löyly niminen muki sarja

siiri

Tietääkö kukaan milloin Arabia on valmistanut löyly nimistä mukisarjaa, myyty neljän kappaleen paketeissa. Siis vuotta tai kenties jopa hintaa? Itselleni tuli tälläinen sarja, eikä netistä löytynyt mitään tietoa siitä. Jos joku tietää, kertokaa please!!

9

2579

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Voisko olla samaa sarjaa, jossa on myös aiheeseen sopiva kannu? Onko mukeissa sananparsia?

• siiri

Eipä ole sananparsia näissä mukeissa. Olivat vielä paketissa kuin sain nämä, siinä luki tämä nimi löyly. Pohja on valkoinen, piirretty alastomia saunojia. Todella isokokoiset mukit ovat. En ole mistään löytänyt sanaakaan tietoa kyseisestä sarjasta. Nimi on kirjoitettu mukien pohjaan, siis Arabia.

• Jussi
        siiri kirjoitti:

Eipä ole sananparsia näissä mukeissa. Olivat vielä paketissa kuin sain nämä, siinä luki tämä nimi löyly. Pohja on valkoinen, piirretty alastomia saunojia. Todella isokokoiset mukit ovat. En ole mistään löytänyt sanaakaan tietoa kyseisestä sarjasta. Nimi on kirjoitettu mukien pohjaan, siis Arabia.

Olen yrittänyt etsiä tietoa samankaltaisesta sarjasta, kannu (n. 1 ½ l) 6 (n. 1/3 l)mukia. Mukeissa ja kannussa on saunomiseen liittyviä kuvia ja jokaisessa on myös sananparsi ko. aiheeseen (mm. Ei löyly luita riko, jne). Valmistusaika todennäköisesti 1950-60-luku. Ei ole tästäkään löytynyt tietoa mistään. Tietoni perustuvat muistikuviin, koska esineet ovat kuulemma menneet "rikki"!

• siiri
        Jussi kirjoitti:

Olen yrittänyt etsiä tietoa samankaltaisesta sarjasta, kannu (n. 1 ½ l) 6 (n. 1/3 l)mukia. Mukeissa ja kannussa on saunomiseen liittyviä kuvia ja jokaisessa on myös sananparsi ko. aiheeseen (mm. Ei löyly luita riko, jne). Valmistusaika todennäköisesti 1950-60-luku. Ei ole tästäkään löytynyt tietoa mistään. Tietoni perustuvat muistikuviin, koska esineet ovat kuulemma menneet "rikki"!

Nämä minun 4 on virheettömiä ja ilmeisesti ihan käyttämättömiä. Mutta niissä ei todella lue mitään. Olisi mukava nähdä kuvat niistä sinun astioista. Voisitko ehkä lähettää sähköpostilla? Minä voisin kyllä omistani. Tiedätlö mitään sivuja mistä voisi etsiä tietoa??

• Jussi
        siiri kirjoitti:

Nämä minun 4 on virheettömiä ja ilmeisesti ihan käyttämättömiä. Mutta niissä ei todella lue mitään. Olisi mukava nähdä kuvat niistä sinun astioista. Voisitko ehkä lähettää sähköpostilla? Minä voisin kyllä omistani. Tiedätlö mitään sivuja mistä voisi etsiä tietoa??

Valitettavasti en voi laittaa kuvia, koska minulle on kerrottu astioiden menneet rikki (siis joku suvusta on ne ominut itselleen). Tietoa niistä en ole löytänyt, mutta jos löydän, niin laitan tälle sivulle tietoa.

• Jussi
      • siiri

Kiitos vinkistä!!
        Olivat juuri samat mukit. Nimi oli kyllä väärä. Ne on löyly nimiset eivät sauna. Vielä kun tietäisi valmistusvuoden ja paljonko niitä on tehty niin ois hieno juttu!!!Kiitos tosi paljon!!

• Löylynlyömä
        siiri kirjoitti:

Kiitos vinkistä!!
        Olivat juuri samat mukit. Nimi oli kyllä väärä. Ne on löyly nimiset eivät sauna. Vielä kun tietäisi valmistusvuoden ja paljonko niitä on tehty niin ois hieno juttu!!!Kiitos tosi paljon!!

Hei!
        Tuo Huuto-netin sivu ei ollut enää nähtävissä, mutta luulen sinun tarkoittavan samaa Löyly-sarjaa, jota me saimme häälahjaksi vuonna 1972. Valmistusvuotta en tiedä, mutta luulisin sen sjoittuvan lähelle tuota ajankohtaa. Saimme kannun ja kolme mukia. Olen saanut vasta äskettäin tietää, että sarjaan kuuluu neljäskin muki ja olen yrittänyt ostaa sitä, mutta se tuntuu olevan kysytyin niistä - ja kallein.

• Fasetti

Gunvor Olin-Grönqvistin "Löyly"-mukeja on valmistettu noin 1961-1976. Valitettavasti Arabian tuotteista ei yleensä ole saatavissa valmistusmäärätietoja. Hintaa mukilla on noin 30-40 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      849
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      132
      604
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      70
      537
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe