apua, ahdistaa...

APUA!

mua on alkanu mietityttää yks asia tai itseasiassa kakskin. mä mietin, että ainakun kouristan kättäni aivan kunnolla jotenkin jännästi, niin alkaa tuulla kovempaa. se on yksi ja toinen on että onko minulla jokin yhteys henkiin, koska joskus tuntuu et joku puhuis mulle vaik ei oikeesti kukaa ois sanonu mitää. mulle tapahtuukin outoi, esim ulko-ovi selvästi paukahtaa kii,vaik siel ei ois ketää missää. no lähinnä sellasta. kerran mun sisko oli nukkumas tuol vaunus, nii se kuuli ihan selvästi et joku tuli sanomaa et "häiritsenkö?" ja siellä ei ollu missää ketää 0.0 1.mistä tuo tuulen kiihtyminen johtuu kun kouristan kättä
2.onko mulla ja mun siskolla joku yhteys henkiin? ja mitä ne meistä oikee haluu? 0.0

3

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expertti1

ootte molemmat sekopäitä

• APUA!

no hehheh -.-

• KristenGold

Jos tuuli nousee, kun teet jotain se saattaa olla sattumaa. Jos kuitenkaan se ei ole sattumaa kuulut 10% maapallon ihmisistä, jotka hallitsevat jotakin elementtiä.

Henget saattavat puhua sinulle, se ei ole hyvä asia. Älä puhu niille tai kiinnitä huomiota. Kehitä henkistä voimaasi ja vastusta henkiä. Ne esiintyvät harmittomina, mutta eivät ole. Koita tätä:

Menee tilaan makamaan, jossa mikään ei häiritse sinua esimerkiksi kellotomaan tilaan. Rentoudu ja keskity siihen ettet halua olla tekemisissä niiden kanssa. Kuulet todennäköisesti tällöin paljon ääniä. Keskity siihen, että sulkisit yhteyden henkien kanssa. Olet joskus saattanut avata tien vahingossa, mutta sinun on suljettava se. Jos kokeilet tätä tee omat ratkaisusi luota sisimpääsi ja tunne kuibka magian vahva voima virtaa sinussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3782
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      245
      3412
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      250
      3170
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      265
      2459
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1695
    6. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      230
      1379
    7. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1285
    8. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      24
      1278
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1085
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      17
      1055
    Aihe