Kun puhutaan raaderin moottorista onko kyseiselle moottorille tyyppiä? Tuossa itelläin menossa majorin rakentelu projekti
Ja siihen on olemassa jo moottori mutta kyseessä on foordin teollisuus moottori missä lohkon laippa käy suoraan majoriin (ei öljypohja)
Motti on jostain 80-luvulta turbollinen ja tenhua n.150hp. Meinaan että onko olemassa moniakin melkosuoraan majorin kytkin koteloon käyviä motteja olemassa?
fordson 6 sylinteriset moottorit
5
4216
Vastaukset
- aa ja oo
Ford Trader oli kuorma-auto, 6syl.
- Onhan noita..
Jotkut ovat laittaneet majoriin Ford Gargon 150hv moottorin. Tuossa valmis projekti jollekin https://www.huutokaupat.com/fi/v/77517
- Tee kunnon runko
Ei ole valurautaista öljypohjaa rakennetta tukemassa ja kytkinkoppa on vaarassa murtua. Alkup. runkopalkkien takakiinnitys ei kestä vääntöä, vaan pultinrei'istä lohkeaa paloja. Tee palkit taka-akselille asti, niin kestää.
- galaxy ffv
Alkuperäinen tehdaskuutonen oli ford 2701 ja myöhemmin ,olisko ollu 1962 laitettiin ford 590E......tuo uudempi oli ns ford Trader kone....aiempi mallinimi oli ford thames
- Onnistuu..
Ford Trader oli kuorma-auton kutonen meni naapurilla suoraan kytkinkoteloon. Sivupalkit meni uusiksi lyhyyden takia. Raidetanko on etuakselin edessä koska ei käynyt moottorin alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197