Hakeeko miehet todella ihmissuhdetta...

Miten on

vai onko toiveena ehkä myös "pankkisuhde" ja "työsuhde". Riittääkö nuoremmalle ja kauniille naiselle pelkästään että hän on ns. näyttelyesine? Vaaditaanko vanmhemmalta naiselta enemmän varallisuutta, hyvää asemaa ja innokasta paneutumista passarin hommiin? Eli pääseekö nuori nainen helpommin sponsoroiduille matkoille kun vanhempi nainen taas saa maksaa itse kaikki viulut ja vähän jeesata miestäkin? Odottaako mies vanhemmalta naiselta mökkinsä ja kotinsa siivousta ja jatkuvia lämpimäisiä, kun nuoremmalle taas järjestetään teatteri- kynttilä -ja gourmetiltoja? Siis, joutuuko vanhempi nainen vain "tiskirätiksi" uudesssa suhteessa?

36

2912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 50+

Näin tasa-arvo aikaan,veikkaan että vastaus on ei haeta noita arvoja toisesta ihmisestä.

• Miten on

haet naisesta? Onko sinulla ollut itseäsi nuorempia, ja jos on ollut niin miksi? Miehen on turha väittää etsivänsä pelkästään sisäistä kauneutta jos kuitenkin juoksee itseään nuorempien perässä. Katsoitko viimeksi ohjelmaa "hurja muodonmuutos", kuinka rupsahtanut 56-vuotias mies voi olla ja tällä miehellä oli 19 vuotta itseään nuorempi vaimo? Tässä näkee mitä siitä seuraa kun ottaa itseään huomattavasti nuoremman vaimon. Paniikilla plastiikkakirurgille naamaa silottamaan ettei näyttäisi niin vanhalta kun oli pienet lapsetkin. Onko järkeä? Tyydytään vain itsemme ikäisiin niin ei tarvitse koko ajan pelätä rupsahtamista.

• Mies 50+
        Miten on kirjoitti:

haet naisesta? Onko sinulla ollut itseäsi nuorempia, ja jos on ollut niin miksi? Miehen on turha väittää etsivänsä pelkästään sisäistä kauneutta jos kuitenkin juoksee itseään nuorempien perässä. Katsoitko viimeksi ohjelmaa "hurja muodonmuutos", kuinka rupsahtanut 56-vuotias mies voi olla ja tällä miehellä oli 19 vuotta itseään nuorempi vaimo? Tässä näkee mitä siitä seuraa kun ottaa itseään huomattavasti nuoremman vaimon. Paniikilla plastiikkakirurgille naamaa silottamaan ettei näyttäisi niin vanhalta kun oli pienet lapsetkin. Onko järkeä? Tyydytään vain itsemme ikäisiin niin ei tarvitse koko ajan pelätä rupsahtamista.

Ei mun tarvii mennä sen takia ruttuja oikomaan vaikka onkin nuorin lapsista vasta 6v,kyllä meiksi kelpaa aivan itsenään,vaimon kans on tosin erottu,olisko sitten mun ikä syynä?sen tietää vain hän,tellua en katsele mitä nyt uutiset ja ajnkohtaisia ohjelmia,ja mitä nyt haen naisesta???Haen sellaista naista joka osaa laittaa veskipaprurullan oikein päin,viimeksi oli avioehtona,että vaimo kuorii kananmunat mulle,nyt täytyy jo tinkiä,paitsi tosta rullahommasta,jossain se raja kulkee!!!

• Miten on
        Mies 50+ kirjoitti:

Ei mun tarvii mennä sen takia ruttuja oikomaan vaikka onkin nuorin lapsista vasta 6v,kyllä meiksi kelpaa aivan itsenään,vaimon kans on tosin erottu,olisko sitten mun ikä syynä?sen tietää vain hän,tellua en katsele mitä nyt uutiset ja ajnkohtaisia ohjelmia,ja mitä nyt haen naisesta???Haen sellaista naista joka osaa laittaa veskipaprurullan oikein päin,viimeksi oli avioehtona,että vaimo kuorii kananmunat mulle,nyt täytyy jo tinkiä,paitsi tosta rullahommasta,jossain se raja kulkee!!!

sen veskipaperin kuuluukaan kulkea? Mä ainakin tykkään että se pala tulee rullan päältä eikä alta. Entäs sulla?:D

• Miten on
        Mies 50+ kirjoitti:

Sä et vastannut, mikä sinut sai aikanaan valitsemaan nuoremman naisen?

