kaverini pussasi minua?? :O

kismetlol

Makasimme sängylläni katsomassa telkkaria ja puhuimme tyttöystävästäni. Kerroin hänelle että tyttöystäväni oli juuri pussaamassa minua mutta keskeytin koko juyun koska, pelkäsin etten tee sitä oikein. Kaverini halusi opettaa minua hän sanoi nouse ylös, hän otti minusta kiinni ja hän yhtäkkiä pussasi minua tämä jatkui ainakin 20sec kunnes tönäisin hänet pois kaverini lähti itkien pois??? Onko hän homo??
APUA!!! Mitä minun pitäisi sanoa hänelle seuraavalla kerralla kun tapaamme
PS : olemme kummatki 14v

17

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AntonRaid

Eiku kyllä hetero miehet pussailee toisia miehiä ainaki 20s sängys

• NO HOMO AT ALL

Kysyn vaan mutta jollet pitänyt pususta miksi annoit jatkaa 20 sec ???

• voehanesterinperse

No kai kaikkee täytyy kokeilla:D

• Kaappikello69

Niimbä! Midä helveddiä ne molemmad on homoja gagsoisbisdeviivaviivadee!

• Anonyymi

Kiusallisiuden takia varmaa ja ku ei uskaltanut tehdä / sanoa mitää ku ei tahdo loukata mut lopulta mietinnän jälkee pakko

• Homo oot nyt sääki

Mitä minun pitäisi tehdä ?

No kerrot tyttöystävälles et petit sitä pojan kanssa jolloin saat homon leiman ja voitte alottaa suhteen kaveris kanssa

• Eisaalopettaakeske:(

Olisitte ny vaa jatkanu :D Kummiskin tykkäsit :)

• kismetlol

Mä en tiiä miks en lopettanu heti, olin varmaa shokissa tai jotai

• älähätäile
        kismetlol kirjoitti:

Mä en tiiä miks en lopettanu heti, olin varmaa shokissa tai jotai

En osaa sanoa asiaan nyt oikein mitään..
        Mutta luulen että ystäväsi kyllä saattaa pitää sinusta vielä enemmän ehkä kuin kuuluisi. Ja häntä varmasti hävettää koko juttu ihan sairaasti kun alkoi itkemäänkin.
        Sinun kannattaa nyt ihan reippaasti vain kysyä pususta kaveriltasi.. niin vaikeaa kuin se ehkä onkin..
        Toivon, että saat asian hoidettua! :3

• Mukkinaasi
        älähätäile kirjoitti:

En osaa sanoa asiaan nyt oikein mitään..
        Mutta luulen että ystäväsi kyllä saattaa pitää sinusta vielä enemmän ehkä kuin kuuluisi. Ja häntä varmasti hävettää koko juttu ihan sairaasti kun alkoi itkemäänkin.
        Sinun kannattaa nyt ihan reippaasti vain kysyä pususta kaveriltasi.. niin vaikeaa kuin se ehkä onkin..
        Toivon, että saat asian hoidettua! :3

Jooh, jos sun kaveris on tollee tehmy, ni en ainakaa ite rikkois sen takii kaveruussuhdetta. Hän halus ilmeisesti vaan ilmaista tuntees sua kohtaan ja hän pelkäs/arvas, että noin kävi. Ja tottakai homo ja hetero voi olla ystäviä, vaikka tietäiskin toistensa seksuaaliset suuntautumiset.

• homotvittuun
        Mukkinaasi kirjoitti:

Jooh, jos sun kaveris on tollee tehmy, ni en ainakaa ite rikkois sen takii kaveruussuhdetta. Hän halus ilmeisesti vaan ilmaista tuntees sua kohtaan ja hän pelkäs/arvas, että noin kävi. Ja tottakai homo ja hetero voi olla ystäviä, vaikka tietäiskin toistensa seksuaaliset suuntautumiset.

Vitun gaay, wuosittelen tappamaan kaverisi ja myös itsesi sorsa

• homotvittuun kirjoitti:

Vitun gaay, wuosittelen tappamaan kaverisi ja myös itsesi sorsa

HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANA TAPAN TÄN KIRJOITTAJAN , KIRJAIMELLISESTI, KOSKA SIINÄ SELVÄSTIKKIN PIILOVITTUILLAAN HOMOSORSILLE! HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANAN HOMOVITTUUN! MUN UUS ELÄMÄN TAVOTE ON TAPPAA SUT! SELVÄÄ PIILOVITTUILUA HOMOSORSILLE! VOI SAATANA NYT KYL MENI KURPIZZA SYVÄLLE PERSEESEEN, HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! VITUN SAATANAN RUNKKU TAPA ITTES. HOMOSORSIL ON OIKEUKSIA! NYT OIKEASTI KÄSKEN SINUT HIRTETTÄVÄKSI MUNISTA! SELVÄÄ PIILO VITTUILUA HOMOSORSILLE!

• homosorsa
        rainbowdash120 kirjoitti:

HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANA TAPAN TÄN KIRJOITTAJAN , KIRJAIMELLISESTI, KOSKA SIINÄ SELVÄSTIKKIN PIILOVITTUILLAAN HOMOSORSILLE! HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! SAATANAN HOMOVITTUUN! MUN UUS ELÄMÄN TAVOTE ON TAPPAA SUT! SELVÄÄ PIILOVITTUILUA HOMOSORSILLE! VOI SAATANA NYT KYL MENI KURPIZZA SYVÄLLE PERSEESEEN, HOMOSORSILLE OIKEUKSIA! VITUN SAATANAN RUNKKU TAPA ITTES. HOMOSORSIL ON OIKEUKSIA! NYT OIKEASTI KÄSKEN SINUT HIRTETTÄVÄKSI MUNISTA! SELVÄÄ PIILO VITTUILUA HOMOSORSILLE!

Homosorsilla on oikeuksia

• homosorsa
        rainbowdash120 kirjoitti:

Homosorsilla on oikeuksia

• Nonniiurpo

No ei mitää kaveris ajatteli et opettaa sua varmaa ihan huumorilla;))

• tierokervo

Sanot kaverillesi että asia ei haittaa,

• Anonyymi

Tänään koulussa pojat yllyttivät minua ja muita tyttöjä pussaamaan mutta yhtäkkiä yksi ystävistäni otti ja pussasi mua siinä kaikkien nähden. Ärsyttää ihan hirveesti pojat onneks tajusi tilanteen sit. Olaan siis 6lk.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe