Ikävä ihanaa Turkkilaista rakastajaani

Iloveitsomuch

Voi teitä suomimiehet. Niin moni teistä kateellisena nimittelee Turkkilaisia miehiä karvakäsiksi ja vaikka miksi. Minkä ihmeen takia?
Taitaa siinäkin olla takana perisuomalainen kateus.
Turkkilaiset miehet, suurin osa, ovat syntisen komeita, hyväkroppaisia, jokaisen naisen silmää miellyttäviä. Ja he jos ketkä osaavat flirttailun jalon taidon.
Minä niin rakastan Alanyassa olemista. On mahtavaa flirttailla komeiden miesten kanssa. Harmittomasti tietenkin. En minä muuta heidän kanssaan halua tehdä.
En tietenkään, koska minulla on siellä se ihana, rakas ikioma Turkkilainen rakastajani. Minä en tarvitse seksiä kotimaassa ollenkaan, kun tiedän, että aina Turkkiin mennessä tapaan tuon rakkaani ja saan täysin rinnoin nauttia hänen ihanasta huomiosta, flirttailusta, kohteliaisuuksista ja mikä parasta, taivaallisesta seksistä. Se on jotain niin upeaa. Kyllä olisi monella suomipojalla syytä ottaa mallia noista ihanista uroista, jotka todellakin osaavat tyydyttää naisen.
Viikon, kahden loman jälkeen on niin raukea ja hyvä olo, että kotona tosiaan pärjää kuukausia ilman miestä, kun tietää mikä odottaa Turkissa.
Ajatukset karkaavat nytkin koko ajan tulevaan hetkeen, siihen kun olen siellä taas ja pääsen tuon ihanan urokseni syleilyyn. Täällä ainoa asia jolloin mietin miestä, on se, kun pohdin, millaisia kauniita alusasuja ostan reissua varten, koska tiedän tuon urokseni rakastavan kauniita alusasuja, jotka korostavat muotojani.
Olisinpa jo nuorena tajunnut, mitä ihanaa voin löytää Turkista, niin en olisi ikinä vilkaissutkaan suomipojan suuntaan.
Onneksi osaan yhden jalon taidon, mitä kaikki eivät tajua.
Minä en puhu uroksestani kellekkään kotimaassa. Kun olen siellä, hän on minua varten ja kun minä olen kotona, hän on vapaa tekemään mitä haluaa.
Jokaiselle naiselle, joka on yksin ja kaipaa hyvää seksiä ja miehen huomiota, niin suosittelen =).

Kyllä on ikävä Turkkilaista ihanaa miestäni.

37

1751

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

Ja edellisen tekstin kirjoittaja on mies.
      Se nyt vain näkyy rivien välistä.

• Enpä usko

Tiedän henkilökohtaisesti useita suomalaisnaisia, jotka ajattelevat juuri noin...

• säkillä valoa

Samaa epäilen. Ei naiset mun mielestä täällä pyöri haukkumassa tai ärsyttämässä, kyllä pimeitä miehiä riittää ja he viitsii kehitellä kaikkee ala-arvoista. Että voi olla säälittävää jengiä, toi sama kirjoitustapa pyörii monessa jutussa.

• Aivvan oikein.
        säkillä valoa kirjoitti:

Samaa epäilen. Ei naiset mun mielestä täällä pyöri haukkumassa tai ärsyttämässä, kyllä pimeitä miehiä riittää ja he viitsii kehitellä kaikkee ala-arvoista. Että voi olla säälittävää jengiä, toi sama kirjoitustapa pyörii monessa jutussa.

Miehen kirjoittama provo, varsinainen trolli :D

• siitävaan
        Enpä usko kirjoitti:

Tiedän henkilökohtaisesti useita suomalaisnaisia, jotka ajattelevat juuri noin...

Minäkin tunnen erään suomalaisnaisen, joka "tunsi" samoin. Mutta, hänellä todettiin äskettäin aitsii!

• ...

Kyllä monella suomalaisella naisella olisi syytä käydä peruskoulu loppuun, niin tietäisivät silloin, että turkkilainen kirjoitetaan pienellä kirjaimella.

• ei todellista

Sama pisti silmääni heti aloittajan tekstissä.
      Ja toden totta ,tuo on selvä provo.

• Ja sitten paluu

todellisuuteen.

"Kyllä olisi monella suomipojalla syytä ottaa mallia noista ihanista uroista"

Jois otettaisiin, Suomi olisi muslimimaa, sinä olisit musliminainen, etkä todellakaan matkustaisi minnekään ilman esiliinaa. Suomi olisi rasismin ja epätasa-arvon kehto, jossa nainen todellakin tietäisi paikkansa.

Oletko avian varma, että haluat meidän ottavan turkkilaisista mallia?

• Iloveitsomuch

Älkää takertuko pikkuseikkoihin, alkukirjaimiin tms, Kyse ei ollut siitä, että tahtoisin että kotimaa Suomi olisi muslimimaa, vaan siitä, että turkkilainen on hyvä rakastaja, joka huomioi naisensa ihanasti. Mies on komea, hyväkroppainen ja niin taivaallinen rakastaja. Moni sinkku, jolla on siellä lomamies, varmaan yhtyy kommentiini =).
      Ja Turkkilainen on tarkoituksella isolla, koska kutsun häntä sillä nimellä täällä, enkä toki omalla nimellänsä. Että näin.

• sot sot

äly hoi älä jätä tomppaakaan.

• Niinpä niin

Ainahan seksituristit ovat matkustaneet kehitysmaihin käyttämään niitä hyväksi toivoen samalla että kotimaa pysyisi entisellään ja kohdemaa hyväksikäytettävänä.

Moraalitonta, mutta sellaisiahan suomaalaiset naiset tunnetusti ovat aina olleet...

• Jää sinne
        Niinpä niin kirjoitti:

Ainahan seksituristit ovat matkustaneet kehitysmaihin käyttämään niitä hyväksi toivoen samalla että kotimaa pysyisi entisellään ja kohdemaa hyväksikäytettävänä.

Moraalitonta, mutta sellaisiahan suomaalaiset naiset tunnetusti ovat aina olleet...

Varmaan hyvä flaksi miesmarkkinoilla Suomessa , kunhan ensin
        möläyttää käyneensä taas kerran Turkissa.

• tuskin ilmaista

Elätätkö turkkilaista rakastajaasi? Paljonko hän on pyytänyt ja saanut rahaa sinulta?

• rahaaaa
        tuskin ilmaista kirjoitti:

Elätätkö turkkilaista rakastajaasi? Paljonko hän on pyytänyt ja saanut rahaa sinulta?

Tiedän monia naisia, jotka elättävät Turkin helmeään, siinä uskossa, että niin mies pysyy uskollisena heille. Melkoista sinisilmäisyyttä, ne miehet eivät odottele yhtä naista, se on nähty, kun olen siellä useamman sesongin ajan asunut ja sitä menoa nähnyt.

• Lapsekas akaton
        rahaaaa kirjoitti:

Tiedän monia naisia, jotka elättävät Turkin helmeään, siinä uskossa, että niin mies pysyy uskollisena heille. Melkoista sinisilmäisyyttä, ne miehet eivät odottele yhtä naista, se on nähty, kun olen siellä useamman sesongin ajan asunut ja sitä menoa nähnyt.

Tässä erään "katkeran" suomimiehen attribuutio:
        Oma ladyni vaihtoi minut ja muksut niin kovin ihkuun turkkilaiseen ravintola-annosten kuljettajaan, meni omaisuus jakoon ja nyt, vajaa vuosi osituksen jälkeen, kertoi hän jälkikasvullemme olevansa ns. hanuri levällään, vaikka sai yli 30k euroa omaa osuttaan.
        Vaan on hänen nuorella ravintolayrittäjällään kuitenkin vahvat käädyt kaulassa, eikä varmasti ole dubleeta ne.
        Meillä muksujen kanssa taas ei ole taloudellisesti hädän päivää ainakaan hetkeen...

• Mitäs menit
        Lapsekas akaton kirjoitti:

Tässä erään "katkeran" suomimiehen attribuutio:
        Oma ladyni vaihtoi minut ja muksut niin kovin ihkuun turkkilaiseen ravintola-annosten kuljettajaan, meni omaisuus jakoon ja nyt, vajaa vuosi osituksen jälkeen, kertoi hän jälkikasvullemme olevansa ns. hanuri levällään, vaikka sai yli 30k euroa omaa osuttaan.
        Vaan on hänen nuorella ravintolayrittäjällään kuitenkin vahvat käädyt kaulassa, eikä varmasti ole dubleeta ne.
        Meillä muksujen kanssa taas ei ole taloudellisesti hädän päivää ainakaan hetkeen...

naimisiin suomaalaisen naisen kanssa.

Se on ensimmäinen sääntö kuitenkin se, että niiden kanssa pidetään vaan hauskaa ja vaimot otetaan avian jostain muualta...

• ...

Ja juuri samasta syystä me miehet käymme Thaimaassa, Suomessa ei seksiä tarvita, eikä keikistellä tai mielistellä valasmaisia, persjalkaisia akkoja, kun tietää aina saavansa thaimaalaisilta rakastajiltaa mitä ikinä haluaa, huomiosta alkaen.

Venäläisiä vaimojamme suomalaiset emakot haukkuvat huoriksi ja vaikka miksi, varmaankin kateuttaan, onhan se suomiemakosta kummallista, että aikuinenkin nainen voi olla oikeasti hoikka.

• Pekka P

Tämähän on hieno juttu, eikä se ole suomalaisilta pois. Joku tykkää äideistä joku tyttäristä. Pääasia että on löytänyt onnellisuuden.

• just wonder

Miksi suomalaiset naiset eivät elätä suomimiehiä, jos ovat valmiita rahoittamaan turkkimiesten elämää?

• Ei mies

halua, että nainen elättää häntä.

Siis oikea mies...

• hihihi

jos ei saa rahoilleen vastinetta..

• sairas ihminen

Täällä on taas Suomi24:n epätoivoinen pahoinvoiva propaganda-aloittaja kansaa kiihottamassa. Menisitte hoitoon. Mitä se kenellekään kuuluu, millaisia parisuhteita ihmisillä on.

• papukaijateiiii

Ap hei, olet sitä mieltä, että ollaan vaan kateellisia turkkipojille, mutta kerro sinä, kun en itse tiedä, että mistä kateellinen. Tuskin kukaan on noille baari-rantapojille kateellinen, taitaa sulla heittää....

• juupa ju

siinä on yksi suomalainen nainen, siis suomalainen,, voi sinua raukkaa ne pitävät sinua pilkkanaan ja sinä luulet että olet niille ainoa,, huh huh paljonko maksoit, hih hih rahalla saa vaikka huomiota jos ei muuta,, olet niille leikki kalu mee sinne ja pysy sielä,,

• Thai ihana maa

Koko ketjun aloitus on pelkkä provo , mutta näin paljon on spekulointia aiheesta
        saatu aikaiseksi.

• On provo
        Thai ihana maa kirjoitti:

Koko ketjun aloitus on pelkkä provo , mutta näin paljon on spekulointia aiheesta
        saatu aikaiseksi.

mutta tiedän henk koht monta tytönhupakkoa, jotka ajattelevat juuri noin, joten voisi olla tottakin.

Tämä palsta oli aikoiinaan täysin seksituristihorojen vallassa, siirtyivät sitten Alanyaforumile ja muualle...

• Esko vaan

Mullakin on Turkissa ihana rakastaja. Ei löydy Suomimiehistä samanlaista.

• Pattaya

Minullapa on Pattayalla kiva muru , johon voin luottaa.
        Ei mikään mätisäkki.

• Totuus esiin

Kylläpä käy kateeksi. Miksi et kelpaa suomalaisille? Mitä vikaa? Osa vioista on helppo arvata.

• Pattaya

Varmaan siksi , etten jaksa kuunnella , kun joku liika lihava kaljaa kittaava mötky hakee minusta vikaa tuskaiseen oloonsa.

• koff keiju
        Pattaya kirjoitti:

Varmaan siksi , etten jaksa kuunnella , kun joku liika lihava kaljaa kittaava mötky hakee minusta vikaa tuskaiseen oloonsa.

Voisko enää tuota paremmin ilmaista..

• wwwow

Muutakin kun on kierretty ku tahkoa. Ei kelpaa turkkilainen mulle.

• musta rudolf

menkääpä katsomaan noita turkkilaispalstoja,vanhemmat leidit kertoilee kuinka ihanaa siellä on ja muut myötäilevät,auta armias jos joku uskaltaa kirjoittaa jotain puutteista,huijauksista niin siellä hyökkää iso pino leidejä kertomaan miten ihanaa turkissa on,kaikki on hyvää,pieni huijaus hyväksytään maan tapoihin kuuluvaksi,ja mistähän johtuu että kaikki nämä leidit ovat vanhempaa ikäluokkaa jotka kärsivät jonkimmoisesta paino-ongelmasta,,no ilotyttöjä thaimaassa ja rattopoikia turkissa,jokaiselle jotain.

• Niin siis

mitä "turkkilaispalstoja"?

• siitä puhe mistä...

LolLOL LOLLOLLOL

Napa raikaa, nauran niin paljon tälle puutteessa olevalle palstanpitäjälle.

• Anonyymi00037

KYLLÄ KAIKKI LIHAVAT NAISET NIILLE KELPAA
      KUNHAN PÄÄSEVÄT PAINAMAAN ENNENKU LAMMASTA

• Anonyymi00038

Samanlainen kuin muutkin parikymmentä kiloa laihtuneet: läskinä oli lystimpää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe