KYSELISIN, MITÄ MIELTÄ OLETTE LÄKSIÄISLAHJOISTA LAPSILLE? TYÖHARJOITTELUSSA OLEN OLLUT.
OLEN NIIN LAPSIRAKAS, TAHTOISIN ILAHDUTTAA HEITÄ VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ ESIM. JOLLAKIN PIENELLÄ LELUILLA, JOTKA PAKETOISIN. OLISI IHANA NÄHDÄ HEIDÄN ILOISET KASVONSA YLLÄTYKSEN SAADESSAAN.
MITEN LUULETTE HEIDÄN VANHEMPIENSA SUHTAUTUVAN TÄHÄN ASIAAN?
LAPSIA ALLE 20 KPL RYHMÄSSÄ, JOSSA OLEN OLLUT.
EI SIIS MITENKÄÄN KOVIN KALLIIKSI TULISI, JOS JOTAIN PIENTÄ.
TULEEKO JOTAKIN MUUTA MIELEEN?
KARKKIA EN VIITSI OSTAA, KUN MUUTAMILLA ON ALLERGIOITA.
AIKA HANKALAA...
HENKILÖKUNNALLE TIETYSTI VOISI VIEDÄ JOTAKIN PIENTÄ.
ONKO TUO VÄHÄN HULLUA HANKKIA LAPSILLEKIN YLLÄTYS?
LÄKSIÄISLAHJA LAPSILLE+HOITAJILLE HARJOTTELUN PÄÄTYTTYÄ?
YLLÄTYS
1
115
Vastaukset
- pk-sijainen
Osta vaikka ryhmän lapsille yhteiseksi lahjaksi joku kirja, joka jää päiväkodille. Näin ei tarvitsisi jokaiselle lapselle erikseen alkaa ostamaan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807