Samsung s4 active.

Uutta ostamassa

Minkä tasoinen tuo s4 active verrattuna s4? Muita saman tyyppisiä puhelimia.

11

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestää paremmin vettä mutta siinä on huonompi näyttö, kamera.

      • Uutta ostamassa

        Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista?


      • Uutta ostamassa

        Kiiitos!!!


    • yoo!

      suosittelen activea itselläni on se puhelin!

    • jjfjkfkfjfhdhhfjfk

      Hyvältä vaikuttaa parin tunnin käyttökokemuksella, mutta saanko rootattua tätä tai jopa asennettua cyanogenmodin? Tavalliselle s4:lle cm löytyy, mutta entäs tämä active?

      • kjfjjfkfjjffk

        Kiitos! Pitääpä huomenna kokeilla. Tykkään tuosta cm:stä paljon enemmän kuin näistä virallisista.


      • jfjjfjfjfjfjfjfj
        kjfjjfkfjjffk kirjoitti:

        Kiitos! Pitääpä huomenna kokeilla. Tykkään tuosta cm:stä paljon enemmän kuin näistä virallisista.

        Sainpas hakata päätä seinään. Ei millään meinannut asentua ja sitten jostain ohjeesta huomasin, että /system pitää ensin formatoida niiden muiden alkutoimien lisäksi. Mutta nyt lopulta on cm luurissa! Kerrassaan loistavaa!


    • mindu_

      Minulla on ollut active nyt yli vuoden käytössä ja aikamoista säätämistä on ollut. Olen heittänyt sen jo 4-5 kertaa takuu huoltoon ja aina tullut täysin uusi puhelin takaisin. Nyt viimeisemmän luollon jälkeen sain taas uuden puhelimen ja se on toiminut hyvin. Viimeinen huolto oli n. 3kk sitten. Olen siitä lähtien ollut tyytyväinen. Puhelin on minulle riittävän hyvä kaikin puolin. Ainoa miinus on akun kesto. Tottakai se riippuu siitä kuinka paljon puhelinta käyttää. Itse käytän puhelinta päivittäin paljon. Ja tarvitsisin varmaan jonkun megahyperakun, että se kestäisi minulla edes päivän tai pari.

      Yhteenveto
      Huoltojen määrän kannalta iso miinus, mutta muuten puhelin on mielestäni loistava. Näyttö on tarpeeksi iso, jotta voi katsoa mm. youtube videoita. Muistia saa tarpeeksi lisättyä muistikortilla. Ulkonäkökään ei ole minun mielestäni paha. Sininen väri on hieno. Kamera on myös riittävän hyvä. Voi ottaa taskusta vesisateessa eikä hajoa jos kerran lattialle tipahtaa. Minä hyvin huolimattomana hmisenä lennättelen tavaroita silloin tällöin, joten active sopii minunlaiselle ihmiselle täydellisesti. Tietenkin jos samsungista tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe