mä en tiiä meniks tää viesti perille ku oli yks uus tyyppi kikissä sitte mul oli siinä se sen profiili ja mä painoin ”write a new message” mä vaan mietin että meniks se viesti perille?
kik
20
19324
Vastaukset
Write a new message tarkoittaa ainakin minun mielestä "Kirjoita uusi viesti"...
- .ongelma.
mutta eihän siinä sanota lähteekö viesti ja kenelle lähtee. Siinä vaan sanotaan vaan write a new message.
- Sinisiipinen
Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
...=ei ole vielä lähtenyt.
S= lähetetään.
D= lähetetty.
R= vastaanottaja on lukenut viestin.
En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D - .ongelma.
Sinisiipinen kirjoitti:
Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
...=ei ole vielä lähtenyt.
S= lähetetään.
D= lähetetty.
R= vastaanottaja on lukenut viestin.
En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :Dlähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena? - kertokaa
.ongelma. kirjoitti:
lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?....
- Sinisiipinen
.ongelma. kirjoitti:
lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?Todennäköisesti tässä tapauksessa sillä vastaanottajalla on yhteysongelma, sillä jos yhteysongelma olisi sinulla, se näyttäisi kolmea pistettä eli ei pysty lähettämään sitä. Tai sitten viestin vastaanottaja ei ole kirjautunut, tosin silloin pitäisi ainakin muutaman viestin jälkeen tulla sellanen laatikko siihen jossa kerrotaan siitä.. Mutta todennäköisesti sillä vastaanottajalla on puhelin sammuksissa tai nettiyhteys poikki.
Ainakin pitäisi tulla perille, itselläni tosin olen huomannut että välillä viestit tulevat vasta kun avaan kikin, ja välillä ne tulevat silloinkin normaalisti .. Tosin uskon sen johtuvan tästä puhelimesta joka on suoraansanoen.. No, huono .
xD - .ongelma.
Sinisiipinen kirjoitti:
Todennäköisesti tässä tapauksessa sillä vastaanottajalla on yhteysongelma, sillä jos yhteysongelma olisi sinulla, se näyttäisi kolmea pistettä eli ei pysty lähettämään sitä. Tai sitten viestin vastaanottaja ei ole kirjautunut, tosin silloin pitäisi ainakin muutaman viestin jälkeen tulla sellanen laatikko siihen jossa kerrotaan siitä.. Mutta todennäköisesti sillä vastaanottajalla on puhelin sammuksissa tai nettiyhteys poikki.
Ainakin pitäisi tulla perille, itselläni tosin olen huomannut että välillä viestit tulevat vasta kun avaan kikin, ja välillä ne tulevat silloinkin normaalisti .. Tosin uskon sen johtuvan tästä puhelimesta joka on suoraansanoen.. No, huono .
xDeli pitäiskö vaan lähettää se viesti uudestaan?
- Sinisiipinen
.ongelma. kirjoitti:
eli pitäiskö vaan lähettää se viesti uudestaan?
Kannattaa kokeilla lähettää uudestaan juu
- .ongelma.
Sinisiipinen kirjoitti:
Kannattaa kokeilla lähettää uudestaan juu
mut jos se ei oo kirjautuneena ja mä lähetän ne viestit nii saakse ne sitte ku se kirjautuu?
- Anonyymi
Sinisiipinen kirjoitti:
Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
...=ei ole vielä lähtenyt.
S= lähetetään.
D= lähetetty.
R= vastaanottaja on lukenut viestin.
En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :DMiten näkyy jos käyttäjä on estänyt sinut?
- Anonyymi
Sinisiipinen kirjoitti:
Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
...=ei ole vielä lähtenyt.
S= lähetetään.
D= lähetetty.
R= vastaanottaja on lukenut viestin.
