Nyt kävi niin hassusti että kaveri ei saa talvella lomaa kun hänellä on niin uusi työpaikka . Nuo matkatoimistojen matkat tulee niin kalliiksi kun yksin matkaa , Pääseekö omatoimisesti edullisemmin kolmeksi viikoksi, mistä lennot ja hotellit uskalttako lähteä. Pattaylle (?) tarkoitus olisi mennä. Phuket ei innosta liian kallis.
Omatoimimatka thaimaahan uskaltaako
29
457
Vastaukset
- 40kk Pattayalla
Ajoissa kun varaat lennot niin halvin ja järkevin on Finski. Noin 700 menopaluu. Sitten seurailet vaikka Hotels.comin tarjouksia niin hyvän hotellin saat haluamaltasi paikalta noin 35e / vrk.
Mitään pelättävää ei Pattayalla ole. Turvallisempaa kaupunkia saa hakea. Katujen ylityksessä normaalia varovaisuutta. Tietenkään (kuten missään muuallakaan) ei yksinäisen naisen kannata liikkua autioilla sivukujilla yöaikaan.
Eli lennot ja hotelli tuolle ajalle yhteensä noin 1400 euroa ja noin viidenkymmenen euron päiväbudjetilla vietät kivan loman. Noin kuudella eurolla siellä elää päivän halvimmillaan mutta toki lomalla pitää vähän tehdä muutakin kuin syödä ja nukkua.
Laitan tähän pari hyvää hotellivinkkiä kun kerkiän. :)- hotlasuosituksia
Eli tässä pari tuttua hotellia. Laitoin hakuun malliksi 19 yötä joulukuun alusta. (Hinnat ovat joulu- helmikuussa liki tuplat verrattuna off seasoniin)
Urbaani vaihtoehto keskustasta:
http://fi.hotels.com/hotel/details.html?pa=30&pn=1&ps=30&tab=description&destinationId=1633554&searchDestination=Pattaya&hotelId=345423&arrivalDate=01-12-2014&departureDate=20-12-2014&rooms[0].numberOfAdults=1&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first
Jos haluat luxusta, parasta palvelua ja maailman parhaan aamiaisen:
http://fi.hotels.com/hotel/details.html?pa=48&pn=1&ps=48&tab=description&destinationId=1633554&searchDestination=Pattaya&hotelId=196454&arrivalDate=01-12-2014&departureDate=20-12-2014&rooms[0].numberOfAdults=1&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first
LK-hotelleissa mielestäni paras hinta-laatu suhde:
http://fi.hotels.com/hotel/details.html?pa=135&pn=1&ps=135&tab=description&destinationId=1633554&searchDestination=Pattaya&hotelId=409344&arrivalDate=01-12-2014&departureDate=20-12-2014&rooms[0].numberOfAdults=1&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first
Simppeli varma valinta paalupaikalta:
http://fi.hotels.com/hotel/details.html?pa=188&pn=1&ps=188&tab=description&destinationId=1633554&searchDestination=Pattaya&hotelId=207453&arrivalDate=01-12-2014&departureDate=20-12-2014&rooms[0].numberOfAdults=1&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first
Laitat vaan päivämäärät hakuun ja valkkaat omasi. Nuo on sellaisia kaikki mistä itse tykännyt. Kaikki aika urbaaneja. Jos haluat rauhallisempaa menoa niin sitten Nakluasta tai Jomtienilta hotelli plakkariin. Nakluassa hienompaa ja steriilimpää ja jompparilta taas rahvaanomaista ja rentoa.
- maunitsio
ei kannata ottaa hotellia noin pitkäksi aikaa. otat vaan vaikka 5 päiväksi. jos et viihdy pattiksella ja haluat vaihtaa paikkaa ei mene rahat hukkaan. tai hotelli tai sijainti ei ole hyvä. netissä otetuista hotelleista joudut maksamaan enemän. pattiksella ei hotellit/motellit lopu. eli siis säästät ja sinulle jäävät mahdollisuudet avoimiksi. minusta ei kannata koko 3 viikon lomaa pattiksella viettää. viikko siellä changille 4-5 päivää ja takas loppu lomaksi toinen hotelli saat enemmän irti samlla rahalla.
- Tytti.
Höpö höpö maunitsio Pattayalla niin paljon ostosmahdollisuuksia ja kivoja pubeja että kolme viikkoa kuluu kuin siivillä. Hotelissa säilytetään tavarat ja nukutaan.
Kyllä me naisetkin Pattayalla viihdytään. - Johanna.
En todellakaan halua raahata matkalaukkua ympäri Pattayaa. Arega Lodge on varattu. Kiitos kaikille.
- 10+
Johanna. kirjoitti:
En todellakaan halua raahata matkalaukkua ympäri Pattayaa. Arega Lodge on varattu. Kiitos kaikille.
Hyvä valinta Areca Lodge hyvällä paikalla rantaa 5 min ja 2nd road vieressä.
- maunitsio
joo siis en väitäkkään ettei pattis ole loisto paikka. pikku piipahdus saarilla vaan antaa reissulle enemmän. ja eihän sitä tiedä viihtyykö ennen ku paikan päällä käyny. ja hotelli on edelleen turha varata etukäteen kovin pitkäksi aikaa. ilmeisesti budjetti oli rajallinen. itsellä pattis on se paikka mihin menen. silti olen pyrkinyt käymään myös muualla joka reissulla. läheskään aina ei kerkee,kun aika vaan häviää.
- Tytti.
Koh Larnilla sitä tulee käytyä pari-kolme kertaa viikossa. Koh Chang ja Koh Si Chang on nähty myös. Aurinko se tärkein on. Minulle ainakin tulee sähköpostiin -30% hotellitarjouksia viikottain niistä on mistä valita.
- Tytti jatkaa.
Tytti. kirjoitti:
Koh Larnilla sitä tulee käytyä pari-kolme kertaa viikossa. Koh Chang ja Koh Si Chang on nähty myös. Aurinko se tärkein on. Minulle ainakin tulee sähköpostiin -30% hotellitarjouksia viikottain niistä on mistä valita.
jatkan vielä 50 € päiväbudjetti riittää mainiosti Pattayalla.
- Kirsikka.
Lennot Finnair noin 800 € kolmeksi viikoksi löytyy hotelleja noin 700-800 € itse varaan hotellit täältä http://www.asiarooms.com/ tai https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=www.latestays.com pattaya . Tai sitten hotellien omilta sivuilta. Pattayalla ei ole mitään pelättävää ystävällisiä paikallisia ja ainakin minä seuraa aina saanut kivoista ihmisistä. Pattaya on thaimaan paras ja huokein shoppailu paikka.
- soguri
Pattayaa luulin edullisemmaksi paikaksi, mutta näköjään erehdyin, siispä suuntaan muualle, kiitos!
- Faktaa ei fiktioita
soguri kirjoitti:
Pattayaa luulin edullisemmaksi paikaksi, mutta näköjään erehdyin, siispä suuntaan muualle, kiitos!
Turistikohteista Pattaya on edullisin. Edullisimmat ostokset, no Bangkokissa jotkut tavarat hieman edullisempia. Sitten jos matkaat kohteisiin joihin ei valmismatkoja tehdä hinnat vielä edullisemmat. Kyllä pattaylta löytyy guest houseja 9 €/vrk mutta kuka nyt pulukopeissa asuu(sinä ehkä). Kerro mikä turistikohde on edullisempi kuin Pattaya, jään odottamaan.
- sogurille
soguri kirjoitti:
Soguri suosittelen Bulgariaa.
- sivusta seuraaja
Faktaa ei fiktioita kirjoitti:
Turistikohteista Pattaya on edullisin. Edullisimmat ostokset, no Bangkokissa jotkut tavarat hieman edullisempia. Sitten jos matkaat kohteisiin joihin ei valmismatkoja tehdä hinnat vielä edullisemmat. Kyllä pattaylta löytyy guest houseja 9 €/vrk mutta kuka nyt pulukopeissa asuu(sinä ehkä). Kerro mikä turistikohde on edullisempi kuin Pattaya, jään odottamaan.
