Miten helvatussa????

Tepi74

Saa ton nimimerkin rekisteröituä????Oon yrittäny sitä ja aina tulee,et käyttäjätunnus väärä tai joku sellanen....Olis kiva rekisteröityä,mutta eipä onnistu....Menee hermot jo!!!!

11

514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puer86

      Katopas kun jos sulla on sähköposti täällä, niin kirjaudut sähköpostin tunnuksella ja salasanalla. Sen jälkeen jossakin välissä se kysyy että millä nimimerkillä haluat keskustella tai jotakin vastaavaa. Silloin kirjoitat "Tepi74"

      • Tepi74

        sähköpostiosotetta suomi24:llä!!!!Pitää kai luoda sellanen,mutta en tiiä miten....Yritin rekisteröityä,mut ei onnistunu....


    • Onnistuhan tää vihdoinki!!!!

      • puer86

        :=D


      • puer86 kirjoitti:

        :=D

        Tosin en heti meinannu päästä,kun tääl kai oli vielä ne mun vanhat tiedot joita en oo käyttäny toukokuun jälkeen,mut silti sainpas tuon nimen johon olen tottunu monen vuoden ajan....Lisänä vaan tuo viiva 74 edes,mut haitanneeko tuo mittää....


      • puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

        Tosin en heti meinannu päästä,kun tääl kai oli vielä ne mun vanhat tiedot joita en oo käyttäny toukokuun jälkeen,mut silti sainpas tuon nimen johon olen tottunu monen vuoden ajan....Lisänä vaan tuo viiva 74 edes,mut haitanneeko tuo mittää....

        Ei kai tuo sentään mitään, kun minä jouduin luopumaan koko nimimerkistäni, johon olin jo niin tottunut! Olinhan käyttänyt sitä lähes vuoden... Niin, tuo boy86, mutta toisaalta, tämähän on vain erikielinen, mutta sama.
        Kiva, kirjoitellaan


      • puer86 kirjoitti:

        Ei kai tuo sentään mitään, kun minä jouduin luopumaan koko nimimerkistäni, johon olin jo niin tottunut! Olinhan käyttänyt sitä lähes vuoden... Niin, tuo boy86, mutta toisaalta, tämähän on vain erikielinen, mutta sama.
        Kiva, kirjoitellaan

        Eikö tuo Puer86 oo ihan kiva nimi??Ainakin minusta,tosin en eka ymmärtäny mitä se tarkotta,kun en oo ikuna lukenu latinaa....Kukakohan on se,joka on ottanu sun nikkis??


      • puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

        Eikö tuo Puer86 oo ihan kiva nimi??Ainakin minusta,tosin en eka ymmärtäny mitä se tarkotta,kun en oo ikuna lukenu latinaa....Kukakohan on se,joka on ottanu sun nikkis??

        Onhan tämä ihan kiva nikki, mutta eipä olen näkynyt sitä, joka vei minun alkuperäisen nikkini!
        Huomenna taas lähtö Jyväskylään kuulonäkövammaisten tapaamiseen! Kiva. Tässähän syyslomaa kuluttelee silläkin tavalla.


      • puer86 kirjoitti:

        Onhan tämä ihan kiva nikki, mutta eipä olen näkynyt sitä, joka vei minun alkuperäisen nikkini!
        Huomenna taas lähtö Jyväskylään kuulonäkövammaisten tapaamiseen! Kiva. Tässähän syyslomaa kuluttelee silläkin tavalla.

        nähnyt häntä....Joskus vuosia sit näin yhen Boy86
        jossakin,mut olikohan se chatissä vai missä??

        Harmi,kun jouduit vaihtaa nikkis,ei kiva =( eka tottuu nimeen ja sit joutuu luopuu siitä,niin onhan se inhottavaa!!=´(


      • puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

        nähnyt häntä....Joskus vuosia sit näin yhen Boy86
        jossakin,mut olikohan se chatissä vai missä??

        Harmi,kun jouduit vaihtaa nikkis,ei kiva =( eka tottuu nimeen ja sit joutuu luopuu siitä,niin onhan se inhottavaa!!=´(

        Katsoinpa tuosta hausta vähän että ketkä ovat kirjoitelleet nickilläni. No jaa, viestejä oli ainakin vuodelta 2001 ja ne kaikki eivät välttämättä olleet saman kirjoittajan edes... Ainakin yhdessä tarjottiin jopa puhelinnumeroa! Tosin tuntui olevan joku deitti-ilmoitus naisille...
        Loppuunvetona että minä tässä olen tainnut varastaa jonkun nickin, mutta itse asiassa, pitäkööt tylsän boy86:nsa! Sehän on niin ennalta-arvattava. Keksin sen itsekin aika äkkiä ja se vain sitten jäi... Puer86 on paljon erikoisempi!


      • puer86 kirjoitti:

        Katsoinpa tuosta hausta vähän että ketkä ovat kirjoitelleet nickilläni. No jaa, viestejä oli ainakin vuodelta 2001 ja ne kaikki eivät välttämättä olleet saman kirjoittajan edes... Ainakin yhdessä tarjottiin jopa puhelinnumeroa! Tosin tuntui olevan joku deitti-ilmoitus naisille...
        Loppuunvetona että minä tässä olen tainnut varastaa jonkun nickin, mutta itse asiassa, pitäkööt tylsän boy86:nsa! Sehän on niin ennalta-arvattava. Keksin sen itsekin aika äkkiä ja se vain sitten jäi... Puer86 on paljon erikoisempi!

        Ja sopii sulle hyvin....Boy stä tulee mieleen pikku poika,mut et oo enää pieni....Puer on hienompi ehkä hiukkasen hienostuneempi ja aikuisempi....Mutta....Se on vaan mun mielipide....

        Taidanpa vhdoinki mennä nukkuu tai ehkä syön vielä jotaki pikkasen....Joo,mut palataan taas huomenna??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe