Viivi? Ihana mutta liian erilainen
Eevi? Samat sanat
Ruut? Jooo vahvasti suosikkilistalla jo vaikka erilainen onkin
Usva? Sopisi joukkoon, merkitysnimenä ehkä pistää silmään
Kali? Kiehtova, merkitykseltään kuitenkin kauhea - pois.....
Aleessa? Suosikkilistalla on se
Arleena? Suosikkilistaa, onko vähän liikaa samanlainen (Aretta)
Saga? Suosikkilista vaan kasvaa ja paisuu..
Aija, Aila, Laila? Ihan eri osastoa, mutta niiiiiin kauniita
Rauha? Sopii joukkoon huolimatta siitä että on merkitys
Aara? Jännä
Annu? Ihana
Ansa? Joo!
jne
jne
jne
..........
Valinnanvaikeus!
Aretta, Jarna, Manta ja ?
11
354
Vastaukset
- justjoo
Niiin?!
- Jorma Hirvonen
Pirjobella
Tilumiina
Tenu-Tiina
Lorviina
Kirahviina
Sonniina
Syyhytär - mjaaah....
Annu kävisi ehkä parhaiten sisartensa nimiin....
Nitta
Sira
Heta
Asta
Auni
Linne
Menna
Unna
Nanna
Senna
Leni
Henrietta - vaikkapa
Aretta, Jarna, Manta ja
Taava
Pirta
Hele
Enitra
Iiris
Venja
Leine
Tilma
Sivi - ISMO LAITELA
SONTA-SEIJA
- cdxe
Tytti, Tella, Mimmi, Kata, Iitu, Venni, Nomi, Tessa, Lenita, Karla, Verna, Tekla, Rilla
- Valinnanvaikeus
Nyt tuntuu, että tyttösen nimi on joku näistä:
Saga, Annu, Auni, Pirta, Venja, Karla, Verna, Tekla, Ansa, Asta.
Ruut on myös kaunis nimi, mutta koska näissä kaikissa muissa nimissä on vähintään yksi A-kirjain ja jokaisella isosiskolla on niitä kutsumanimessään vähintään kaksi, se karsiutui sitten viime hetkellä pois. Toki tällä listallamme on vielä monta nimeä joissa A-kirjaimia on vain yksi, mutta nimet ovat muuten niin ihania ettei niitä voinut karsia, ne jäivät edelleen harkintaan.
Nyt kysymys sitten kuuluukin:
Aretta Anniina
Jarna Johanna
Manta Marita ja
Saga, Annu, Auni, Pirta, Venja, Karla, Verna, Tekla, Ansa vai Asta?
Toinen nimi tulee sitten ensimmäisen nimen mukaan. Ollaan ajateltu näiden "Top 10"-nimien kanssa...
Saga Susanna/Serafiina
Annu/Auni Alisa
Ansa/Asta Amanda/Aurora, eikös Astan kanssa sopisi myös Anette?
Pirta Pauliina
Venja/Verna Vilhelmiina
Karla Karita/Karoliina/Kaarina/Katriina/Katariina
Tekla Tarita/Tarleena
Valinnanvaikeus!- 45+
Jos minulta kysyt niin valintani on Verna Vilhelmiina/Vanamo/Vellamo
- Starlene
Mielestäni Verna Vilhelmiina on vaihtoehdoistanne paras. Myös Ansa Aurora ja Annu Alisa ovat nättejä.
- sunsuni
Verna Viola
Saga Sarlotta
Asta Amalia
Alisa Amanda
Venla Vanamo
Sohvi Sanelma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492