Olimme Vietnamissa kolme viikkoa 2013 marraskuussa, lennot 720 e, hostelli 90 e, hinnat siis per nuppi 3 vk. Hostelli tosi siisti, huonessa oma kylppäri ja ilmainen netti, plus runsas aamiainen kuului hintaan. Ruokailu eri ravintoloissa oli muutaman euron luokkaa juomineen ( emme käytä alkoholia ). Teimme reissuja ympäriinsä, mutta tuo hotelli oli kiintopisteemme koko matkan ajan, eikä todella ollut kallis. Hotellihuoneessa myös ilmaiset hygieniatarvikkeet, teetä ja kahvia saimme laittaa huoneissa, talon tarjous sokereineen, kermoineen plus pientä kahvileipää, nämä tuotiin joka päivä tuoreina. Oli hyvä ja antoisa matka, mahdollisesti ensi talvena taas Vietnamiin.
- Missäpäin
sivusta seuraaja kirjoitti:
Olimme Vietnamissa kolme viikkoa 2013 marraskuussa, lennot 720 e, hostelli 90 e, hinnat siis per nuppi 3 vk. Hostelli tosi siisti, huonessa oma kylppäri ja ilmainen netti, plus runsas aamiainen kuului hintaan. Ruokailu eri ravintoloissa oli muutaman euron luokkaa juomineen ( emme käytä alkoholia ). Teimme reissuja ympäriinsä, mutta tuo hotelli oli kiintopisteemme koko matkan ajan, eikä todella ollut kallis. Hotellihuoneessa myös ilmaiset hygieniatarvikkeet, teetä ja kahvia saimme laittaa huoneissa, talon tarjous sokereineen, kermoineen plus pientä kahvileipää, nämä tuotiin joka päivä tuoreina. Oli hyvä ja antoisa matka, mahdollisesti ensi talvena taas Vietnamiin.
Missäpäin thaimaata on Vietnam.
- soguri
sogurille kirjoitti:
Soguri suosittelen Bulgariaa.
En viihtynyt Thaimaassa, kerran siellä tosin vain käyneenä. Pattaya jääköön teille, jotka siitä tykkäävät, itse juuri Jamaikalle kolmen viikon matkan varasin. Siellä ei ole halpaa, sen tiedän, mutta onpahan jotain tosi erilaista, kuin Thaimaa.
Sivusta seuraaja kirjoitti Vietnamista, ja itse viime tammikuussa siellä kuukauden kierrellyt, niin kyllä on hinnat alhaiset. Hyvä matka oli, mutta nyt uusia tuulia kohti.
Pattayaan menijöille hyvää lomaa! - no good
soguri kirjoitti:
En viihtynyt Thaimaassa, kerran siellä tosin vain käyneenä. Pattaya jääköön teille, jotka siitä tykkäävät, itse juuri Jamaikalle kolmen viikon matkan varasin. Siellä ei ole halpaa, sen tiedän, mutta onpahan jotain tosi erilaista, kuin Thaimaa.
Sivusta seuraaja kirjoitti Vietnamista, ja itse viime tammikuussa siellä kuukauden kierrellyt, niin kyllä on hinnat alhaiset. Hyvä matka oli, mutta nyt uusia tuulia kohti.
Pattayaan menijöille hyvää lomaa!Vaiika tämä on thaimaan palsta niin sanon kuitenkin. Jamaikka oli pettymys, kävin 4 vuotta sitten.
- hei haloo !
soguri kirjoitti:
Pattayaan menijöille hyvää lomaa!Miksi sitten täällä yleistä thaimaassa palstalla päivystät. Thaimaassa ja Pattayalla kerran käynyt ja nyt kirjoitat kuin joku asiantuntija. Naurettava pelle olet.
- mumpsukka
hei haloo ! kirjoitti:
Miksi sitten täällä yleistä thaimaassa palstalla päivystät. Thaimaassa ja Pattayalla kerran käynyt ja nyt kirjoitat kuin joku asiantuntija. Naurettava pelle olet.
Jollakin meni näköjään hermot, ota rennosti, ettei tule sydäri. Itse en myöskään tykännyt Pattayasta, mutta koen kyllä, että saa senkin täällä sanoa. Vaikka tietenkin Pattaya fanit saavat raivokohtauksen, mutta ei voi mitään. Sana on vapaa!
