mua on alkanu mietityttää yks asia tai itseasiassa kakskin. mä mietin, että ainakun kouristan kättäni aivan kunnolla jotenkin jännästi, niin alkaa tuulla kovempaa. se on yksi ja toinen on että onko minulla jokin yhteys henkiin, koska joskus tuntuu et joku puhuis mulle vaik ei oikeesti kukaa ois sanonu mitää. mulle tapahtuukin outoi, esim ulko-ovi selvästi paukahtaa kii,vaik siel ei ois ketää missää. no lähinnä sellasta. kerran mun sisko oli nukkumas tuol vaunus, nii se kuuli ihan selvästi et joku tuli sanomaa et "häiritsenkö?" ja siellä ei ollu missää ketää 0.0 1.mistä tuo tuulen kiihtyminen johtuu kun kouristan kättä
2.onko mulla ja mun siskolla joku yhteys henkiin? ja mitä ne meistä oikee haluu? 0.0
apua, ahdistaa...
3
196
Vastaukset
- expertti1
ootte molemmat sekopäitä
- APUA!
no hehheh -.-
- KristenGold
Jos tuuli nousee, kun teet jotain se saattaa olla sattumaa. Jos kuitenkaan se ei ole sattumaa kuulut 10% maapallon ihmisistä, jotka hallitsevat jotakin elementtiä.
Henget saattavat puhua sinulle, se ei ole hyvä asia. Älä puhu niille tai kiinnitä huomiota. Kehitä henkistä voimaasi ja vastusta henkiä. Ne esiintyvät harmittomina, mutta eivät ole. Koita tätä:
Menee tilaan makamaan, jossa mikään ei häiritse sinua esimerkiksi kellotomaan tilaan. Rentoudu ja keskity siihen ettet halua olla tekemisissä niiden kanssa. Kuulet todennäköisesti tällöin paljon ääniä. Keskity siihen, että sulkisit yhteyden henkien kanssa. Olet joskus saattanut avata tien vahingossa, mutta sinun on suljettava se. Jos kokeilet tätä tee omat ratkaisusi luota sisimpääsi ja tunne kuibka magian vahva voima virtaa sinussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1203503EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202507Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141955Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491792Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521167Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67977- 109879
Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18845Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26801Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty68743