Minäkin rallattelen näin kesäaikaan, siksi niin kevyttä analyysia. Johtajienkin ja sankareitten pitää välillä irrotella:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014070218458736_ul.shtml
Antakaahan kun syksy tulee. Silloin Susianalyysi syvenee entisestään viisaudessaan...
Upean rentoa
9
381
Vastaukset
Tämä kyseinen Mies ei muuten paljon sutta pelkää (eikä ameriikkaakaan), Hän on Suuri Johtaja.
- Senkun sitten vaan
nuolet suurta johtajaasi.
Senkun sitten vaan kirjoitti:
nuolet suurta johtajaasi.
Katsokaapa näitä kuvia:
http://cdn.theweek.co.uk/sites/theweek/files/styles/theweek_article_main_image/public/kim-jong-un_2.jpg?itok=iok1QGZa
http://www.newworldorderwar.com/wp-content/uploads/2014/06/NorthKoreanMilitaryMedals_zps7714ecd2.jpg
http://www.thedailysheeple.com/wp-content/uploads/2012/11/kimg-jong-un31.jpg
http://freedomshammer.files.wordpress.com/2013/05/wolf-girl-edited.jpg- no nyt minä
Susianalyytikko kirjoitti:
Katsokaapa näitä kuvia:
http://cdn.theweek.co.uk/sites/theweek/files/styles/theweek_article_main_image/public/kim-jong-un_2.jpg?itok=iok1QGZa
http://www.newworldorderwar.com/wp-content/uploads/2014/06/NorthKoreanMilitaryMedals_zps7714ecd2.jpg
http://www.thedailysheeple.com/wp-content/uploads/2012/11/kimg-jong-un31.jpg
http://freedomshammer.files.wordpress.com/2013/05/wolf-girl-edited.jpgymmärrän sinun järjettömiä mökellyksiäsi, sinähän olet kertakaikkisen totaalisen sairas, ihailet diktatuuria ja hullua diktaattoria.
- Tässä sinulle
Susianalyytikko kirjoitti:
Katsokaapa näitä kuvia:
http://cdn.theweek.co.uk/sites/theweek/files/styles/theweek_article_main_image/public/kim-jong-un_2.jpg?itok=iok1QGZa
http://www.newworldorderwar.com/wp-content/uploads/2014/06/NorthKoreanMilitaryMedals_zps7714ecd2.jpg
http://www.thedailysheeple.com/wp-content/uploads/2012/11/kimg-jong-un31.jpg
http://freedomshammer.files.wordpress.com/2013/05/wolf-girl-edited.jpglisää herkkuasi:
http://www.bbc.co.uk/history/people/adolf_hitler
http://www.biografiasyvidas.com/biografia/s/stalin.htm
http://www.carlalves.com/blog-post/vampire-legends-from-around-the-world-vlad-the-impaler-and-judas-iscariott/
https://hum3di.wikispaces.com/1949_mao zedong, a communist, takes control of china
... Joko sait tulemaan ?? Tässä sinulle kirjoitti:
lisää herkkuasi:
http://www.bbc.co.uk/history/people/adolf_hitler
http://www.biografiasyvidas.com/biografia/s/stalin.htm
http://www.carlalves.com/blog-post/vampire-legends-from-around-the-world-vlad-the-impaler-and-judas-iscariott/
https://hum3di.wikispaces.com/1949_mao zedong, a communist, takes control of china
... Joko sait tulemaan ??Heh heh, hysteerinen apina vetää aina hädissänsä aatu-kortin hihastaan. Muuhun hän ei pysty, älyä kun ei ole. Ei osaa eikä pysty väittelemään asioista asiallisesti.
Pannaan tämä vielä uudestaan näkösälle, jotta tyhmäkin ymmärtää viisauden siemenistä jotain:
http://freedomshammer.files.wordpress.com/2013/05/wolf-girl-edited.jpg- peltsie
Joukko hikisiä känniläisiä jahtaa pelokasta eläintä kutsuen sitä urheiluksi.
- Märkääläikkäkään
Ei jäljelle jää, jos tämä raketööri-Il Nortin pöllitupakin sopivan tulenarassa paikassa vetää.
(Kts. Ilta-hugan kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654