- hei haloo
mumpsukka kirjoitti:
Jollakin meni näköjään hermot, ota rennosti, ettei tule sydäri. Itse en myöskään tykännyt Pattayasta, mutta koen kyllä, että saa senkin täällä sanoa. Vaikka tietenkin Pattaya fanit saavat raivokohtauksen, mutta ei voi mitään. Sana on vapaa!
hah hah hah mumpsukka. Kävin Tanskassa Gentoffessa en tykännyt .Koko Tanska on siis huono maa. Tarkoitin sitä ettei pidä tuomita koko maata jos vain yhden kaupungin nähnyt. Makuja on niin paljon kuin on ihmisiä, eikös se ole hyvä juttu ? Itse en viihdy Hua Hinissä mutta en tuomitse koko thaimaata.
- niin taikuissakin
sivusta seuraaja kirjoitti:
Kyllä jokaisessa jopa 2 tähden hotellissa on ilmaiset hygienia tarvikkeet. Eikä nuo kahvin-vedenkeittimet sokerit ym thaimaassa mitään harvinaisuuksia ole kuullu yleensä huoneen tarjontaan.
- sirja27
hei haloo kirjoitti:
hah hah hah mumpsukka. Kävin Tanskassa Gentoffessa en tykännyt .Koko Tanska on siis huono maa. Tarkoitin sitä ettei pidä tuomita koko maata jos vain yhden kaupungin nähnyt. Makuja on niin paljon kuin on ihmisiä, eikös se ole hyvä juttu ? Itse en viihdy Hua Hinissä mutta en tuomitse koko thaimaata.
Minä taas en jaksa sitä kosteaa kuumaa ilmaa, enkä myöskään taikkujen hirveää kälätystä, joten Thaimaa pois minun laskuistani.
- Loo.
sirja27 kirjoitti:
Minä taas en jaksa sitä kosteaa kuumaa ilmaa, enkä myöskään taikkujen hirveää kälätystä, joten Thaimaa pois minun laskuistani.
Minä taas pidän siitä lämmöstä ja ilmankosteudesta. Joka talvi 3-4 kk thaimaassa. Siellä ei ole sirja27 kaltaisia savolaisia pissiksiä.
- tiedetään.
sirja27 kirjoitti:
sirja27 onkin niitä seksimatkailijoita, ei thaimaa ole sulle vaan Turkkin Alanya.
- Thaikoukussa
Myöhäinen kirjotus kun ketjun aloittaja jo löytänyt kämpän, mutta tulevaisuudessa pattayalle matkustavien kannattaa etsiä condoja, itse maksoin 4000bht/3vk ja sai elellä ihan omassa rauhassa vartioidulla residencessä, otin paikan tarkoituksella hieman kauempaa ydintohinasta, jonne matkaa oli noin 6km (Na Kluea), vuokrasin skootterin 1000bht/7päivää jolla sitten kiertelin missä halusin, vaivatonta ja halpaa kun täys tankillinen bensaa maksoi 120bht eli noin 2,70€.
Seuraavaksi otan hieman suurempitehoisen skootterin jolla voi lähteä huoletta kauemmas.
Suosittelen kyllä noita condoja, aikalailla 5000bht/kk ja sisältää wifin, huonesiivouksen sekä kaapelikanavat, eikä juuri loistohotellihuoneesta eroa.- + muut kulut
Taisit unohtaa sähkö vesi. Kävin muutama vuosi sitte katsomassa kun kaveri oli vaimonsa kanssa vuokrannut condon. Siellä sitten istuttiin hiki päästä valuen koska ilmastointilaite vei niiin paljon sähköä ettei sitä pidetty päällä :)
- maunitsio
aika halvalla oot kämpän saanu. halvin mitä oon ite nähny on 6000b sähkö ja vesi. tossa oot kyllä oikeassa. condossa on parempi majailla,kuin hotellissa.
- makuasia .
Toiset haluaa lomilla palvelua . Valmiin aamiaisen, siivoukset, petaukset. Toki jos yli kuukaudeksi matkaa niin sitten. On huijauksia myös noissa asunnon vuokrauksissa. Eräs pariskunta meni thaimaahan eikä vuokraaja näkynyt että avaimia olisi saanut, ei vuokraaja vastannut puheluihin näin keroivat Blues cornerissa muutama vuosi sitten asuivat siellä sitten.
- tiedetään
Onhan noita pulukoppeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894