En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :DMitä merkitystä on sillä kun toi D näkyy joskus haaleenpana ja muuttuu sit tummemmaksi, tarkoittaako toi tummempi D että vastaanottajalla on kik auki ja hän on nähnyt uuden viestin saapumisen, muttei ole klikannut sitä auki
- englantiaoppinut
Write a new message = Ride a new massage = Ratsasta uusi hieronta
- Sinisiipinen
Joo, se saa ne kaikki viestit kun kirjautuu.
- .ongelma.
Sinisiipinen kirjoitti:
Joo, se saa ne kaikki viestit kun kirjautuu.
Mä luin sieltä kik-sivuilta että s meinaa että se viesti on mennyt kikin viestikeskukseen tai jotain sinne päin
eli onks se siis silleen että sitte ku se kirjautuu kikkiin niin sitte se keskus lähettää sen viestin eteenpäin sille tyypille?
Eli jos on näin niin eihän mun sitten kannata laittaa sitä viestiä uudelleen jos siihen jää se s?
Eli oonks mä nyt oikeessa? - Sinisiipinen
.ongelma. kirjoitti:
Mä luin sieltä kik-sivuilta että s meinaa että se viesti on mennyt kikin viestikeskukseen tai jotain sinne päin
eli onks se siis silleen että sitte ku se kirjautuu kikkiin niin sitte se keskus lähettää sen viestin eteenpäin sille tyypille?
Eli jos on näin niin eihän mun sitten kannata laittaa sitä viestiä uudelleen jos siihen jää se s?
Eli oonks mä nyt oikeessa?Joo olet oikeassa.
Mutta, joskus voi käydä niinkin että se viesti vain jostain syystä jää sinne viestikeskukseen eikä tuu koskaan perille.. Mut oon käyttäny kikkii aika kauan ja vaan kaks kertaa on käyny niin ja molemmat ryhmäkeskustelussa.
Mutta odottelet vaan että tyyppi kirjautuu.. Toivottavasti muistaa salasanansa.. - .ongelma.
Sinisiipinen kirjoitti:
Joo olet oikeassa.
Mutta, joskus voi käydä niinkin että se viesti vain jostain syystä jää sinne viestikeskukseen eikä tuu koskaan perille.. Mut oon käyttäny kikkii aika kauan ja vaan kaks kertaa on käyny niin ja molemmat ryhmäkeskustelussa.
Mutta odottelet vaan että tyyppi kirjautuu.. Toivottavasti muistaa salasanansa..eli kannataaks mun laittaa se viesti vai ei?
Ja voiks niitä viestei poistaa jotenkin? - Sinisiipinen
.ongelma. kirjoitti:
eli kannataaks mun laittaa se viesti vai ei?
Ja voiks niitä viestei poistaa jotenkin?Ei tarvi laittaa uudestaa.
Ja niitä yksittäisiä viestejä ei valitettavasti pysty poistamaan. - .ongelma.
Sinisiipinen kirjoitti:
Ei tarvi laittaa uudestaa.
Ja niitä yksittäisiä viestejä ei valitettavasti pysty poistamaan.mä tein nytte silleen et mä tein uuden keskustelun ja pistin sen viestin ja edelleen s. Elikkä nyt vaan odottamaan?
- mävaan
.ongelma. kirjoitti:
mä tein nytte silleen et mä tein uuden keskustelun ja pistin sen viestin ja edelleen s. Elikkä nyt vaan odottamaan?
KÄYTÄ WHAT'S APPIA, HELPOMPI KÄYTTÖNEN JA KIK ON OLLU JO KAUAN MENNEEN TALVEN LUMIA!
- .ongelma.
mävaan kirjoitti:
KÄYTÄ WHAT'S APPIA, HELPOMPI KÄYTTÖNEN JA KIK ON OLLU JO KAUAN MENNEEN TALVEN LUMIA!
eiks wats appin käyttäjätunnus oo puhelinnumero? Jos on nii ei onnistu koska kuten sanoin niin en oo käytännössä koskaan jutellu tälle tyypille ja mä tiiän vaan sen kik käyttäjän nimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592