamaan maailman uskoisin niiden välillä olevan hyvän keskinäisen organisaation ja tarpeeksi kyvykkyyttä yhteiskunnan mädättämiseen ja maailman valloitukseen; sekä zombit eivät kuolleet heti sukupuuttoon ensimmäisen pureman aiheuttaman paniikin ja hallitusten järjestämien zombivainojen vuoksi.

Kun zombit olisivat valloittaneet maailman en näkisi hyödyllisenä taistella vastaan yhtenä ihmiskunnan viimeisistä ihmisistä, jotka mitä luultavimmin asuisivat eripuolilla maailmaa ilman mahdollisuutta ottaa yhteyttä toisiinsa uskoisin ihmiskunnan korvautuvan zombeilla ja niiden joita ei olla näykätty kuolevan sukupuuttoon / heikkenevän geneettisesti pakollisen sukurutsan vuoksi, sillä pienillä erillään asuvilla ihmisyhteisöillä ei ole mahdollisuutta valita kumppaneitaan hyvin...

Sekä "selviytyneistä" koostuvat ihmisryhmät luultavimmin joutuisivat näkemään nälkää useina päivinä ja raataa lukemattomia tunteja orjan töitä pysyäkseen omavaraisina, sekä elää loppuikänsä pelossa vailla mahdollisuuttakaan pelastautua.

Eli lopputuloksena antaisin zombien näykkäistä minua ja liittyisin maailmanvalloitusjoukkoon; koska vastarinta olisi pitkällä aikavälillä mahdotonta, sekä jos zombien puremaan keksittäisiin lääke olisi melko mahdotonta antaa jokaiselle jo infektion saaneelle parannuspiikki vai mitä?

• Sinä se aina mietit lisääntymisiä ja muuta... Hyökkäyksen tullessa tuskin olisi genetiikka ensimmäisenä mielessä.

• icepicked kirjoitti:

Sinä se aina mietit lisääntymisiä ja muuta... Hyökkäyksen tullessa tuskin olisi genetiikka ensimmäisenä mielessä.

Lisääntyminen ratkaisisi lajimme selviytymisen, joka aloitusviestin kuvaamassa tilanteessa olisi mahdotonta, koska zombiet olisivat jo valloittaneet maapallon. Capish?

• israelin-tukija kirjoitti:

Lisääntyminen ratkaisisi lajimme selviytymisen, joka aloitusviestin kuvaamassa tilanteessa olisi mahdotonta, koska zombiet olisivat jo valloittaneet maapallon. Capish?

Huomaatko? Kun zombit hyökkäävät, Israelin tukija istuu miettimässä, mistä löytää terve populaatio lisääntymistä varten. XD

• Minä olen miettinyt monesti sitä, mitä tapahtuu, kun maailmassa on pelkkiä zombeja? Nehän alkavat ehkä syömään toisiaan?

Ja voisihan sitä tehdä niinkuin ropessa; bensaa niskaan ja rapaisee tulitikun... Lisäksi on kaikkea hauskaa, kuten puolustusvoimien tilat... Ja uskoisin selvinneitä olevan enemmänkin, sillä alpeilla esimerkiksi zombien voi olla hankalaa liikkua...

• icepicked kirjoitti:

Huomaatko? Kun zombit hyökkäävät, Israelin tukija istuu miettimässä, mistä löytää terve populaatio lisääntymistä varten. XD

FÖR HELVETE!?!? Etkö lukenut suunnitelmaani lapsi? Minähän ilmoitin ottavani zombilta näykkäisyn ja liittyisin valloittamaan maailmaa! Typerä lapsi...

FÖR HELVETE!?!? Etkö lukenut suunnitelmaani lapsi? Minähän ilmoitin ottavani zombilta näykkäisyn ja liittyisin valloittamaan maailmaa! Typerä lapsi...

(Mikset saman tien tekisi itsaria?)

Jätkä hösää siellä ympäri mestoja, että nyt äkkiä joku hyvägeeninen nainen tähän..! XDXD

• kurpizza kirjoitti:

Minä olen miettinyt monesti sitä, mitä tapahtuu, kun maailmassa on pelkkiä zombeja? Nehän alkavat ehkä syömään toisiaan?

