kik

.ongelma.

mä en tiiä meniks tää viesti perille ku oli yks uus tyyppi kikissä sitte mul oli siinä se sen profiili ja mä painoin ”write a new message” mä vaan mietin että meniks se viesti perille?

20

19324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Write a new message tarkoittaa ainakin minun mielestä "Kirjoita uusi viesti"...

      • .ongelma.

        mutta eihän siinä sanota lähteekö viesti ja kenelle lähtee. Siinä vaan sanotaan vaan write a new message.


      • Sinisiipinen

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D

        lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
        Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?


      • kertokaa
        .ongelma. kirjoitti:

        lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
        Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?

        ....


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
        Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?

        Todennäköisesti tässä tapauksessa sillä vastaanottajalla on yhteysongelma, sillä jos yhteysongelma olisi sinulla, se näyttäisi kolmea pistettä eli ei pysty lähettämään sitä. Tai sitten viestin vastaanottaja ei ole kirjautunut, tosin silloin pitäisi ainakin muutaman viestin jälkeen tulla sellanen laatikko siihen jossa kerrotaan siitä.. Mutta todennäköisesti sillä vastaanottajalla on puhelin sammuksissa tai nettiyhteys poikki.

        Ainakin pitäisi tulla perille, itselläni tosin olen huomannut että välillä viestit tulevat vasta kun avaan kikin, ja välillä ne tulevat silloinkin normaalisti .. Tosin uskon sen johtuvan tästä puhelimesta joka on suoraansanoen.. No, huono .
        xD


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Todennäköisesti tässä tapauksessa sillä vastaanottajalla on yhteysongelma, sillä jos yhteysongelma olisi sinulla, se näyttäisi kolmea pistettä eli ei pysty lähettämään sitä. Tai sitten viestin vastaanottaja ei ole kirjautunut, tosin silloin pitäisi ainakin muutaman viestin jälkeen tulla sellanen laatikko siihen jossa kerrotaan siitä.. Mutta todennäköisesti sillä vastaanottajalla on puhelin sammuksissa tai nettiyhteys poikki.

        Ainakin pitäisi tulla perille, itselläni tosin olen huomannut että välillä viestit tulevat vasta kun avaan kikin, ja välillä ne tulevat silloinkin normaalisti .. Tosin uskon sen johtuvan tästä puhelimesta joka on suoraansanoen.. No, huono .
        xD

        eli pitäiskö vaan lähettää se viesti uudestaan?


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        eli pitäiskö vaan lähettää se viesti uudestaan?

        Kannattaa kokeilla lähettää uudestaan juu


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla lähettää uudestaan juu

        mut jos se ei oo kirjautuneena ja mä lähetän ne viestit nii saakse ne sitte ku se kirjautuu?


      • Anonyymi
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D

        Miten näkyy jos käyttäjä on estänyt sinut?


      • Anonyymi
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D

        Mitä merkitystä on sillä kun toi D näkyy joskus haaleenpana ja muuttuu sit tummemmaksi, tarkoittaako toi tummempi D että vastaanottajalla on kik auki ja hän on nähnyt uuden viestin saapumisen, muttei ole klikannut sitä auki


    • englantiaoppinut

      Write a new message = Ride a new massage = Ratsasta uusi hieronta

      • Sinisiipinen

        Joo, se saa ne kaikki viestit kun kirjautuu.


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Joo, se saa ne kaikki viestit kun kirjautuu.

        Mä luin sieltä kik-sivuilta että s meinaa että se viesti on mennyt kikin viestikeskukseen tai jotain sinne päin
        eli onks se siis silleen että sitte ku se kirjautuu kikkiin niin sitte se keskus lähettää sen viestin eteenpäin sille tyypille?
        Eli jos on näin niin eihän mun sitten kannata laittaa sitä viestiä uudelleen jos siihen jää se s?
        Eli oonks mä nyt oikeessa?


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        Mä luin sieltä kik-sivuilta että s meinaa että se viesti on mennyt kikin viestikeskukseen tai jotain sinne päin
        eli onks se siis silleen että sitte ku se kirjautuu kikkiin niin sitte se keskus lähettää sen viestin eteenpäin sille tyypille?
        Eli jos on näin niin eihän mun sitten kannata laittaa sitä viestiä uudelleen jos siihen jää se s?
        Eli oonks mä nyt oikeessa?

        Joo olet oikeassa.
        Mutta, joskus voi käydä niinkin että se viesti vain jostain syystä jää sinne viestikeskukseen eikä tuu koskaan perille.. Mut oon käyttäny kikkii aika kauan ja vaan kaks kertaa on käyny niin ja molemmat ryhmäkeskustelussa.
        Mutta odottelet vaan että tyyppi kirjautuu.. Toivottavasti muistaa salasanansa..


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Joo olet oikeassa.
        Mutta, joskus voi käydä niinkin että se viesti vain jostain syystä jää sinne viestikeskukseen eikä tuu koskaan perille.. Mut oon käyttäny kikkii aika kauan ja vaan kaks kertaa on käyny niin ja molemmat ryhmäkeskustelussa.
        Mutta odottelet vaan että tyyppi kirjautuu.. Toivottavasti muistaa salasanansa..

        eli kannataaks mun laittaa se viesti vai ei?
        Ja voiks niitä viestei poistaa jotenkin?


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        eli kannataaks mun laittaa se viesti vai ei?
        Ja voiks niitä viestei poistaa jotenkin?

        Ei tarvi laittaa uudestaa.
        Ja niitä yksittäisiä viestejä ei valitettavasti pysty poistamaan.


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Ei tarvi laittaa uudestaa.
        Ja niitä yksittäisiä viestejä ei valitettavasti pysty poistamaan.

        mä tein nytte silleen et mä tein uuden keskustelun ja pistin sen viestin ja edelleen s. Elikkä nyt vaan odottamaan?


      • mävaan
        .ongelma. kirjoitti:

        mä tein nytte silleen et mä tein uuden keskustelun ja pistin sen viestin ja edelleen s. Elikkä nyt vaan odottamaan?

        KÄYTÄ WHAT'S APPIA, HELPOMPI KÄYTTÖNEN JA KIK ON OLLU JO KAUAN MENNEEN TALVEN LUMIA!


      • .ongelma.
        mävaan kirjoitti:

        KÄYTÄ WHAT'S APPIA, HELPOMPI KÄYTTÖNEN JA KIK ON OLLU JO KAUAN MENNEEN TALVEN LUMIA!

        eiks wats appin käyttäjätunnus oo puhelinnumero? Jos on nii ei onnistu koska kuten sanoin niin en oo käytännössä koskaan jutellu tälle tyypille ja mä tiiän vaan sen kik käyttäjän nimen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe