Makasimme sängylläni katsomassa telkkaria ja puhuimme tyttöystävästäni. Kerroin hänelle että tyttöystäväni oli juuri pussaamassa minua mutta keskeytin koko juyun koska, pelkäsin etten tee sitä oikein. Kaverini halusi opettaa minua hän sanoi nouse ylös, hän otti minusta kiinni ja hän yhtäkkiä pussasi minua tämä jatkui ainakin 20sec kunnes tönäisin hänet pois kaverini lähti itkien pois??? Onko hän homo??
APUA!!! Mitä minun pitäisi sanoa hänelle seuraavalla kerralla kun tapaamme
PS : olemme kummatki 14v
kaverini pussasi minua?? :O
17
560
Vastaukset
- AntonRaid
Eiku kyllä hetero miehet pussailee toisia miehiä ainaki 20s sängys
- NO HOMO AT ALL
Kysyn vaan mutta jollet pitänyt pususta miksi annoit jatkaa 20 sec ???
- voehanesterinperse
No kai kaikkee täytyy kokeilla:D
- Kaappikello69
Niimbä! Midä helveddiä ne molemmad on homoja gagsoisbisdeviivaviivadee!
- Anonyymi
Kiusallisiuden takia varmaa ja ku ei uskaltanut tehdä / sanoa mitää ku ei tahdo loukata mut lopulta mietinnän jälkee pakko
- Homo oot nyt sääki
Mitä minun pitäisi tehdä ?
No kerrot tyttöystävälles et petit sitä pojan kanssa jolloin saat homon leiman ja voitte alottaa suhteen kaveris kanssa - Eisaalopettaakeske:(
Olisitte ny vaa jatkanu :D Kummiskin tykkäsit :)
- kismetlol
Mä en tiiä miks en lopettanu heti, olin varmaa shokissa tai jotai
- älähätäile
kismetlol kirjoitti:
Mä en tiiä miks en lopettanu heti, olin varmaa shokissa tai jotai
En osaa sanoa asiaan nyt oikein mitään..
Mutta luulen että ystäväsi kyllä saattaa pitää sinusta vielä enemmän ehkä kuin kuuluisi. Ja häntä varmasti hävettää koko juttu ihan sairaasti kun alkoi itkemäänkin.
Sinun kannattaa nyt ihan reippaasti vain kysyä pususta kaveriltasi.. niin vaikeaa kuin se ehkä onkin..
Toivon, että saat asian hoidettua! :3 - Mukkinaasi
älähätäile kirjoitti:
En osaa sanoa asiaan nyt oikein mitään..
Mutta luulen että ystäväsi kyllä saattaa pitää sinusta vielä enemmän ehkä kuin kuuluisi. Ja häntä varmasti hävettää koko juttu ihan sairaasti kun alkoi itkemäänkin.
Sinun kannattaa nyt ihan reippaasti vain kysyä pususta kaveriltasi.. niin vaikeaa kuin se ehkä onkin..
Toivon, että saat asian hoidettua! :3Jooh, jos sun kaveris on tollee tehmy, ni en ainakaa ite rikkois sen takii kaveruussuhdetta. Hän halus ilmeisesti vaan ilmaista tuntees sua kohtaan ja hän pelkäs/arvas, että noin kävi. Ja tottakai homo ja hetero voi olla ystäviä, vaikka tietäiskin toistensa seksuaaliset suuntautumiset.
- homotvittuun
Mukkinaasi kirjoitti:
Jooh, jos sun kaveris on tollee tehmy, ni en ainakaa ite rikkois sen takii kaveruussuhdetta. Hän halus ilmeisesti vaan ilmaista tuntees sua kohtaan ja hän pelkäs/arvas, että noin kävi. Ja tottakai homo ja hetero voi olla ystäviä, vaikka tietäiskin toistensa seksuaaliset suuntautumiset.
Vitun gaay, wuosittelen tappamaan kaverisi ja myös itsesi sorsa
homotvittuun kirjoitti:
Vitun gaay, wuosittelen tappamaan kaverisi ja myös itsesi sorsa
HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANA TAPAN TÄN KIRJOITTAJAN , KIRJAIMELLISESTI, KOSKA SIINÄ SELVÄSTIKKIN PIILOVITTUILLAAN HOMOSORSILLE! HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANAN HOMOVITTUUN! MUN UUS ELÄMÄN TAVOTE ON TAPPAA SUT! SELVÄÄ PIILOVITTUILUA HOMOSORSILLE! VOI SAATANA NYT KYL MENI KURPIZZA SYVÄLLE PERSEESEEN, HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! VITUN SAATANAN RUNKKU TAPA ITTES. HOMOSORSIL ON OIKEUKSIA! NYT OIKEASTI KÄSKEN SINUT HIRTETTÄVÄKSI MUNISTA! SELVÄÄ PIILO VITTUILUA HOMOSORSILLE!
- homosorsa
rainbowdash120 kirjoitti:
HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANA TAPAN TÄN KIRJOITTAJAN , KIRJAIMELLISESTI, KOSKA SIINÄ SELVÄSTIKKIN PIILOVITTUILLAAN HOMOSORSILLE! HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANAN HOMOVITTUUN! MUN UUS ELÄMÄN TAVOTE ON TAPPAA SUT! SELVÄÄ PIILOVITTUILUA HOMOSORSILLE! VOI SAATANA NYT KYL MENI KURPIZZA SYVÄLLE PERSEESEEN, HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! VITUN SAATANAN RUNKKU TAPA ITTES. HOMOSORSIL ON OIKEUKSIA! NYT OIKEASTI KÄSKEN SINUT HIRTETTÄVÄKSI MUNISTA! SELVÄÄ PIILO VITTUILUA HOMOSORSILLE!
Homosorsilla on oikeuksia
- homosorsa
rainbowdash120 kirjoitti:
Homosorsilla on oikeuksia
- Nonniiurpo
No ei mitää kaveris ajatteli et opettaa sua varmaa ihan huumorilla;))
- tierokervo
Sanot kaverillesi että asia ei haittaa,
- Anonyymi
Tänään koulussa pojat yllyttivät minua ja muita tyttöjä pussaamaan mutta yhtäkkiä yksi ystävistäni otti ja pussasi mua siinä kaikkien nähden. Ärsyttää ihan hirveesti pojat onneks tajusi tilanteen sit. Olaan siis 6lk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875