ylitornio

veljekset vankilassa

Minkäslainen paikka tämä ylitornion vankila on?? Olis kiva kuulla asiallisia vastauksia siitä koska broidi joutuu sinne istumaan..

18

3959

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veljekset vankilassa

Tuota ny on vähän vaikea mennö broidista sanomaan...eipä sillä väliä että mistä istuu..ainakaan ei tällä kertaa olla yhtä aikaa kiinni:)

• milla.

Uu.. pahoja poikia! :-) todellakaan ei kannata näiden kaiken maailman idioottien vastauksista täällä välittää. Tänne aina kirjottaa tollasia idiootteja, niin kun varmaan jokasella nettipalstalla on omat idioottinsa... onhan se silti kurjaa jos ei saa asialliseen avaukseen, asiallisia vastauksia. Niin minkäs ikäsiä ootte ja mistä ootte lusinu? ootte ilmeisesti lapin poikia tai miehiä? mie tykkään lappilaisista.. :)

• äläpähöpötä

Älä viitti ko et kerta ossaa. Sole poka mikään "tykhään" ko son "tykkään". Sunkhaan kukhaan koskhaan ole sanonukhaan että jokhaisseen sanhaan hoo panhaan. Met kyllä puhuma hoon päältä, mutta siihenki on sääntö, mihin sitä hoota saapi laittaa. Ja met emmä puhu meänkieltä, ko met puhuma tornionlaakson murretta. Meänkieltä puhuthaan tuolla Ruottin Pajalassa. Ja mikä piru teitä ulkopaikkakuntalaisia vaivaa ko aina sotketta nuot porot ja saamelaiset, eli lappalaiset, tänne jokivartheenki? Net ei liity tänne juuri mitenkhään. Poronhoitoalue alkaa Ylitorniolta, mutta porotallous on laajempaa saamelaisaluheela, eli tuola ylempänä Lapissa. Ylitorniolakhaan niitä ei niin hirveästi ole ko ylempänä. Ja kait sie tiesit, että saamelaisilla on muitaki nimiä ko tuo Aslak?

• veljekset vankilassa

Alta 30 ollaan molemmat..muutama tuomio jo alla.... ollaan vaan ihan tavallisia taparikollisia... kova ja rankka nuoruus näkyy jatkuvan vielä kovempana vanhemmiten.. lapinäijiähän me ollaan..eipä täältä saa asiallisia vastauksia niin pitää vissiin hommata itteniki sinne istumaan;)

• milla.

No ei kannata hommata :) mutta ok. Mitäs tuomioita teillä alla on? Rehellisesti pojat, rehellisesti. Mä tunnen/tiedän henkirikoksestakin lusineita ihmisiä, joten mikäpä minua enää pelottais. Ja mullakin on takana rankka nuoruus... perheoloista lähtien. Mutta onneksi en sortunut kuitenkaan rikolliselle polulle, kun oma luonne kuitenkin esti sen. :)

• sole mikhään

Ylitornion vankila on jees paikka :)

• Tornion kolli

Ootko varmasti tätä mieltä?

• Anonyymi

muista ottaa paljon saippuaa mukaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muista ottaa paljon saippuaa mukaan...

Jos on hetero, niin peltihousut on kätevät kun erikoisliukas saippua putoaa töpökätösistä.

Tummeli tai sen johdannaiset ovat myös helpottamaan "työskentelyä" tuhkaluukulla.

Kongijunan tenderillä on erikoistehtävä, se kyllä selviää äkkiä...

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe