Olen miettinyt opel corsan 1.2 club auton ostoa (vm 2001) ensimmäiseksi autoksi. Toimivatko nämä autot yleisesti? Onko kyseessä olevalla autolla mukava ajaa?
Ensimmäinen auto
1
370
Vastaukset
- 15+14
Minulla on nyt vuoden ajalta kokemusta 2007 vuosimallin corsasta. Ostin auton käytettynä iiikkestä 95 000 ajettuna. Tässä vikalistaa:
- Molemmat vetonivelet paskana. Ilmeisesti kumit eivät kestä Suomen talvea.
- Jakoketjun kiristin paskana myös. Kuulostaa vanhalta traktorilta.
- Nostimet ääntää
- Takaiskari menossa tai jossain muualla välystä, kun pommittaa kuopissa niin käsittämättömästi
- Ilmastointi ei pidä nesteitä. Edellisen täytön jälkeen alle 2kk kestivät, ennenkun ulos oli vuotanut niin paljon ettei ilmastointi enää toimi
- Kori ruosteessa
Muuten näppärä ja mukava auto ajaa, eikä kulutakaan juuri ollenkaan. Jos nyt olisin autoa vaihtamassa, niin ei varmasti tulisi Opel. On niin susipaskaa laatua ettei usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566