• Miten on kirjoitti:

Sä et vastannut, mikä sinut sai aikanaan valitsemaan nuoremman naisen?

on muuten vessapaprut sulla just oikein päin,no niin kuka valitsee kenetkin,ei se ole noin yksioikoinen asia,meiksi vois siteerata vaikka Irviniä siin kohtaa,että vaimon tuomiin pieniin kaksosiin,no joo ne kyllä tuli myöhemmin.

• riittää

kivan Naisen kanssa seksi,eihän siihen mitään suhteita tarvita.

• Miten on

seksiä, niin tarvitseeko naisella olla hyvät ulkoiset avut? Tai miehille taitaa tuolla asenteella kelvata millainen nainen vain kunhan on tarpeeksi pimeetä...

• kottarainen

miten antaa itseänsä käsitellä ja millainen on vastapeluri.Olen 50 minulla on ollut kaikkia noita mainitsemiasi asioita,joita tarjoilet vain nuorille naisille annettavaksi. Minua ovat kaikki miehet yhtä lukuunottamatta käsitelleet naisena ,jolloin olen tuntenut itseni illan kuningattareksija ihmisenä arvokkaaksi.

• Miten on

kuningattarena oloa on kestänyt. Onko yhtä iltaa kauemmin? Onko tuo hemmottelu ollut ehdotonta (siis ei ole vaadittu mitään vastapalveluksia)?

• kottarainen
        Miten on kirjoitti:

kuningattarena oloa on kestänyt. Onko yhtä iltaa kauemmin? Onko tuo hemmottelu ollut ehdotonta (siis ei ole vaadittu mitään vastapalveluksia)?

sanoin ,se riippuu itsestä ja toisaalta täytyy tuntea toinen melko hyvin . Minulla kuningattarena oloa kaikkine lisukkeineen on kestänyt jo 10 vuotta.Kuningattarena olo voi olla toiselle sitä ja toiselle tätä,mutta minä olen tyytyväinen ,kun mihinkään ei ole pakkoa ja itse päätän sen mihin ryhdyn

• ruskatar

On sellainen käsitys, että miehet tosiaan vaan etsivät itselleen koristusta sinne autonsa etupenkille.

Ihmettelen vaan, että kuka ne kotityöt sitten tekisi kun nuorempi sukupolvi ei oikein halua "liata" käsiään, kun kynnet katkeilee.

Taitaa olla niin, että myös kynnysmatoksi.......

• Miten on

että miehillä on vanhempi nainen (ulkonäöllä ei tietenkään ole väliä kunhan taloushommat sujuu)kotiorjana eli työvälineenä ja nuorempi sivusuhde huvitteluvälineenä...

• Ne tekee kotihommat kun vaimo lakkailee kynsiään

• ruskatar
        Miten on kirjoitti:

että miehillä on vanhempi nainen (ulkonäöllä ei tietenkään ole väliä kunhan taloushommat sujuu)kotiorjana eli työvälineenä ja nuorempi sivusuhde huvitteluvälineenä...

kunhan se vaimo raukkakin saa välillä "iloa" ja "piristystä" jostakin sillä välin kun se ukko jahtailee minihameita.

• ruskatar
        RamiKS kirjoitti:

Ne tekee kotihommat kun vaimo lakkailee kynsiään

kyllä sitä huolisi moisen mansikka essu miehen kuka vaan.
        Onkohan niitä jossain markkinoilla myytävänä vai pitäisikö kokeilla keltaisesta pörssistä ja jos sieltä ei löydy, niin mustasta pörssistä?

• kirjosieppo

ihmissuhteita varmaankin löytyy, mutta jos suhteessa on sitä ns. sielujen sympatiaa ja rakkautta, niin eiköhän se silloin ole niin kuin se "saat sen mistä luovut" opus mm. sanoo, että "seksi asuu miehen ja naisen välisessä keskinäisessä kunnioituksessa, läheisyydessä ja hellyydessä", ja niinpoispäin ...

• nainen 53

ja silloin iällä ei ole merkitystä. Erotiikka kun vielä lisätään, niin hyvä tulee.

• Miten on

ominaisuuksien omaavia löytää? Onko niitä edes muualla kuin kirjoissa, tai joku pyörätuoliin sidottu tai vakavasta masennuksesta tai muusta sairaudesta kärsivä mies joka on ylen kiitollinen ja kunnioittaa uhrautuvaista puolisoaan? (Kun ei ole paljon vaihtoehtoja)

• kirjosieppo
        Miten on kirjoitti:

ominaisuuksien omaavia löytää? Onko niitä edes muualla kuin kirjoissa, tai joku pyörätuoliin sidottu tai vakavasta masennuksesta tai muusta sairaudesta kärsivä mies joka on ylen kiitollinen ja kunnioittaa uhrautuvaista puolisoaan? (Kun ei ole paljon vaihtoehtoja)

vaikka ei löydetä toisiamme, kun kaikkihan me täällä jo ollaan vähän kuin kuluneita lauseenparsia !:)

• kirjosieppo kirjoitti:

vaikka ei löydetä toisiamme, kun kaikkihan me täällä jo ollaan vähän kuin kuluneita lauseenparsia !:)

Mutta kaikkea ei vielä ole sanottu,eihän???

• kirjosieppo
        RamiKS kirjoitti:

Mutta kaikkea ei vielä ole sanottu,eihän???

kun kyllähän maailmassa sanoja riittää !:)

• Mies 50+
        kirjosieppo kirjoitti:

kun kyllähän maailmassa sanoja riittää !:)

Vielä kun sais jonkun variaation,jota ei ole viel kekattu,sama se musiikissa,ei noita nuotteja paljoa loppupelissä ole,no nykyään ne taitaa olla romukopassa,ne vähätkin

• kottarainen
        Mies 50+ kirjoitti:

Vielä kun sais jonkun variaation,jota ei ole viel kekattu,sama se musiikissa,ei noita nuotteja paljoa loppupelissä ole,no nykyään ne taitaa olla romukopassa,ne vähätkin

on ,mutta myös äänenkäyttö ja kehon kieli puhuvat paljon ,mitä tämä sanoja TODELLA sanoo ,vaikka huulet lirkuttaisivat rakasta alituiseen, mutta huulet kireänä kimittäisi niin voi hitto.

• Mies 50+
        kottarainen kirjoitti:

on ,mutta myös äänenkäyttö ja kehon kieli puhuvat paljon ,mitä tämä sanoja TODELLA sanoo ,vaikka huulet lirkuttaisivat rakasta alituiseen, mutta huulet kireänä kimittäisi niin voi hitto.

Eikös se ole mahtava % mitä ihminen viestittää muuten kuin puhumalla,kuurot ovat kai erittäin hyviä lukemaan ilmeistä milloin joku puhuu palturia,siit oli joskus puhetta kun oli jotain vaalitenttejä tellussa.Mua nauratti toi sun huulet kireällä homma ,siihen vois vielä lisätä livekalan äänen

• kirjosieppo
        Mies 50+ kirjoitti:

ihmettelee asioita, muunnoksia voi syntyä, ikäänkuin vahingossa !:)

• kottarainen
        Mies 50+ kirjoitti:

Eikös se ole mahtava % mitä ihminen viestittää muuten kuin puhumalla,kuurot ovat kai erittäin hyviä lukemaan ilmeistä milloin joku puhuu palturia,siit oli joskus puhetta kun oli jotain vaalitenttejä tellussa.Mua nauratti toi sun huulet kireällä homma ,siihen vois vielä lisätä livekalan äänen

on kuullut jä nähnyt monen moista,jopa livekalan äänellä huuletkuivan viivana hoettavan rakastan ,rakastan ja toinen umpiluu uskoo ,kun katsoo ja näkee sen minkä haluaa. Minuun ei kylläkään lirkuttelut uppoa ,vaan ihan muu= luonnollinen ja asiallinen käytös.

• Mies 50+
        kottarainen kirjoitti:

on kuullut jä nähnyt monen moista,jopa livekalan äänellä huuletkuivan viivana hoettavan rakastan ,rakastan ja toinen umpiluu uskoo ,kun katsoo ja näkee sen minkä haluaa. Minuun ei kylläkään lirkuttelut uppoa ,vaan ihan muu= luonnollinen ja asiallinen käytös.

Jos ukko väliin taputtaa lautasille mennessään,niin eiks se saa ainakin pikku hymyn aikaiseksi

• mies 50+
        kirjosieppo kirjoitti:

ihmettelee asioita, muunnoksia voi syntyä, ikäänkuin vahingossa !:)

On tullut joskus manattua mielessään että olis tuonkin asian voinut miettiä loppuun asti,no väriä maailmaan.(melkein musta silmä)

• kottarainen
        Mies 50+ kirjoitti:

Jos ukko väliin taputtaa lautasille mennessään,niin eiks se saa ainakin pikku hymyn aikaiseksi

meillä lautaset ovat kaapissa(hah-haa)ja toiseksi minulla ei ole sellaista talonmiestä joka minulle lautasia taputtelisi. Katsos ihmissuhteet ovat joskus kuin korkkiruuvit.

• kottarainen kirjoitti:

meillä lautaset ovat kaapissa(hah-haa)ja toiseksi minulla ei ole sellaista talonmiestä joka minulle lautasia taputtelisi. Katsos ihmissuhteet ovat joskus kuin korkkiruuvit.

No niistä ei tule lentäviä niin helposti,kun ei oo talkkaria taputtelemassa,ei voi olla totta että tollainen nainen vapaana kuljeksii,johan on aikoihin eletty.

• kirjosieppo
        mies 50+ kirjoitti:

On tullut joskus manattua mielessään että olis tuonkin asian voinut miettiä loppuun asti,no väriä maailmaan.(melkein musta silmä)

että "Kaiken mitä voi ajatella, voi ajatella selvästi. Kaiken mitä voi sanoa, voi sanoa selvästi. Mutta kaikkea mitä voi ajatella, ei voi sanoa" (Ayer), eikö niin ?

Omin sanoin, eli vähän muunneltuna sanoisin, että yleensähän asioista on hyvä puhua ja pitääkin puhua, mutta kaikkea ei vaan voi eikä pidä sanoa ääneen, ettei käy maailma liian värikkääksi, vai kuinka ?:)

• kottarainen
        RamiKS kirjoitti:

No niistä ei tule lentäviä niin helposti,kun ei oo talkkaria taputtelemassa,ei voi olla totta että tollainen nainen vapaana kuljeksii,johan on aikoihin eletty.

,mutta toinen siipi on vielä tervaantunut ja kiinni pitää.Millaiseksi kuvittelet ,annahan kuulua!Samoin olen ajatellut sinusta ,että mahda pitkään käen elämää elää. Samoin on kirjosiepon laita ,kunhan hän surustaan pääsee.

• kottarainen
        kirjosieppo kirjoitti:

että "Kaiken mitä voi ajatella, voi ajatella selvästi. Kaiken mitä voi sanoa, voi sanoa selvästi. Mutta kaikkea mitä voi ajatella, ei voi sanoa" (Ayer), eikö niin ?

Omin sanoin, eli vähän muunneltuna sanoisin, että yleensähän asioista on hyvä puhua ja pitääkin puhua, mutta kaikkea ei vaan voi eikä pidä sanoa ääneen, ettei käy maailma liian värikkääksi, vai kuinka ?:)

voi miehille sanoa . Koska voi tulla sambatanssit haulikon antaessa tahtia ,jos sattuu olemaan mustankipeä tai muuten kipeä. Ei ole kylläkään mulle sattunut ,vaikka kaikkea olen nähnyt. Jotkut meistä naisista näksyttävät ihan jonninjoutavaa tekisivät ite tai kutsuisivat remontti reiskan,.Minusta se on itsensä rakkikouraksi tekemistä ,mitä mieltä sinä oot?

• kirjosieppo
        kottarainen kirjoitti:

voi miehille sanoa . Koska voi tulla sambatanssit haulikon antaessa tahtia ,jos sattuu olemaan mustankipeä tai muuten kipeä. Ei ole kylläkään mulle sattunut ,vaikka kaikkea olen nähnyt. Jotkut meistä naisista näksyttävät ihan jonninjoutavaa tekisivät ite tai kutsuisivat remontti reiskan,.Minusta se on itsensä rakkikouraksi tekemistä ,mitä mieltä sinä oot?

että jonninjoutava on joutavaa, eikä kaikkea kukaan osaa, ja räksyttämättähän tästä elämästä pitäisi yrittää selviytyä, sitä mieltä olen !:)

• Solmio

Ei ehkä ihan noin, mutta myönnettävä on ajatuksenjuoksusi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe