mikä ois sellanen hyvä kännykkä,se ei sais olla kallis..
mikä on hyvä kännykkä ??
6
836
Vastaukset
- Mä
Nokia 5510 on paras!
- henkka
en muista mikä se malli on mutta kuiteski.
- ME45
Poikkea valtavirrasta ja sijoita kunnon puhelimeen, eli Siemens ME45. Kestää iskuja, pölyä ja vettä, eikä silti ole edes paljon isompi kun esim. Nokian 8310. Ja mitä tohon 5510:iin tulee niin näkeehän sen nyt jo päälle päin, että se on ihan paska...
OSTA SIEMENS, ja käytä sitä vielä senkin jälkeen kun se vahingossa putoaa maahan...- Mä
Siemens on ruma!Mun mummon vanha lankapuhelinki on parempi ku joku surkee siemens.Osta ennemmin vanhalankapuhelin ku joku siemens.Se on niin surkee.
- ..
Jos parasta haet, niin tällä hetkellä se on Erisson T68.On kallis joten sitten Ericsson 39m tai T65.Lue TM:n testi viimeisestä numerosta, niin asiat selviävät aika paljon.Syy siihen, että kannattaa valita tuo Ericsson Nokian sijasta on se, että se on huomattavasti paremmin ja vankemmin rakennettu, Nokialaiset ovat enemmän halpalelun omaisia, valitettavasti.Itselläni on ollut kohta pari vuotta T28s ja olen ollut tyytyväinen.Noita malleja muuten on vielä myynnissä todella edulliseen hintaa(700-800 mk), joten jos tulee eteen, niin kannattaa ostaa.Siinä on kaikki herkut, mitä tarvitaan, kun puhelinta käytetään soittamiseen, turhat pelit on jätetty vähemmälle.
- Mr_Calibra
No sen verran täytyy sanoa että ennemmin suosittelen siemensin m35:sta kun mitään nokiaa....kestää taatusti enemmän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564