no niin, no tiedän että mewtwon saa sieltä cerulean cityssä olevasta luolasta mutta kun tässä menin pokeliigan niin en päässytkään sinne luolaan, kun redissä ja bluessa sinne pääsee kun on pokeliiga menty mutta leaf greenissä ja fire redissä..
mewtwo leafgreenissä!
10
682
Vastaukset
- tihk
mulla oli ihan sama juttu. enkä päässy ku vaan kolmella niistä uusista saarista...
- BlazeBM
Ehkä miettikää vähä ois kyllä musa kokeiltava uusia keinoja ja tässä on saaret 4,5,6,7,8 ja 9
koska löysin yhen jutun yheltä sivulta
5 sarelta löytää Metal Coatin
ja se kehittää Scytherin Scizoriks ja Onixin Steeliksiks
- ninetails
mewtwo pitäisi löytyä luolasta kun menet pokeliigaan. leafgreenissä ja fireredissä on vain 3 saarta. moltres löytyy 1 saarelta, zapdos power plantista rock tunnelin läheltä ja articuno seafoam islandista kiviä työntelemällä (vain Leafissa ja Firessä)
- BlazeBM
kuulepas ny tässä on saaret 4,5,6,7,8 ja 9
4-7 saarille pääse ku on vetäny liigan ja saanu jalo kivet... saat Billin kaverilta Rainbow passin ja pääse 4-7 saarille 8 ja 9 saarille pääsee jonku lipun avulla koska sieltä löytää Degoxysi Ho-oh ja Lugian...
PS.tiedän koska mulla on läpi peluu ohjeet 7 saarelle asti... oon kuullu huhun 8 ja 9 saarista...
- Heppu
Kun olet mennyt pokeliigan läpi niin pyydystä 100 pokea ja käy hakemassa prof. oakilta national dex (siis sitten kun oot pyydystäny ne 100) sitten mene MT.Emberille ja puhu kahdelle team rocketille, niin he haastavat taisteluun, ja voitettuasi ne aukeaa luola siihen samaan kohtaan jossa on uusi piilopaikka. Kukista kaikki rocketit ja saatuasi Rubiinin ja safiirin, mene sen billyn kaverin luokse niin se korjaa sen vempeleen siellä one islandilla. Nyt pääset sinne luolaan.
- Ezmosion
Pitääkö olla yli 100 pokémonia, että saa national pokédexin ja pääsee saarille 4-9??
- heppu
Ezmosion kirjoitti:
Pitääkö olla yli 100 pokémonia, että saa national pokédexin ja pääsee saarille 4-9??
Kyllä pitää pyydystää 100 pokea, että saa national dexin.
- Ezmosion
heppu kirjoitti:
Kyllä pitää pyydystää 100 pokea, että saa national dexin.
Ai että niille saarille pääsee vasta sitten kun on pyydystänyt 100 pokémonia?
- Heppu
Ezmosion kirjoitti:
Ai että niille saarille pääsee vasta sitten kun on pyydystänyt 100 pokémonia?
Itseasiassa en tiedä itsekkään, mutta kait se on niin, sillä olen itsekkin yrittänyt kaikkia muita keinoja.
- mä ihan ite
Heppu kirjoitti:
Itseasiassa en tiedä itsekkään, mutta kait se on niin, sillä olen itsekkin yrittänyt kaikkia muita keinoja.
mä menin vaan pokeliigan läpi ja sit oakin luo ja se anto national pokedexin ja sit celion luo ja se sano että pitää ettii ne jalokivet ja ne löytyy ekalta saarelta ja muistaakseni joltain 4-7 saarista... toivottavasti oli apua!!! PS: ja mulla ei oo kyllä vieläkään ku 98 pokee kantosta mut national on 114...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290