Kanadan hanhet

Myymälän Johtaja

Miten nämä uskomattomasti paskovat lintupolot saisi karkoitettua mökin rannasta vahingoittamatta niitä?

13

6333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paraskaveri..

      Ei mitenkään. Jos lintu ei tunne itseään uhatuksi, niin se ei lähde mihinkään kunhan paikalla on riittävästi syötävää.

      Hanki tai lainaa koira ja anna sen juosta pihallasi vapaana. Ei ole hanhia eikä lokkeja.

    • Bioase

      Levitä rantaa biolanin kanankakkaa. Hanhet eivät pidä kanankakan hajusta.haju häipyy muutamassa päivässä, mutta hanhet muistava paikan pahanhajuisena.

    • kanaatalainen

      eihan noi meidan hanahet paski kuin 1 lb eli noin 500 g paivassa ,, teidan mosse rottwailer lykkaa tommoisen puoli kiloa kerrallaan..astu sitten siihen ja ihmettele..

    • kai2

      En yleisesri ymmärrä ihmisten ajatusmaailmaa. Muutetaan lähelle luontoa ja sen jälkeen halutaan luonnosta eroon?
      Miksei pysytä keskustassa, jos linnunpaska ahdistaa?
      Tämä ei ole piruilua sinulle vaan olen samaa asiaa ihmetellyt työkavereille jotka häätää ties mitä lintua milloin.
      Luontoon kuuluu, että eletään luonnon ehdoilla.

      • ...

        Kanadanhanhi ei kuulu suomen luontoon.

        Niitä on tuotu tänne muualta, kaiketi metsästettäväksi. Ihan sama kuin jollain fasaanilla taikka kirjolohella. Toinen hyväkäs on valkoposkihanhi. Sekään ei kuulu suomen luontoon. Se levisi suomeen, Korkeasaaren lintuhäkistä, nyt isot populaatiot tulee tänne paskomaan ja sähisemään. Siis parikin hanhea, jotka ei kuulu suomen luontaiseen lintukantaan.

        Niettä aloittajalle, ala linnustamaan. Aseenkantolupa, metsästyslupa, haulikko ja panoksia. Pian ei ole paskovia lintuja, mutta pakastin täynnä lintuja. Ei niistä ikinä eroon pääse, jos kanta ei kuole sukupuuttoon, sama syödä niitä, kun kerran tulevat tänne syötäviksi.

        =DW=


      • susi oli eilenpihall

        taas joku viherkerttupiipittää korsosta


      • Anonyymi

        Et ole tainnut näillä luonnon ehdoilla itse kyllä elää


      • Anonyymi

        Mä ikävöin heinäsorsia... Kanadan hanhet ovat valtaneet alaa ja muita ei enään ole. Se on harmillista


    • Penzzelizetä

      Leilee, Leile salami, Leilee!

      Hanhemme petä, no emme petä

      Hanhemme petä, no emme petä

      No kukas hazardi?

      Pensseli-setä!

      No vissiin hazardi!

      Meisseli-setä!

      Omaan perseeni nyt hän vetää

      Omaan perseeni Niilin hanhet!

      Puree hirveetä

      Viskiä vetää

      Suuhun banana!

      Suojelen perseeni retkin samein, ei ihmeitä saada

      Mer-mersu miljoona!

    • kvaak

      Indiana Jones-elokuvassa on kohtaus, jossa Indianan isä säikyttelee rannalla kahlaavaa lintuparvea aukomalla mustaa sateenvarjoa ja juoksemalla niitä kohti. Minua on aina kiehtonut tietää toimiiko se sama kikka oikeassa elämässä ja kuinka pitkään.

    • Möksäläinen

      Meillä oli huonokuntoinen nurmikko mökillä, paljaita laikkuja ja hiekkapohjainen.
      Muutaman kerran oli hanhet ja kovat sateet päälle.
      Nyt on ollut pari vuotta euroopan kaunein ja tihein nurmikko.
      Minusta ne on ihan hauskoja lintuja-ei ollut mitään harmia.

    • satuseta dw

      dv puhuu jaskaa,,valkoposkihanhi.juttusi on ihan utopiaa

    • Joutsenfani

      Mulla kävi hyvä säkä kun tulin mökille.

      Valkoposkia tuli uimarannalle (paskomaan) ja jonkun aikaa mietin häätökeinoja.

      Ei kauaakaan kun paikalliset joutsenet bongasivat ne reviirillään ja sitten alkoi tapahtua.
      Se taisto kesti viitisen minuuttia ja joutsenet "took over" ja olivat taas paikallinen toivottu vieras, ikäänkuin VPK:n lintuosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe