Olen miettinyt opel corsan 1.2 club auton ostoa (vm 2001) ensimmäiseksi autoksi. Toimivatko nämä autot yleisesti? Onko kyseessä olevalla autolla mukava ajaa?
Ensimmäinen auto
1
350
Vastaukset
- 15+14
Minulla on nyt vuoden ajalta kokemusta 2007 vuosimallin corsasta. Ostin auton käytettynä iiikkestä 95 000 ajettuna. Tässä vikalistaa:
- Molemmat vetonivelet paskana. Ilmeisesti kumit eivät kestä Suomen talvea.
- Jakoketjun kiristin paskana myös. Kuulostaa vanhalta traktorilta.
- Nostimet ääntää
- Takaiskari menossa tai jossain muualla välystä, kun pommittaa kuopissa niin käsittämättömästi
- Ilmastointi ei pidä nesteitä. Edellisen täytön jälkeen alle 2kk kestivät, ennenkun ulos oli vuotanut niin paljon ettei ilmastointi enää toimi
- Kori ruosteessa
Muuten näppärä ja mukava auto ajaa, eikä kulutakaan juuri ollenkaan. Jos nyt olisin autoa vaihtamassa, niin ei varmasti tulisi Opel. On niin susipaskaa laatua ettei usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112077Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651946Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036