Tietääkö kukaan milloin Arabia on valmistanut löyly nimistä mukisarjaa, myyty neljän kappaleen paketeissa. Siis vuotta tai kenties jopa hintaa? Itselleni tuli tälläinen sarja, eikä netistä löytynyt mitään tietoa siitä. Jos joku tietää, kertokaa please!!
löyly niminen muki sarja
9
2410
Vastaukset
- Jussi
Voisko olla samaa sarjaa, jossa on myös aiheeseen sopiva kannu? Onko mukeissa sananparsia?
- siiri
Eipä ole sananparsia näissä mukeissa. Olivat vielä paketissa kuin sain nämä, siinä luki tämä nimi löyly. Pohja on valkoinen, piirretty alastomia saunojia. Todella isokokoiset mukit ovat. En ole mistään löytänyt sanaakaan tietoa kyseisestä sarjasta. Nimi on kirjoitettu mukien pohjaan, siis Arabia.
- Jussi
siiri kirjoitti:
Eipä ole sananparsia näissä mukeissa. Olivat vielä paketissa kuin sain nämä, siinä luki tämä nimi löyly. Pohja on valkoinen, piirretty alastomia saunojia. Todella isokokoiset mukit ovat. En ole mistään löytänyt sanaakaan tietoa kyseisestä sarjasta. Nimi on kirjoitettu mukien pohjaan, siis Arabia.
Olen yrittänyt etsiä tietoa samankaltaisesta sarjasta, kannu (n. 1 ½ l) 6 (n. 1/3 l)mukia. Mukeissa ja kannussa on saunomiseen liittyviä kuvia ja jokaisessa on myös sananparsi ko. aiheeseen (mm. Ei löyly luita riko, jne). Valmistusaika todennäköisesti 1950-60-luku. Ei ole tästäkään löytynyt tietoa mistään. Tietoni perustuvat muistikuviin, koska esineet ovat kuulemma menneet "rikki"!
- siiri
Jussi kirjoitti:
Olen yrittänyt etsiä tietoa samankaltaisesta sarjasta, kannu (n. 1 ½ l) 6 (n. 1/3 l)mukia. Mukeissa ja kannussa on saunomiseen liittyviä kuvia ja jokaisessa on myös sananparsi ko. aiheeseen (mm. Ei löyly luita riko, jne). Valmistusaika todennäköisesti 1950-60-luku. Ei ole tästäkään löytynyt tietoa mistään. Tietoni perustuvat muistikuviin, koska esineet ovat kuulemma menneet "rikki"!
Nämä minun 4 on virheettömiä ja ilmeisesti ihan käyttämättömiä. Mutta niissä ei todella lue mitään. Olisi mukava nähdä kuvat niistä sinun astioista. Voisitko ehkä lähettää sähköpostilla? Minä voisin kyllä omistani. Tiedätlö mitään sivuja mistä voisi etsiä tietoa??
- Jussi
siiri kirjoitti:
Nämä minun 4 on virheettömiä ja ilmeisesti ihan käyttämättömiä. Mutta niissä ei todella lue mitään. Olisi mukava nähdä kuvat niistä sinun astioista. Voisitko ehkä lähettää sähköpostilla? Minä voisin kyllä omistani. Tiedätlö mitään sivuja mistä voisi etsiä tietoa??
Valitettavasti en voi laittaa kuvia, koska minulle on kerrottu astioiden menneet rikki (siis joku suvusta on ne ominut itselleen). Tietoa niistä en ole löytänyt, mutta jos löydän, niin laitan tälle sivulle tietoa.
- Jussi
katsoppa tästä osoitteesta http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=12179649
- siiri
Kiitos vinkistä!!
Olivat juuri samat mukit. Nimi oli kyllä väärä. Ne on löyly nimiset eivät sauna. Vielä kun tietäisi valmistusvuoden ja paljonko niitä on tehty niin ois hieno juttu!!!Kiitos tosi paljon!! - Löylynlyömä
siiri kirjoitti:
Kiitos vinkistä!!
Olivat juuri samat mukit. Nimi oli kyllä väärä. Ne on löyly nimiset eivät sauna. Vielä kun tietäisi valmistusvuoden ja paljonko niitä on tehty niin ois hieno juttu!!!Kiitos tosi paljon!!Hei!
Tuo Huuto-netin sivu ei ollut enää nähtävissä, mutta luulen sinun tarkoittavan samaa Löyly-sarjaa, jota me saimme häälahjaksi vuonna 1972. Valmistusvuotta en tiedä, mutta luulisin sen sjoittuvan lähelle tuota ajankohtaa. Saimme kannun ja kolme mukia. Olen saanut vasta äskettäin tietää, että sarjaan kuuluu neljäskin muki ja olen yrittänyt ostaa sitä, mutta se tuntuu olevan kysytyin niistä - ja kallein.
- Fasetti
Gunvor Olin-Grönqvistin "Löyly"-mukeja on valmistettu noin 1961-1976. Valitettavasti Arabian tuotteista ei yleensä ole saatavissa valmistusmäärätietoja. Hintaa mukilla on noin 30-40 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657