Hei vaan! Olen vähän suunnitellut josko lomalla visiteeraisi myös Pumpulinnalla. Katselin retkien hintoja yksityiskohtia ja huomasin (aika monen jutun luettuani) että eihän niihin altaisiin taidakaan pääästä, ainoastaan Kleopatran altaaseen, joka kyllä minusta näytti aika pieneltä. Nytkin jos me sesonkiaikaan sinne mennään, niin eikös tuo allas ole ihan täynnä sakkia ettei edes uida mahdu??? Onko sen väärti vai menenkö vasta loka-marraskuussa?
Palmukkalessa käyneet
3
146
Vastaukset
- kannattaa!
On se varmaan aika täynnä ja maksaa extraa. Muille matalille altaille pääsee myös. Niitä on lukemattomia jos jaksaa kävellä.
- Pamukkale
Jokatapauksessa Pamukkaleen kannattaa tehdä retki. Vaikka ei siel uima-altaal käviskään, niin siellä on paljon sitä historiallista nähtävää ja kierreltävää alueella. Paialliset retkitoimistot myy paljon halvemmal retkiä sinne kun suomalaiset matkatoimistot. Tietenkin sit englanninkielinen opastus.
- Turkey turkey
Minulla on lapsia mukana, joten kyllä meidän on pakko päästä uimaan. Ei vaan hotsittais mennä täpötäyteen. Toinen vaihtoehto on jättää tuo käynti talveen, jolloin mennään taas Turkkiin talvilomalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837