5 kk ikäiseltä, kiiltäväturkkiselta pennulta lähti ensin päästä 1 cm kokoiselta alueelta karvaa. Sitten on tullut poskeen ja oikeaan takareiteen samanlainen läntti. Ei ihomuutoksia, ei kutise. Olen yrittänyt antaa mm Biotiini fortea, jos penturuoka tekee tuon. voiko olla sikaripunkki? Jossain googlettamalla sain selville, että nuorilla pennuilla voi olla tuo vaiva ennen immuniteetin kehittymistä. Kysyn neuvoanne, kun kasvattaja ei ole vastannut
karvaton koira
nahkapoika
1
127
Vastaukset
- Immu
Muistan aikoinaan erään tuttavani vuoden ikäiselle saku-urokselle tulleen pään alueelle ja poskiin samanlalset karvattomat läntit myös.Ja sitten kun lääkäriin mentiin tutkittavaksi, niin sikaripunkiksi ne giagnostoitiin.Koiralle määrättiin jotain lääkettä jolla se sitten kyllä parani,mutta valitettavasti en nyt muista enää että mitä lääkettä koira sai, kun siitä on jo yli kymmenisen vuotta kun tämä tapaus oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693