KYSELISIN, MITÄ MIELTÄ OLETTE LÄKSIÄISLAHJOISTA LAPSILLE? TYÖHARJOITTELUSSA OLEN OLLUT.
OLEN NIIN LAPSIRAKAS, TAHTOISIN ILAHDUTTAA HEITÄ VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ ESIM. JOLLAKIN PIENELLÄ LELUILLA, JOTKA PAKETOISIN. OLISI IHANA NÄHDÄ HEIDÄN ILOISET KASVONSA YLLÄTYKSEN SAADESSAAN.
MITEN LUULETTE HEIDÄN VANHEMPIENSA SUHTAUTUVAN TÄHÄN ASIAAN?
LAPSIA ALLE 20 KPL RYHMÄSSÄ, JOSSA OLEN OLLUT.
EI SIIS MITENKÄÄN KOVIN KALLIIKSI TULISI, JOS JOTAIN PIENTÄ.
TULEEKO JOTAKIN MUUTA MIELEEN?
KARKKIA EN VIITSI OSTAA, KUN MUUTAMILLA ON ALLERGIOITA.
AIKA HANKALAA...
HENKILÖKUNNALLE TIETYSTI VOISI VIEDÄ JOTAKIN PIENTÄ.
ONKO TUO VÄHÄN HULLUA HANKKIA LAPSILLEKIN YLLÄTYS?
LÄKSIÄISLAHJA LAPSILLE+HOITAJILLE HARJOTTELUN PÄÄTYTTYÄ?
YLLÄTYS
1
159
Vastaukset
- pk-sijainen
Osta vaikka ryhmän lapsille yhteiseksi lahjaksi joku kirja, joka jää päiväkodille. Näin ei tarvitsisi jokaiselle lapselle erikseen alkaa ostamaan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914253
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2271700- 761430
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401130Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301062Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051050- 491029
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en136959Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85944- 98919