Olen miettinyt opel corsan 1.2 club auton ostoa (vm 2001) ensimmäiseksi autoksi. Toimivatko nämä autot yleisesti? Onko kyseessä olevalla autolla mukava ajaa?
Vastaukset 1
- 15+14
Minulla on nyt vuoden ajalta kokemusta 2007 vuosimallin corsasta. Ostin auton käytettynä iiikkestä 95 000 ajettuna. Tässä vikalistaa:
- Molemmat vetonivelet paskana. Ilmeisesti kumit eivät kestä Suomen talvea.
- Jakoketjun kiristin paskana myös. Kuulostaa vanhalta traktorilta.
- Nostimet ääntää
- Takaiskari menossa tai jossain muualla välystä, kun pommittaa kuopissa niin käsittämättömästi
- Ilmastointi ei pidä nesteitä. Edellisen täytön jälkeen alle 2kk kestivät, ennenkun ulos oli vuotanut niin paljon ettei ilmastointi enää toimi
- Kori ruosteessa
Muuten näppärä ja mukava auto ajaa, eikä kulutakaan juuri ollenkaan. Jos nyt olisin autoa vaihtamassa, niin ei varmasti tulisi Opel. On niin susipaskaa laatua ettei usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881435
- 1071141
- 1681100
- 701045
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä454951Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.81846Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15834- 112800
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39689En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik58648