Olen miettinyt opel corsan 1.2 club auton ostoa (vm 2001) ensimmäiseksi autoksi. Toimivatko nämä autot yleisesti? Onko kyseessä olevalla autolla mukava ajaa?
Ensimmäinen auto
1
370
Vastaukset
- 15+14
Minulla on nyt vuoden ajalta kokemusta 2007 vuosimallin corsasta. Ostin auton käytettynä iiikkestä 95 000 ajettuna. Tässä vikalistaa:
- Molemmat vetonivelet paskana. Ilmeisesti kumit eivät kestä Suomen talvea.
- Jakoketjun kiristin paskana myös. Kuulostaa vanhalta traktorilta.
- Nostimet ääntää
- Takaiskari menossa tai jossain muualla välystä, kun pommittaa kuopissa niin käsittämättömästi
- Ilmastointi ei pidä nesteitä. Edellisen täytön jälkeen alle 2kk kestivät, ennenkun ulos oli vuotanut niin paljon ettei ilmastointi enää toimi
- Kori ruosteessa
Muuten näppärä ja mukava auto ajaa, eikä kulutakaan juuri ollenkaan. Jos nyt olisin autoa vaihtamassa, niin ei varmasti tulisi Opel. On niin susipaskaa laatua ettei usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532416
- 85894
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11855- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67539