Onnistuuko keittiön ovien maalaus? On virheettömät, mutta väri väärä.
Vetimet pitäisi vaihtaa ja maalata. Varmaan karhunkielellä ensin hiotaan ja sitten ruiskulla maali pintaan? Itse jonkinverran maalaillut, tuleeko onnistumaan. Vai olisiko parempi viedä maalaamoon. Vai ostaa kokonaan uudet ovet? On standarti mittoja.
Keittiökaappien maalaus
4
149
Vastaukset
- oviakin maalaillut
Onnistuu.
Varmaan.
Onnistuu, jos osaat maalata ja on hyvä paikka maalaamiseen.
Parempi olisi, mutta maalauttaminen mahtaa maksaa saman kuin uudet ovet.
Itsehän päätät. - Karhunkielellä???
Ei millään karhunkielellä, vaan santapaperilla. Ensin peset rasvat pois hyvällä pesuaineella ja huuhtelet puhtaaksi. Sitten vasta hionta ja pölyt pois kostealla. Katso jonkun maalitehtaan sivuilta. Voit tarvita pohjamaalia.
Ruiskulla saat ehkä parhaa tuloksen. Valitse hyvä maali. - keittiömasentaja
Jos on kalvo-ovet, ei ehkä kannata maalata, vesiohenteinen pysyy huonosti ja liuotin saattaa aiheuttaa kalvon irtoamista. Muut kyllä voi, ja joskus kannattaakin maalata, ruiskulla tietenkin.
- Taidot ja näkemys
Jos on laakaovet niin pikkuhomma vetää pensselilläkin, mikäli taidot riittää. Riippuu tietysti mitä lookkia haluaa, pensselistä jää aina "käsityön leimaa", joka saattaa joidenkin silmää miellyttää muovisen näköistä ruiskujälkeä enemmän.
Pääasia että pohjat on kunnossa eli hiottu, tarvittaessa paklattu ja pohjamaalattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586