Olen jo reilu 30 nainen ja haluaisin lapsen. Takana on muutama epäonnistunut suhde ja osittain syynä on ollut etteivät miehet ole halunneet lapsia. Olen jopa miettinyt keinohedelmöitystäkin mutta jotenkin hormoonien kanssa pelaaminen ei tunnu luonnolliselta. Yhden yön jututkin on ollut harkinnassa sillä tällä hetkellä minulle riittäisi lapsi.
Vauvakuume
23
315
Vastaukset
- kylmä totuus
Miehet haluaa vain seksiä ilman pelkoa että sillä on seurauksia.
- sittenmäsotkuilin
Niinkö?
Mitä tämä aloittaja haluaa?
- Haluatko kikkeliä?
Voin minä sut naida paksuksi, mutta se on sitten siinä.
- Neuvoa pukkaa
Olet vielä nuori ja aikaa on. Mutta jos asia ei järjesty 35-vuotiaaksi mennessä, niin kannattaa hakeutua inseminaatioon klinikalle. Onhan se aika lääketieteellistä ja epäintiimiä, mutta ei lopulta kuitenkaan niin kummallista. Parempi vaihtoehto kuin lapsettomuus. Yhden illan jutuissa on myös omat riskinsä, voit saada taudin tai huoltajuusriidan.
- Älä tee virhettä
Kyllähän pitäisi ensin olla hyvä ja vakaaksi testattu parisuhde.
- Tyttönen
Ei kaikille ole tarjolla hyviä parisuhteita. Ja sitä jos alkaa odottamaan niin pian huomaa että mahdollisuudet meni.
Tiedän että pärjäisin lapsen kanssa yksin. Elämäntilanteeni töiden ja toimeentulon suhteen on hyvät. Ja miehen mallia lapsi saisi sukulaisilta. Tämä ajatus lapsen hankkimisesta yksin ei ole mikään äkkinäinen päätös vaan olen harkinnut ja pohtinut asiaa jo jonkin aikaa.- Homman kluu
Siis kyllähän sinä pärjäät, ei se ole se homman kluu vaan se, että mitä lapsi tarvitsee. Sinun pitää ajatella lasta. Mutta joo; hommaa jotakin tanskalaista laatuspermaa ja tee sillä lapsi, mutta älä millekkään Suomi-reppanalle.
Rakkaudesta lapset kuuluu syntyä: jos ei ole rakkautta, ei ole lapsia.
Voin auttaa. Kirjoittele... treffeistä löytyy profiili samalla nimimerkillä...
- varokaa huijaria
varokaa herra haikaraa se huijaa minkä kerkiää
- kallisrakkaus
Tää on erinomainen iskurepliikki
yksinäisille miehille:
Mä meen sun kanssa naimisiin
ja teen sulle lapsen.
Jos ei nainen pidä totuudesta,
niin eikun seuraavan luokse,
kunnes tärppää. - Unohda vauvat
Hyvät miehet haistaa vauvakuumeen ja kiertää kuumeiset naiset kaukaa. Katsos, ne hyvät miehet etsivät rakkautta ja hyvää ihmissuhdetta.
Kajahtaneiden urpogeenejä ei taasen voi suositella....- Thhghjkg
Kajahtaneiden urpogeenejä kyllä eniten laitetaan jakoon.
- JeesusonAvioliitto
Ei oo avioliitto,
niinku,
tuntunut miltään?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472