Ja voisihan sitä tehdä niinkuin ropessa; bensaa niskaan ja rapaisee tulitikun... Lisäksi on kaikkea hauskaa, kuten puolustusvoimien tilat... Ja uskoisin selvinneitä olevan enemmänkin, sillä alpeilla esimerkiksi zombien voi olla hankalaa liikkua...

Suomalaisia varmaan hyödyttää aika helvetesti että joukko sveitsiläisiä, itävaltalaisia tai saksalaisia olisi päässyt suojaan; miten Minä pääsisin alpeille Suomesta käsin jos zombit olisivat valloittaneet maailman? Minähän kirjoitin ihmisten asuvan hajanaisilla alueilla joten lajin selviytyminen olisi toivotonta!

Ja bensaa riittää kaikkien kehitysmaista löytyvien zombin ruoan polttamiseen, sekä alppienvuoristo on erittäin helppoa muuttaa armeijatukikohdaksi ja siellä saadaan varmasti oikein helposti maata viljeltyä ja ruokaa tulee ovista ja ikkunoista!

• icepicked kirjoitti:

(Mikset saman tien tekisi itsaria?)

Jätkä hösää siellä ympäri mestoja, että nyt äkkiä joku hyvägeeninen nainen tähän..! XDXD

Typerä lapsi, miksi tekisin itsemurhan kun voisin olla zombi ja valloittaa maailman? Tuollaisessa tilanteessa miten pystyisin elättämään hyvägeeniset naiset ja etenkin jos ne olisivat raskaana? Mites lapsi pidettäisiin hengissä? Varmaan oikein mukava kasvamisympäristö ainoat ihmiset jotka tiedän; isäni ja hänen (pakon vuoksi) hedelmöittämänsä hyvägeeninen nainen...

Typerä lapsi, miksi tekisin itsemurhan kun voisin olla zombi ja valloittaa maailman? Tuollaisessa tilanteessa miten pystyisin elättämään hyvägeeniset naiset ja etenkin jos ne olisivat raskaana? Mites lapsi pidettäisiin hengissä? Varmaan oikein mukava kasvamisympäristö ainoat ihmiset jotka tiedän; isäni ja hänen (pakon vuoksi) hedelmöittämänsä hyvägeeninen nainen...

Ethän sinä zombina tuntisi mitään! Et voisi iloita omasta menestyksestäsi!

Katsos, kyllä ihmiset selviävät vaikka mistä, ja kersan elämässä olisi jännitystä jos ei muuta.

Suomalaisia varmaan hyödyttää aika helvetesti että joukko sveitsiläisiä, itävaltalaisia tai saksalaisia olisi päässyt suojaan; miten Minä pääsisin alpeille Suomesta käsin jos zombit olisivat valloittaneet maailman? Minähän kirjoitin ihmisten asuvan hajanaisilla alueilla joten lajin selviytyminen olisi toivotonta!

Ja bensaa riittää kaikkien kehitysmaista löytyvien zombin ruoan polttamiseen, sekä alppienvuoristo on erittäin helppoa muuttaa armeijatukikohdaksi ja siellä saadaan varmasti oikein helposti maata viljeltyä ja ruokaa tulee ovista ja ikkunoista!

Miksi jäisi vain muutamia ihmisiä? Luuletko jonkin Qanticon tai Interpolin päämajan Pariisissa olevan niin huonosti vartioitu, että sinne saapastelee kuolleita?? Ja ihmisillä on netti, ja kuvittelisin heidän etsivät sieltä jotain hengissä selvinneitä... Vai osaavatko zombit käyttää suomi24:ää tai facebookia? (Todella huonot esimerkit!) Toiseen välilehteen vain musiikkia huutamaan ja jostain etsimään ihmisiä... Kuitenkin netti on aika monessa paikassa, eikä sekään sekunnissa lamaudu... Enkä minä kaikkia zombeja ollut polttamassa, mutta olisi sekin vaihtoehto...

Ruoka olisi tosiassaan aika ongelma, mutta kauppoja voi tyhjentää ja Suomen luonnosta ainakin löytää jotain syötävää... Tietenkin siinä olisi aika sutjakassa kunnossa...

• kurpizza kirjoitti:

Miksi jäisi vain muutamia ihmisiä? Luuletko jonkin Qanticon tai Interpolin päämajan Pariisissa olevan niin huonosti vartioitu, että sinne saapastelee kuolleita?? Ja ihmisillä on netti, ja kuvittelisin heidän etsivät sieltä jotain hengissä selvinneitä... Vai osaavatko zombit käyttää suomi24:ää tai facebookia? (Todella huonot esimerkit!) Toiseen välilehteen vain musiikkia huutamaan ja jostain etsimään ihmisiä... Kuitenkin netti on aika monessa paikassa, eikä sekään sekunnissa lamaudu... Enkä minä kaikkia zombeja ollut polttamassa, mutta olisi sekin vaihtoehto...

Ruoka olisi tosiassaan aika ongelma, mutta kauppoja voi tyhjentää ja Suomen luonnosta ainakin löytää jotain syötävää... Tietenkin siinä olisi aika sutjakassa kunnossa...

Aloitusviestissä luki; "jos zombiet valtaisivat maailman" mielestäni se tarkoittaa että ihmisillä ei enää olisi valtaa vaan zombit omistaisivat suurimman osan maasta, sekä minkä vuoksi useimmiten jos ajatellaan zombien valloittaneen maailman ja ihmiset ryöstelevät kauppoja selviytyäkseen; Kuka ylläpitää nettipalveluja? Kuka tuottaa sähköt siihen että voisimme seikkailla Suomi24:ässä etsimässä selviytyneitä?

Tuskin noihin tukikohtiin ja päämajoihin jokaista tulevaa otetaan vastaan; ihmiset joilla on sairauksia saavat kuolla ilman lääkkeitä tai jäädä zombin ruoaksi, sekä kehitysmaat joissa ei ole minkäännäköistä mahdollisuutta selviytyä tuottavat zombeja miljoonittain.

Kauppojen tyhjentäminen on lyhyt aikainen ratkaisu, joka ei ratkaise koko ongelmaa mitäs sitte kun kaupat on ryöstetty kuuskymmentä kertaa ja lisää tuotteita ei ala ilmestymään? Niin kesäisin saattaa löytyäkin vähän mustikoita ja sitten talvella vyötä kireämmällä...

Aloitusviestissä luki; "jos zombiet valtaisivat maailman" mielestäni se tarkoittaa että ihmisillä ei enää olisi valtaa vaan zombit omistaisivat suurimman osan maasta, sekä minkä vuoksi useimmiten jos ajatellaan zombien valloittaneen maailman ja ihmiset ryöstelevät kauppoja selviytyäkseen; Kuka ylläpitää nettipalveluja? Kuka tuottaa sähköt siihen että voisimme seikkailla Suomi24:ässä etsimässä selviytyneitä?

Tuskin noihin tukikohtiin ja päämajoihin jokaista tulevaa otetaan vastaan; ihmiset joilla on sairauksia saavat kuolla ilman lääkkeitä tai jäädä zombin ruoaksi, sekä kehitysmaat joissa ei ole minkäännäköistä mahdollisuutta selviytyä tuottavat zombeja miljoonittain.

Kauppojen tyhjentäminen on lyhyt aikainen ratkaisu, joka ei ratkaise koko ongelmaa mitäs sitte kun kaupat on ryöstetty kuuskymmentä kertaa ja lisää tuotteita ei ala ilmestymään? Niin kesäisin saattaa löytyäkin vähän mustikoita ja sitten talvella vyötä kireämmällä...

Olisi kyllä pitänyt täsmentää... Kyllähän nettikin katkeaisi, mutta tuskin yhdessä sekunnissa... Veikkaisin ainakin päivän toimivan?

Kesällä kyllä löytää muiutakin ruokaa kuin mustikat... Jonkinlaisia otuksia voi saada kiinni... Talvella voi sitten kerätä jotakin puolukanvarsia ja havunneulasia... XD Ovat ainakin tyhjää parempia... Ja voihan sitä ajatella kaukokatseisesti ja koittaa säästää kaupasta vietyjä ruokia talveksi ja kesällä mutustaa joitain lehtiä... Kyllä sitä ainakin jonkin aikaa pysyy hengissä...

Sanoit, että on mahdollisuus selvitä zombina, jos keksitään vastalääke. Jos ketään ei selviä missään, kuka sen keksii?

• Zombisuunnitelmani:

Ensin yrittäisin ryöstellä kaupoista hyvin säilyviä elintarvikkeita ja aseita.
      Selviytymisen mahdollisuus lisääntyisi myös huomattavasti, jos onnistuisin löytämään jonkinlaisen suojavarustuksen. Motocross/mellakkapoliisivarustus toimisi aika hyvin, mutta paras suoja olisi ritarihaarniska, vaikka ei sellaista mistään löydä.
      Paras teräase olisi lyhyehkö miekka ja luultavasti ensimmäinen miekka, jonka löytäisin olisi katana, joka on hyvä teräase. Myös kirveet ja muut helposti saatavat lyömäaseet käyvät hyvin.
      Tuliaseissa yleinen kaliberi (7,62×39 mm. 9x10 mm parabellum, .22lr...) olisi erittäin tärkeää.
      Myös äänenvaimennusmahdollisuudesta voisi olla hyötyä, jos löytäisi sopivan äänenvaimentimen.

Elintarvikkeiden ja aseidan hamstrauksen jälkeen yrittäisin varastaa veneen, jolla seilaisin saaristoon turvaan ja suunnittelemaan seuraavaa siirtoa...

• Entä jos zombiet osaaki uida? Mitäs sit tehrää?

• emptyoficiale._ kirjoitti:

Entä jos zombiet osaaki uida? Mitäs sit tehrää?

Tai jos meri jäätyy? Saari olisi mieluiten ulkosaaristossa ja siellä olisi tietenkin jonkinlainen hökkeli, joka on linnoitettu. Pahassa tilanteessa juostaisiin takaisin veneelle ja seilattaisiin jollekkin toiselle saarelle. Ei ne zombit minua jaksa ikuisesti seurata.

• Richtofen

Menisin kuuhun kontrolloimaan niitä XD

• Siiliö

Minkälaisia zombeja? Mitä kaikkea ne osaa? Jos ne on Romeron zombeja, niin niissä ei ole mitään ongelmaa, mutta sitten, kun zombit olisikin jotain Resident evilin öllejä, niin alkaisi mahdollisuudet olee aika vähissä. Peli on menetetty vasta, jos hyönteiset alkavat levittämään tautia.

Ja IT: Mitä sinä siitä hyötyisit? Zombin ÄO on käytännössä olematon, eikä niillä ole oikeastaan kykyä nauttia mistään. Ainoa syy, miksi ne edes syövät on se, että niitä silti ajaa se perimmäinen tarve.

Todennäköisesti paras turvapaikka olisi sellainen, johon pääsee vain tikkaita pitkin, koska zombit eivät käsitykseni mukaan osaa kiivetä tikkaita.

• En näkisi kyseisessä skenaariossa ihmiskunnalla mahdollisuutta voittoon joten sama se on tekeekö itsemurhan vai ei, mutta zombina olemisessa on sellainen etu että jos kyseiseen tartuntaan keksitään lääke minulla on mahdollisuus selvitä toisin kuin itsemurhan tehneillä...

Eläessäni zombina pidän perintöni itselleni ja menehdyn tietäen ettei maailmassa tule sen jälkeen enää olemaan yhtäkään jonnea!

• icepicked
        israelin-tukija kirjoitti:

En näkisi kyseisessä skenaariossa ihmiskunnalla mahdollisuutta voittoon joten sama se on tekeekö itsemurhan vai ei, mutta zombina olemisessa on sellainen etu että jos kyseiseen tartuntaan keksitään lääke minulla on mahdollisuus selvitä toisin kuin itsemurhan tehneillä...

Eläessäni zombina pidän perintöni itselleni ja menehdyn tietäen ettei maailmassa tule sen jälkeen enää olemaan yhtäkään jonnea!

Entä zombijonneja? Jonnezombeja?

• icepicked kirjoitti:

Entä zombijonneja? Jonnezombeja?

Ne muuttuisivat ainoastaan paremmiksi; koska Siiliö kirjoitti ettei zombeilla ole ÄO:ta eli ne eivät mitään menettäisi.

• Sinisiipinen
        israelin-tukija kirjoitti:

En näkisi kyseisessä skenaariossa ihmiskunnalla mahdollisuutta voittoon joten sama se on tekeekö itsemurhan vai ei, mutta zombina olemisessa on sellainen etu että jos kyseiseen tartuntaan keksitään lääke minulla on mahdollisuus selvitä toisin kuin itsemurhan tehneillä...

Muuttaisin maan alle. Kuin mikäkin myyrä. Voisihan sitä yrittää taistella vastaan ,mutta aina niitä tulisi jostain lisää eikä siinä ikuisesti hengissä pysy.. Joten ..mitä järkeä? Siis jos olisin yksin .(eihän minulta muuten kysyttäisi mielipidettä, pitäis vaan tehdä niin kuin perheeni parhaaksi katsoo) Toinen vaihtoehto on se että lähtisin jonnekki kaukaiseen saareen, mutta siinä on vaan se ongelma etten tiedä miten sinne pääsisin.. Joten etsisin tuolta metsästä jonkun vanhan kellarin (tiedän että niitä on siellä) ja hankkisin aseita ja ruokaa ja vettä ja menisin sinne. Tosin niistä kellareista on aina osa maanpinnalla että en tiedä olisiko se sittenkään hyvä idea.. Ehkä kiipeäisinkin korkeimpaan löytämääni puuhun ja rakentaisin sinne majan.. Jolloin kohtalokseni varmaankin koituisi ironisesti tavallinen ukonilma ja salamanisku.. Hmm.. Tai sitten vain jäisin tänne ja piiloutuisin ullakolle tjs.
        Tai sitten.. Antaa olla.

Ne muuttuisivat ainoastaan paremmiksi; koska Siiliö kirjoitti ettei zombeilla ole ÄO:ta eli ne eivät mitään menettäisi.

Onnea vaan kuule sinullekin. Mie pistäisin aivot pellolle heti, koska zombi-invaasio on jo itsessään niin teinijonnemainen ajatus.

• icepicked kirjoitti:

Onnea vaan kuule sinullekin. Mie pistäisin aivot pellolle heti, koska zombi-invaasio on jo itsessään niin teinijonnemainen ajatus.

Kannattaako kirjoittaa noin, kun Jokutyypillä on suolistotarina kesken ja yksi Norskimurha jo tapahtunut... XD

• kurpizza kirjoitti:

Kannattaako kirjoittaa noin, kun Jokutyypillä on suolistotarina kesken ja yksi Norskimurha jo tapahtunut... XD

Aihe on aivan helevatan kulunut, joten kyllä, kyllä kannattaa! Kuikankohan monta elokuvaa siitäkin on jo tehty...

• Siiliö

Onhan se kulutettu idea, muttei todellakaan teinijonnemainen. Teinijonnet... Mitä ne tekevät vapaa-ajallaan? Eivät ainakaan kuuntele musiikkia tai katso elokuvia. Kai ne pelaavat jotain? Nykymaailma on menossa perseilleen, kun ihmiset ei oikeastaan tee edes sen vertaa mitään, kuin minä.

Mikä vika on kuluneissa ideoissa? Jos ei ole valmis keksimään jotain aivan uutta, niin on parempi tyytyä kuluneisiin ajatuksiin. Ja suurin osa ihmisistä ei edes osaa keksiä mitään uutta... Kai minä olen sen takia olemassa...?

• Kuten sanottu, kaikki sanottu on jo sanottu.

Mutta hei oikeasti, valistuksen jälkeen tuli romantiikka ja sitten realismi...

• BL.

Hankkisin videokameraani runsaasti lisää muistikortteja.
      Etsisin suojelupuvun varastostani.
      Tuloksena dokumentaarinen splatter-leffa.

• HeKeKee'd

Itse ainakin painuisin Lappiin tai jonnekkin Turun saaristoon ja oleskelisin kalastamalla.
        Kirves olisi mun ase, koska sitä voisi käyttää aseena ja työkaluna. Ja en varmaan kovin isoa joukkoa ottaisi mukaan...

• left4dead

kokoaisin auton täyteen kavereita, tyhjentäisin oman asekaapin, ruokakaapit yms. tarpeellista varustusta, sitte ajaisin suoraan mökille(ei ole ajokorttia, mutta oon oikeasti aika hyvä kuski)
      ja siellä sittte mietittäis tarkemmin seuraava siirto.

• Olisin tietysti pian yksi heistä.

• Eikä kun. Miettisin ensin, miten voin hyötyä tilanteesta. Kai zombitkin voisivat katsoa näitä Neljän tähden illallisia ja Master Chefejä? Loisin nopeasti vastaavat formaatit ja hankkisin vain muuttuneeseen kysyntään soveltuvat raaka-aineet.

Sitten tienaisin miljoonia ja istuisin kartanossani polttelemassa sikareita ja imeskelemässä rustoja. Kaksi suloista zombitarta söisi jalkojani, joita on liotettu ensin sienimarinadissa.

Tämä tylsä lähiöelämä on niin so last season.

• Miksi tyytyä vähään? Voisin olla uuden maailman Eino Makunen eli järjestää Mizz Zombie-kisat.

Asuisin Playboy-kartanossa zombietar-lauman ympäröimänä.

• "ei ole ajokorttia, mutta oon oikeasti aika hyvä kuski"

No eipä sitä autoa kortilla ajeta eikä ketään taida kiinnostaa yksi pikkurikos.

• Ei kai....

ZOMBIEN ETUJEN PUOLESTA! ZOMBIETKIN OVAT IHMISIÄ! Tai ainakin olivat...... EI OLE OIKEIN TAPPAA VIATTOMASTI ÖRVELTÄVIÄ ZOMBIEITA! OLEN VARMA ETTÄ PARILLA ROBININ TAI JB:N BIISILLÄ NIISTÄ TULEE KUIN LAMPAITA. LYPSYLEHMIÄ! MMMM ZOMBIEN MAITOA! JA JOS TIEDE ON LUONUT KEINOTEKOISIA IHMISAPINOITA YHDISTÄMÄLLÄ DNA:TA NIIN ZOMBIET EIVÄT OLE POIKKEUS! LISÄÄMME VIELÄ VÄHÄN MERITÄHTEÄ JA TULOKSET PYSTYISIVÄT KASVATTAMAAN ELIMIÄÄN TAKAISIN (Kyllä Norski, kaikkia elimiä...) PISTÄ NIMESI LIKOON! ÄÄNESTÄ NYT! TEPPO-PETRI KOKKANEN!

Ja vastalääkettä jos arvoisa IT etsii pikkujonneihin niin se on selkäsauna ja kuuskytluvun kunnon rokkia. Minullekkin pienenä jos en totellut niin
        takatukasta kiinni ja nurkkaan tunniksi. Ja siksi en ole jonne. Ja siksi ajelin pääni siiliksi(siiliö tykkää ;)). Ja siksi minulla ei ole takatukkaa. Ja siksi minua arvostetaan. Ja siksi akkuni loppuu... tai siis ei mutta ihan sama. Tosin nyt minulla on ns. Irokeesi. Tai geebi. Tai mikä tää nyt onkaan. Se oli joskus geebi. Nyt se on irokeesi koska kyllä minun hiukseni kasvavat. Ja sivuilta siili joten siiliö sai runkkausmatskua. xDDDD Läppä oli. Kyllä minä tiedän ettei siiliö runkkaa.

• Meow :3

Menisin johonkin salaiseen labraan jossa on lukot ja ovissa suojakoodit ja ottaisin paljon ruokaa mukaan ja sulkeutuisin sinne rukoilemaan ja aseena mulla olisi sateen/päivänvarjo ja rakettikorkokengät joilla voin lentää pois hätätilanteessa.

• Meow :3

Ai niin, ja mulla olisi paljon sormuksia jotka ois oikeesti pommeja. Ainakin saisin siivottua pihani aivonsyöjistä.

• flvksoapgobo

ettisin misulin ja tunnustaisin rakkauteni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      113
      2943
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2405
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      23
      2369
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2006
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1650
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1368
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      288
      1198
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1057
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1044
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80