ei kait siinä on mitään väliä vaik syöttäis pienemmälle koiralle keskikokosen koiran nappulaa ? meinaan vaan kun koirani hotkii noin oman kokoset nappulat purematta
Vastaukset 4
- Ankrieli
Juuri samasta syystä minä syötän 9kg koiralleni ison koiran nappuloita, että saa vähän pureskeltavaa. Ja koira tykkää.
- ei väliä
Ei mitään väliä, ei ollut ennenkään kuin tasan yhden kokoisia nappuloita ja kaikki koirat niitä söivät, pikku chihutkin. Meilläkin syö tuo käppänä tavallisia jahti ja vahti nappuloita.
- wrt5678
Onhan niissä eroja. Ison koiran ei tule kasvaa liian nopeaksi isoksi, joten tietyt määrät eroavat muun kokoisten koirien nappuloihin verrattuna...
- apuva4
no mitä suosittelet 2v. terrierille jonka aikuispaino on n.9kg?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483