Millaisia nuo Classic Armyn sportline arskat on? Onko kannattava ekaks moottori pyssyks käytettynä sorbotettuna, vahviste viilattuna ja tiivistettynä satasen pintaan? Vai kannattaako katella Maruin vastaavia arskoja?
Vastaukset 4
- Advisor
Maruit on liian muovisia. Noista nyt kuuluu hyvää ja pahaa, en tiedä, en omista. Veikkaan että on ihan hyvä. ICS ja G&P on kovia, muistaakseni yksi ICS colt on juoksuhaudassa myytävänä yli sadalla.
- 13+18=30
Jaa tarkkampuja on Jake! VIhdoinkin bongas jonkun softaajat palstalta ;)
- Je11ona
Mutta ei se valvoja-Jake.
Mä olenkin miettiny kun kirjoitustyyli näyttää niin samalta.
Testi: Tarkk'ampuja, onko sulla Well MB02? (tai ainakin oliko) Sitten vinkki että kuka minä olen: "pystyyko Sansei SG-5:dellä tähtäämään vesurilla?"
Kaikki sportlinet on yleensä täyttä kuraa varsinkin CA. CA sportlinejen hinta uutena on jtn 100€-200€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112731
- 54624
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?66587Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha74533Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41505Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26503- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40428Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20381