kik

.ongelma.

mä en tiiä meniks tää viesti perille ku oli yks uus tyyppi kikissä sitte mul oli siinä se sen profiili ja mä painoin ”write a new message” mä vaan mietin että meniks se viesti perille?

20

12036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Write a new message tarkoittaa ainakin minun mielestä "Kirjoita uusi viesti"...

      • .ongelma.

        mutta eihän siinä sanota lähteekö viesti ja kenelle lähtee. Siinä vaan sanotaan vaan write a new message.


      • Sinisiipinen

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D

        lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
        Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?


      • kertokaa
        .ongelma. kirjoitti:

        lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
        Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?

        ....


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        lähetin aamulla ja siin on edelleen s vieressä eli onks tää sitte jotain yhteysongelmia?
        Ja vielä sellanen juttu eli tuleeks ne viestit perille jos kik on kiinni mut on kirjautuneena?

        Todennäköisesti tässä tapauksessa sillä vastaanottajalla on yhteysongelma, sillä jos yhteysongelma olisi sinulla, se näyttäisi kolmea pistettä eli ei pysty lähettämään sitä. Tai sitten viestin vastaanottaja ei ole kirjautunut, tosin silloin pitäisi ainakin muutaman viestin jälkeen tulla sellanen laatikko siihen jossa kerrotaan siitä.. Mutta todennäköisesti sillä vastaanottajalla on puhelin sammuksissa tai nettiyhteys poikki.

        Ainakin pitäisi tulla perille, itselläni tosin olen huomannut että välillä viestit tulevat vasta kun avaan kikin, ja välillä ne tulevat silloinkin normaalisti .. Tosin uskon sen johtuvan tästä puhelimesta joka on suoraansanoen.. No, huono .
        xD


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Todennäköisesti tässä tapauksessa sillä vastaanottajalla on yhteysongelma, sillä jos yhteysongelma olisi sinulla, se näyttäisi kolmea pistettä eli ei pysty lähettämään sitä. Tai sitten viestin vastaanottaja ei ole kirjautunut, tosin silloin pitäisi ainakin muutaman viestin jälkeen tulla sellanen laatikko siihen jossa kerrotaan siitä.. Mutta todennäköisesti sillä vastaanottajalla on puhelin sammuksissa tai nettiyhteys poikki.

        Ainakin pitäisi tulla perille, itselläni tosin olen huomannut että välillä viestit tulevat vasta kun avaan kikin, ja välillä ne tulevat silloinkin normaalisti .. Tosin uskon sen johtuvan tästä puhelimesta joka on suoraansanoen.. No, huono .
        xD

        eli pitäiskö vaan lähettää se viesti uudestaan?


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        eli pitäiskö vaan lähettää se viesti uudestaan?

        Kannattaa kokeilla lähettää uudestaan juu


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla lähettää uudestaan juu

        mut jos se ei oo kirjautuneena ja mä lähetän ne viestit nii saakse ne sitte ku se kirjautuu?


      • Anonyymi
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D

        Miten näkyy jos käyttäjä on estänyt sinut?


      • Anonyymi
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Painoitko sitä "lähetä"-nappulaa, sitä mis on se puhekuplan kuva , jos painoit sen viestin pitäis näkyä siellä teiän keskustelussa ja sen vieressä on pienellä : … , S, D tai R.
        ...=ei ole vielä lähtenyt.
        S= lähetetään.
        D= lähetetty.
        R= vastaanottaja on lukenut viestin.

        En oo ihan varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mut toivottavasti tost oli apua :D

        Mitä merkitystä on sillä kun toi D näkyy joskus haaleenpana ja muuttuu sit tummemmaksi, tarkoittaako toi tummempi D että vastaanottajalla on kik auki ja hän on nähnyt uuden viestin saapumisen, muttei ole klikannut sitä auki


    • englantiaoppinut

      Write a new message = Ride a new massage = Ratsasta uusi hieronta

      • Sinisiipinen

        Joo, se saa ne kaikki viestit kun kirjautuu.


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Joo, se saa ne kaikki viestit kun kirjautuu.

        Mä luin sieltä kik-sivuilta että s meinaa että se viesti on mennyt kikin viestikeskukseen tai jotain sinne päin
        eli onks se siis silleen että sitte ku se kirjautuu kikkiin niin sitte se keskus lähettää sen viestin eteenpäin sille tyypille?
        Eli jos on näin niin eihän mun sitten kannata laittaa sitä viestiä uudelleen jos siihen jää se s?
        Eli oonks mä nyt oikeessa?


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        Mä luin sieltä kik-sivuilta että s meinaa että se viesti on mennyt kikin viestikeskukseen tai jotain sinne päin
        eli onks se siis silleen että sitte ku se kirjautuu kikkiin niin sitte se keskus lähettää sen viestin eteenpäin sille tyypille?
        Eli jos on näin niin eihän mun sitten kannata laittaa sitä viestiä uudelleen jos siihen jää se s?
        Eli oonks mä nyt oikeessa?

        Joo olet oikeassa.
        Mutta, joskus voi käydä niinkin että se viesti vain jostain syystä jää sinne viestikeskukseen eikä tuu koskaan perille.. Mut oon käyttäny kikkii aika kauan ja vaan kaks kertaa on käyny niin ja molemmat ryhmäkeskustelussa.
        Mutta odottelet vaan että tyyppi kirjautuu.. Toivottavasti muistaa salasanansa..


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Joo olet oikeassa.
        Mutta, joskus voi käydä niinkin että se viesti vain jostain syystä jää sinne viestikeskukseen eikä tuu koskaan perille.. Mut oon käyttäny kikkii aika kauan ja vaan kaks kertaa on käyny niin ja molemmat ryhmäkeskustelussa.
        Mutta odottelet vaan että tyyppi kirjautuu.. Toivottavasti muistaa salasanansa..

        eli kannataaks mun laittaa se viesti vai ei?
        Ja voiks niitä viestei poistaa jotenkin?


      • Sinisiipinen
        .ongelma. kirjoitti:

        eli kannataaks mun laittaa se viesti vai ei?
        Ja voiks niitä viestei poistaa jotenkin?

        Ei tarvi laittaa uudestaa.
        Ja niitä yksittäisiä viestejä ei valitettavasti pysty poistamaan.


      • .ongelma.
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Ei tarvi laittaa uudestaa.
        Ja niitä yksittäisiä viestejä ei valitettavasti pysty poistamaan.

        mä tein nytte silleen et mä tein uuden keskustelun ja pistin sen viestin ja edelleen s. Elikkä nyt vaan odottamaan?


      • mävaan
        .ongelma. kirjoitti:

        mä tein nytte silleen et mä tein uuden keskustelun ja pistin sen viestin ja edelleen s. Elikkä nyt vaan odottamaan?

        KÄYTÄ WHAT'S APPIA, HELPOMPI KÄYTTÖNEN JA KIK ON OLLU JO KAUAN MENNEEN TALVEN LUMIA!


      • .ongelma.
        mävaan kirjoitti:

        KÄYTÄ WHAT'S APPIA, HELPOMPI KÄYTTÖNEN JA KIK ON OLLU JO KAUAN MENNEEN TALVEN LUMIA!

        eiks wats appin käyttäjätunnus oo puhelinnumero? Jos on nii ei onnistu koska kuten sanoin niin en oo käytännössä koskaan jutellu tälle tyypille ja mä tiiän vaan sen kik käyttäjän nimen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe