löyly niminen muki sarja

siiri

Tietääkö kukaan milloin Arabia on valmistanut löyly nimistä mukisarjaa, myyty neljän kappaleen paketeissa. Siis vuotta tai kenties jopa hintaa? Itselleni tuli tälläinen sarja, eikä netistä löytynyt mitään tietoa siitä. Jos joku tietää, kertokaa please!!

9

2431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Voisko olla samaa sarjaa, jossa on myös aiheeseen sopiva kannu? Onko mukeissa sananparsia?

• siiri

Eipä ole sananparsia näissä mukeissa. Olivat vielä paketissa kuin sain nämä, siinä luki tämä nimi löyly. Pohja on valkoinen, piirretty alastomia saunojia. Todella isokokoiset mukit ovat. En ole mistään löytänyt sanaakaan tietoa kyseisestä sarjasta. Nimi on kirjoitettu mukien pohjaan, siis Arabia.

• Jussi
        siiri kirjoitti:

Eipä ole sananparsia näissä mukeissa. Olivat vielä paketissa kuin sain nämä, siinä luki tämä nimi löyly. Pohja on valkoinen, piirretty alastomia saunojia. Todella isokokoiset mukit ovat. En ole mistään löytänyt sanaakaan tietoa kyseisestä sarjasta. Nimi on kirjoitettu mukien pohjaan, siis Arabia.

Olen yrittänyt etsiä tietoa samankaltaisesta sarjasta, kannu (n. 1 ½ l) 6 (n. 1/3 l)mukia. Mukeissa ja kannussa on saunomiseen liittyviä kuvia ja jokaisessa on myös sananparsi ko. aiheeseen (mm. Ei löyly luita riko, jne). Valmistusaika todennäköisesti 1950-60-luku. Ei ole tästäkään löytynyt tietoa mistään. Tietoni perustuvat muistikuviin, koska esineet ovat kuulemma menneet "rikki"!

• siiri
        Jussi kirjoitti:

Olen yrittänyt etsiä tietoa samankaltaisesta sarjasta, kannu (n. 1 ½ l) 6 (n. 1/3 l)mukia. Mukeissa ja kannussa on saunomiseen liittyviä kuvia ja jokaisessa on myös sananparsi ko. aiheeseen (mm. Ei löyly luita riko, jne). Valmistusaika todennäköisesti 1950-60-luku. Ei ole tästäkään löytynyt tietoa mistään. Tietoni perustuvat muistikuviin, koska esineet ovat kuulemma menneet "rikki"!

Nämä minun 4 on virheettömiä ja ilmeisesti ihan käyttämättömiä. Mutta niissä ei todella lue mitään. Olisi mukava nähdä kuvat niistä sinun astioista. Voisitko ehkä lähettää sähköpostilla? Minä voisin kyllä omistani. Tiedätlö mitään sivuja mistä voisi etsiä tietoa??

• Jussi
        siiri kirjoitti:

Nämä minun 4 on virheettömiä ja ilmeisesti ihan käyttämättömiä. Mutta niissä ei todella lue mitään. Olisi mukava nähdä kuvat niistä sinun astioista. Voisitko ehkä lähettää sähköpostilla? Minä voisin kyllä omistani. Tiedätlö mitään sivuja mistä voisi etsiä tietoa??

Valitettavasti en voi laittaa kuvia, koska minulle on kerrottu astioiden menneet rikki (siis joku suvusta on ne ominut itselleen). Tietoa niistä en ole löytänyt, mutta jos löydän, niin laitan tälle sivulle tietoa.

• Jussi
      • siiri

Kiitos vinkistä!!
        Olivat juuri samat mukit. Nimi oli kyllä väärä. Ne on löyly nimiset eivät sauna. Vielä kun tietäisi valmistusvuoden ja paljonko niitä on tehty niin ois hieno juttu!!!Kiitos tosi paljon!!

• Löylynlyömä
        siiri kirjoitti:

Kiitos vinkistä!!
        Olivat juuri samat mukit. Nimi oli kyllä väärä. Ne on löyly nimiset eivät sauna. Vielä kun tietäisi valmistusvuoden ja paljonko niitä on tehty niin ois hieno juttu!!!Kiitos tosi paljon!!

Hei!
        Tuo Huuto-netin sivu ei ollut enää nähtävissä, mutta luulen sinun tarkoittavan samaa Löyly-sarjaa, jota me saimme häälahjaksi vuonna 1972. Valmistusvuotta en tiedä, mutta luulisin sen sjoittuvan lähelle tuota ajankohtaa. Saimme kannun ja kolme mukia. Olen saanut vasta äskettäin tietää, että sarjaan kuuluu neljäskin muki ja olen yrittänyt ostaa sitä, mutta se tuntuu olevan kysytyin niistä - ja kallein.

• Fasetti

Gunvor Olin-Grönqvistin "Löyly"-mukeja on valmistettu noin 1961-1976. Valitettavasti Arabian tuotteista ei yleensä ole saatavissa valmistusmäärätietoja. Hintaa mukilla on noin 30-40 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3701
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1503
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1371
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1066
    5. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      248
      930
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      918
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      72
      916
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      859
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      744
    Aihe