Miten nämä uskomattomasti paskovat lintupolot saisi karkoitettua mökin rannasta vahingoittamatta niitä?
Kanadan hanhet
13
7402
Vastaukset
- Paraskaveri..
Ei mitenkään. Jos lintu ei tunne itseään uhatuksi, niin se ei lähde mihinkään kunhan paikalla on riittävästi syötävää.
Hanki tai lainaa koira ja anna sen juosta pihallasi vapaana. Ei ole hanhia eikä lokkeja. - Bioase
Levitä rantaa biolanin kanankakkaa. Hanhet eivät pidä kanankakan hajusta.haju häipyy muutamassa päivässä, mutta hanhet muistava paikan pahanhajuisena.
- kanaatalainen
eihan noi meidan hanahet paski kuin 1 lb eli noin 500 g paivassa ,, teidan mosse rottwailer lykkaa tommoisen puoli kiloa kerrallaan..astu sitten siihen ja ihmettele..
- kai2
En yleisesri ymmärrä ihmisten ajatusmaailmaa. Muutetaan lähelle luontoa ja sen jälkeen halutaan luonnosta eroon?
Miksei pysytä keskustassa, jos linnunpaska ahdistaa?
Tämä ei ole piruilua sinulle vaan olen samaa asiaa ihmetellyt työkavereille jotka häätää ties mitä lintua milloin.
Luontoon kuuluu, että eletään luonnon ehdoilla.- ...
Kanadanhanhi ei kuulu suomen luontoon.
Niitä on tuotu tänne muualta, kaiketi metsästettäväksi. Ihan sama kuin jollain fasaanilla taikka kirjolohella. Toinen hyväkäs on valkoposkihanhi. Sekään ei kuulu suomen luontoon. Se levisi suomeen, Korkeasaaren lintuhäkistä, nyt isot populaatiot tulee tänne paskomaan ja sähisemään. Siis parikin hanhea, jotka ei kuulu suomen luontaiseen lintukantaan.
Niettä aloittajalle, ala linnustamaan. Aseenkantolupa, metsästyslupa, haulikko ja panoksia. Pian ei ole paskovia lintuja, mutta pakastin täynnä lintuja. Ei niistä ikinä eroon pääse, jos kanta ei kuole sukupuuttoon, sama syödä niitä, kun kerran tulevat tänne syötäviksi.
=DW= - susi oli eilenpihall
taas joku viherkerttupiipittää korsosta
- Anonyymi
Et ole tainnut näillä luonnon ehdoilla itse kyllä elää
- Anonyymi
Mä ikävöin heinäsorsia... Kanadan hanhet ovat valtaneet alaa ja muita ei enään ole. Se on harmillista
- Penzzelizetä
Leilee, Leile salami, Leilee!
Hanhemme petä, no emme petä
Hanhemme petä, no emme petä
No kukas hazardi?
Pensseli-setä!
No vissiin hazardi!
Meisseli-setä!
Omaan perseeni nyt hän vetää
Omaan perseeni Niilin hanhet!
Puree hirveetä
Viskiä vetää
Suuhun banana!
Suojelen perseeni retkin samein, ei ihmeitä saada
Mer-mersu miljoona! - kvaak
Indiana Jones-elokuvassa on kohtaus, jossa Indianan isä säikyttelee rannalla kahlaavaa lintuparvea aukomalla mustaa sateenvarjoa ja juoksemalla niitä kohti. Minua on aina kiehtonut tietää toimiiko se sama kikka oikeassa elämässä ja kuinka pitkään.
- Möksäläinen
Meillä oli huonokuntoinen nurmikko mökillä, paljaita laikkuja ja hiekkapohjainen.
Muutaman kerran oli hanhet ja kovat sateet päälle.
Nyt on ollut pari vuotta euroopan kaunein ja tihein nurmikko.
Minusta ne on ihan hauskoja lintuja-ei ollut mitään harmia. - satuseta dw
dv puhuu jaskaa,,valkoposkihanhi.juttusi on ihan utopiaa
- Joutsenfani
Mulla kävi hyvä säkä kun tulin mökille.
Valkoposkia tuli uimarannalle (paskomaan) ja jonkun aikaa mietin häätökeinoja.
Ei kauaakaan kun paikalliset joutsenet bongasivat ne reviirillään ja sitten alkoi tapahtua.
Se taisto kesti viitisen minuuttia ja joutsenet "took over" ja olivat taas paikallinen toivottu vieras, ikäänkuin VPK:n lintuosasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009