Aretta, Jarna, Manta ja ?

Valinnanvaikeus

Viivi? Ihana mutta liian erilainen
Eevi? Samat sanat
Ruut? Jooo vahvasti suosikkilistalla jo vaikka erilainen onkin
Usva? Sopisi joukkoon, merkitysnimenä ehkä pistää silmään
Kali? Kiehtova, merkitykseltään kuitenkin kauhea - pois.....
Aleessa? Suosikkilistalla on se
Arleena? Suosikkilistaa, onko vähän liikaa samanlainen (Aretta)
Saga? Suosikkilista vaan kasvaa ja paisuu..
Aija, Aila, Laila? Ihan eri osastoa, mutta niiiiiin kauniita
Rauha? Sopii joukkoon huolimatta siitä että on merkitys
Aara? Jännä
Annu? Ihana
Ansa? Joo!
jne
jne
jne
..........

Valinnanvaikeus!

11

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjoo

      Niiin?!

    • Jorma Hirvonen

      Pirjobella
      Tilumiina
      Tenu-Tiina
      Lorviina
      Kirahviina
      Sonniina
      Syyhytär

    • mjaaah....

      Annu kävisi ehkä parhaiten sisartensa nimiin....

      Nitta
      Sira
      Heta
      Asta
      Auni
      Linne
      Menna
      Unna
      Nanna
      Senna
      Leni
      Henrietta

    • vaikkapa

      Aretta, Jarna, Manta ja

      Taava
      Pirta
      Hele
      Enitra
      Iiris
      Venja
      Leine
      Tilma
      Sivi

    • ISMO LAITELA

      SONTA-SEIJA

    • cdxe

      Tytti, Tella, Mimmi, Kata, Iitu, Venni, Nomi, Tessa, Lenita, Karla, Verna, Tekla, Rilla

    • Valinnanvaikeus

      Nyt tuntuu, että tyttösen nimi on joku näistä:

      Saga, Annu, Auni, Pirta, Venja, Karla, Verna, Tekla, Ansa, Asta.

      Ruut on myös kaunis nimi, mutta koska näissä kaikissa muissa nimissä on vähintään yksi A-kirjain ja jokaisella isosiskolla on niitä kutsumanimessään vähintään kaksi, se karsiutui sitten viime hetkellä pois. Toki tällä listallamme on vielä monta nimeä joissa A-kirjaimia on vain yksi, mutta nimet ovat muuten niin ihania ettei niitä voinut karsia, ne jäivät edelleen harkintaan.

      Nyt kysymys sitten kuuluukin:

      Aretta Anniina
      Jarna Johanna
      Manta Marita ja
      Saga, Annu, Auni, Pirta, Venja, Karla, Verna, Tekla, Ansa vai Asta?

      Toinen nimi tulee sitten ensimmäisen nimen mukaan. Ollaan ajateltu näiden "Top 10"-nimien kanssa...

      Saga Susanna/Serafiina
      Annu/Auni Alisa
      Ansa/Asta Amanda/Aurora, eikös Astan kanssa sopisi myös Anette?
      Pirta Pauliina
      Venja/Verna Vilhelmiina
      Karla Karita/Karoliina/Kaarina/Katriina/Katariina
      Tekla Tarita/Tarleena

      Valinnanvaikeus!

      • 45+

        Jos minulta kysyt niin valintani on Verna Vilhelmiina/Vanamo/Vellamo


      • Saga Susanna, Asta Amanda, Alisa Amanda tai Karla Katariina ovat kivoja vaihtoehtoja.


      • Starlene

        Mielestäni Verna Vilhelmiina on vaihtoehdoistanne paras. Myös Ansa Aurora ja Annu Alisa ovat nättejä.


    • sunsuni

      Verna Viola
      Saga Sarlotta
      Asta Amalia
      Alisa Amanda
      Venla Vanamo
      Sohvi Sanelma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe