mua on alkanu mietityttää yks asia tai itseasiassa kakskin. mä mietin, että ainakun kouristan kättäni aivan kunnolla jotenkin jännästi, niin alkaa tuulla kovempaa. se on yksi ja toinen on että onko minulla jokin yhteys henkiin, koska joskus tuntuu et joku puhuis mulle vaik ei oikeesti kukaa ois sanonu mitää. mulle tapahtuukin outoi, esim ulko-ovi selvästi paukahtaa kii,vaik siel ei ois ketää missää. no lähinnä sellasta. kerran mun sisko oli nukkumas tuol vaunus, nii se kuuli ihan selvästi et joku tuli sanomaa et "häiritsenkö?" ja siellä ei ollu missää ketää 0.0 1.mistä tuo tuulen kiihtyminen johtuu kun kouristan kättä
2.onko mulla ja mun siskolla joku yhteys henkiin? ja mitä ne meistä oikee haluu? 0.0
apua, ahdistaa...
3
81
Vastaukset
- expertti1
ootte molemmat sekopäitä
- APUA!
no hehheh -.-
- KristenGold
Jos tuuli nousee, kun teet jotain se saattaa olla sattumaa. Jos kuitenkaan se ei ole sattumaa kuulut 10% maapallon ihmisistä, jotka hallitsevat jotakin elementtiä.
Henget saattavat puhua sinulle, se ei ole hyvä asia. Älä puhu niille tai kiinnitä huomiota. Kehitä henkistä voimaasi ja vastusta henkiä. Ne esiintyvät harmittomina, mutta eivät ole. Koita tätä:
Menee tilaan makamaan, jossa mikään ei häiritse sinua esimerkiksi kellotomaan tilaan. Rentoudu ja keskity siihen ettet halua olla tekemisissä niiden kanssa. Kuulet todennäköisesti tällöin paljon ääniä. Keskity siihen, että sulkisit yhteyden henkien kanssa. Olet joskus saattanut avata tien vahingossa, mutta sinun on suljettava se. Jos kokeilet tätä tee omat ratkaisusi luota sisimpääsi ja tunne kuibka magian vahva voima virtaa sinussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992