apua, ahdistaa...

APUA!

mua on alkanu mietityttää yks asia tai itseasiassa kakskin. mä mietin, että ainakun kouristan kättäni aivan kunnolla jotenkin jännästi, niin alkaa tuulla kovempaa. se on yksi ja toinen on että onko minulla jokin yhteys henkiin, koska joskus tuntuu et joku puhuis mulle vaik ei oikeesti kukaa ois sanonu mitää. mulle tapahtuukin outoi, esim ulko-ovi selvästi paukahtaa kii,vaik siel ei ois ketää missää. no lähinnä sellasta. kerran mun sisko oli nukkumas tuol vaunus, nii se kuuli ihan selvästi et joku tuli sanomaa et "häiritsenkö?" ja siellä ei ollu missää ketää 0.0 1.mistä tuo tuulen kiihtyminen johtuu kun kouristan kättä
2.onko mulla ja mun siskolla joku yhteys henkiin? ja mitä ne meistä oikee haluu? 0.0

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expertti1

      ootte molemmat sekopäitä

      • APUA!

        no hehheh -.-


    • KristenGold

      Jos tuuli nousee, kun teet jotain se saattaa olla sattumaa. Jos kuitenkaan se ei ole sattumaa kuulut 10% maapallon ihmisistä, jotka hallitsevat jotakin elementtiä.

      Henget saattavat puhua sinulle, se ei ole hyvä asia. Älä puhu niille tai kiinnitä huomiota. Kehitä henkistä voimaasi ja vastusta henkiä. Ne esiintyvät harmittomina, mutta eivät ole. Koita tätä:

      Menee tilaan makamaan, jossa mikään ei häiritse sinua esimerkiksi kellotomaan tilaan. Rentoudu ja keskity siihen ettet halua olla tekemisissä niiden kanssa. Kuulet todennäköisesti tällöin paljon ääniä. Keskity siihen, että sulkisit yhteyden henkien kanssa. Olet joskus saattanut avata tien vahingossa, mutta sinun on suljettava se. Jos kokeilet tätä tee omat ratkaisusi luota sisimpääsi ja tunne kuibka magian vahva voima virtaa sinussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe