olkoon tästä lähin "vanhojenpiikojen vauvafantasiat"
Sitten voi ihan rauhassa riehua täällä ehdotellen Oliviina Violiinaa ja muita mukavia nimihirviöitä ilman, että joku ihan tosissaan ottaisi.
Tyypillinen aloitus tulisi olemaan (ja on jo nyt)
Hei, nimet ihan hukassa, meillä on yhdestoista tulossa. Entuudestaan on kahdet kaksoset, yhdet kolmoset ja siis (öh.. en pysy itsekään kärryillä, mutta paljon niitä on).
Meillä on siis:
Elmeriina Kana Vilhuliina
Vertteli Kukko Perttuliino
Ja loppuja en nyt muista, mutta yhdelle vielä nimi, kiitos ehdotuksista. Eritoten olen kiinnostunut "tädin" ja "nimitädin" luovista innovaatioista.
Palstan uusi nimi
6
121
Vastaukset
- Canttura
Minulla on:
kaksostytöt 8v.
Aava Afasia ja Utu Ulcerosa
kaksospojat 6v
Havu Histamiini ja Puro Palliatiivi
poika 5v.
Sammal Syfilis
tyttö 3v.
Mahla Mania
poika 1v.
Pyry Pneumonia
Kahdeksas lapsi siis tulossa. Nimiehdotuksia?- onnittelut vauvasta
Hienoa, että olette ennakkoluulottomasti laajentaneet luontonimivalikoimaa lääketieteen puolelle.
Tytölle ehdotankin ensimmäiseksi nimeksi Silsa.
Toiseksi nimeksi sopii hyvin Malaria, Allergia tai Dysfasia. Silsa Salmonella olisi myös kaunis yhdistelmä. - Nimien kumminkaima
Sepsis Dyspepsia olisi raikas ja reipas nimi uudelle tulokkaalle. Onnea
- Nimiguru 666
Onko sukupuoli epäselvä? Siinä tapauksessa Eunukki on loistovalinta!
- Canttura
: ) Kiitos onnitteluista ja nimiehdotuksista! Kaikki kuulostavat sisarussarjaan sopivilta.
Nyt kun on ollut muodissa kolmikirjaimiset nimet (Noa, Nea jne.), voisi vaihtoehtona olla myös
Hiv Habanera/Habanero
Als Muratti
Muita sointuvia, kolmikirjaimisia nimiä? Toinen nimi saisi mielellään olla jotenkin luontoon liittyvä. - Ei, kyllä
parhaimmat ehdotukset tulevat teini-iän traumoja purkavilta äidin kultapojuilta ja miksei -tytöiltäkin. Älkää vain missään nimessä poiketko (viisaasti) valitsemastanne porukasta eläkeiässäkään, joku tyhjyyttään kumiseva älykääpiöhän voi tulla irvailemaan ja silloin on elämänne pysyvästi ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966