s-bahn

odis

tarteeks niihin maksaa, oon käyny frankfurtis muutaman kerran, ei siel ainakaan kukaan lippuja tuu kyselee, alle 5min asemien välit kun on . mutta miten munchenissä

11

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pummikanava
    • odis

      ihan turhaan sit maksatte hehee , kiinnijäämisriski olematon muutaman päivän reissulla , pakkoha se olis maksaa jos ne tarkastaisivat joka aseman jälkeen mut se ei onnistu kun liikaa ihmisiä ja lyhyet asemien välit menee 10min kun tarkastaa liput heh,,

      • Kulkupelit

        Lentokentältä kestää vähän kauemmin...
        Ja paikallisliikenteessä toimii enemmän metro ja ratikat. S-bahna sitten lähikyliin ja nukkumalähiöihin.


    • Feeherbööri

      Ikinä en ole Münchenissä raaskinut lippua ostaa kentälle mennessäni tai takaisin tullessani. Matkoja varmaan parikymmentä eikä siis omalle kohdalleni ole vielä tarkastajaa sattunut. Jahka joudun maksumieheksi olen sakonkin jälkeen sen verran voitolla että en voi muuta kuin suositella omien kokemusteni perusteella.

      Sujuu se vajaan tunnin matkakin joutuisammin kun tulee automaattisesti kuikuiltua aina asemalaiturilta nousevia ihmisiä (vaikka eivät ne kai aina mitään uniformuja pidäkään ne tarkastajat).

      • Aisrep Flug

        Kerro vielä, että paskannat säännöllisesti housuusi. No, varas on aina varas oli sitten vaikka lomalla Münchenissä.


    • putuput

      Mistä sen lipun voi ostaa jos haluaa lentokentältä keskustaan junalla? Voiko sen ostaa ns valmiiksi suomesta käsin.. En oo ikinä ollut sellaisella lentokentällä josta lähtis juna keskustaan.. taksillakaan ei hoksottais mennä ku kuulemma maksaa about 50-60e.. Juna tulis halvemmaksi.. Niin ja onko niitä junia monta eli osaako sitä sitten itte mennä edes oikeaan junaan tai jäädä oikealla asemalla pois :D

      • Aisrep Flug

        Kandee hommata tageskartte tai vastaava jos meinaa metrolla ajella. Osta heti lentokentältä. Hyvä vaihtoehto on ottaa joku XXL viikoksi ja siiten kun menee tai tulee kentältä niin ausserraumin tageskarte. Tai jos vain haluaa päästä helpolla ottaa sen inner ja ausseraumin wochenkarten. Siinä tosin saa selittää myyjille, että haluaa sen oikeasti. Monesti myyjät eivät millään meinaa suostua myymään sitä, jos et puhu sujuvaa saksaa.


    • oktooberi

      Asemalla on automaatteja, joista saa lipun helposti ostettua. Kieleksi saa myös vaihdettua englannin, jos ei saksa luonnistu. Nuo automaatit on melko helppokäyttöisiä. Kentällä on opasteet ja varmasti niitä seuraamalla asemakin löytyy, samoin noista junista on kartat asemilla ja junat on selkeästi numeroitu. Kentältä lähtee kaksi eri junaa, jotka molemmat päätyvät keskustaan, toinen kiertää vain vähän pitemmän kautta. valitse S8, se menee nopeampaa reittiä. Parikymmentä matkaa myös minulla takana ja minulta on lippu kertaalleen tarkastettu, joten lippu kannattaa ostaa. Googleta vaikka "münchen s-bahn map" ja tulosta kartta mukaan, tosin junissakin on reittikartat, mistä voi seurata asema kerrallaan matkan etenemistä.
      Asema kuulutetaan ja näkyy myös junassa, joten asemasta ei voi erehtyä. Sekään ei tosin suuresti haittaisi, sillä aina voi jatkaa seuraavalla junalla. Eli helppoo on.

    • putuput

      Ok kiitoksia :) eiköhän sielä selvitä :)

    • pikkulettvik

      Oltiin 3 päivää Münchenissä. Lipuntarkastaja iski ainakin 5 kertaa ja löytyihän niitä jäniksiäkin. Jos olet huonon tuurin ihmisiä, niin suosittelen ostamaan lipun. Me ei edes viitsitä yrittää, kun nalli napsahtaa varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe