mua on alkanu mietityttää yks asia tai itseasiassa kakskin. mä mietin, että ainakun kouristan kättäni aivan kunnolla jotenkin jännästi, niin alkaa tuulla kovempaa. se on yksi ja toinen on että onko minulla jokin yhteys henkiin, koska joskus tuntuu et joku puhuis mulle vaik ei oikeesti kukaa ois sanonu mitää. mulle tapahtuukin outoi, esim ulko-ovi selvästi paukahtaa kii,vaik siel ei ois ketää missää. no lähinnä sellasta. kerran mun sisko oli nukkumas tuol vaunus, nii se kuuli ihan selvästi et joku tuli sanomaa et "häiritsenkö?" ja siellä ei ollu missää ketää 0.0 1.mistä tuo tuulen kiihtyminen johtuu kun kouristan kättä
2.onko mulla ja mun siskolla joku yhteys henkiin? ja mitä ne meistä oikee haluu? 0.0
apua, ahdistaa...
3
130
Vastaukset
- expertti1
ootte molemmat sekopäitä
- APUA!
no hehheh -.-
- KristenGold
Jos tuuli nousee, kun teet jotain se saattaa olla sattumaa. Jos kuitenkaan se ei ole sattumaa kuulut 10% maapallon ihmisistä, jotka hallitsevat jotakin elementtiä.
Henget saattavat puhua sinulle, se ei ole hyvä asia. Älä puhu niille tai kiinnitä huomiota. Kehitä henkistä voimaasi ja vastusta henkiä. Ne esiintyvät harmittomina, mutta eivät ole. Koita tätä:
Menee tilaan makamaan, jossa mikään ei häiritse sinua esimerkiksi kellotomaan tilaan. Rentoudu ja keskity siihen ettet halua olla tekemisissä niiden kanssa. Kuulet todennäköisesti tällöin paljon ääniä. Keskity siihen, että sulkisit yhteyden henkien kanssa. Olet joskus saattanut avata tien vahingossa, mutta sinun on suljettava se. Jos kokeilet tätä tee omat ratkaisusi luota sisimpääsi ja tunne kuibka magian vahva voima virtaa sinussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143655Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141621Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141498Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181376Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2891342Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi201211Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy73902Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti11847Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113832Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60789