Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1

Aloituksia

70

Kommenttia

183

1. Huckleberry Finnin seikkailut

Kuuntelin tänä vuonna Huckleberry Finnin seikkailut äänikirjana, ja olen jo aiemmin lukenut osia teoksesta. Edesmennyt i
    1
    215
  2. Mamma Mia!

Löytyisikö täältä joku, joka lähtisi mukaan katsomaan Mamma Mia! -musikaalia pe 18.5. klo 14 Messukeskuksen uuteen Amfi-
    Ajanviete
    0
    153
  3. Väike Eesti 100 aastat

Head iseseisvuspäeva kõigile eestlastele! <3
    Eesti foorum
    1
    370
  4. Tunteeko kukaan tätä?

Opin jo lastentarhassa 80-luvun alussa laulun "Pikku prinsessa Ruusunen"ja olen laulanut sitä koko ikäni, mutta kukaan e
    Musiikki
    0
    385
  5. Uintiseuraa?

Olen nelikymppinen nainen Helsingistä. Olisiko joku kiinnostunut käymään kanssani uimassa aluksi 2-3 kertaa kuukaudessa,
    Uinti
    0
    1661
  6. Kirveleviä haavaumia

Onko muilla kokemusta varpaiden pohjiin parissa päivässä ilmaantuneista kirvelevistä tai kihelmöivistä, lähes näkymättöm
    1
    76
  7. Pikkukysymys

Poikani on 2 v 3 kk, ja lopetin imetyksen joulukuussa. Tihkua ei ole tullut moneen kuukauteen, mutta tänä aamuna oli lie
    Perhe
    0
    76
  8. Raiskatun käyttäytyminen mietityttää.

Tämä ei ehkä ole oikea paikka seuraaviin pohdintoihin, mutta haluan asiallisia kommentteja minua askarruttavasta aiheest
    Seksuaalinen väkivalta
    23
    1809
  9. Onko aihetta huoleen?

Minulle asennettiin kuparikierukka maaliskuun alussa. Olen synnyttänyt kerran, eikä toinen raskaus ole vielä ajankohtain
    Ehkäisy
    0
    93
  10. Poikavauva

Olemme valinneet pojallemme nimen Erik Joonatan. Kumpikin nimi on peräisin kirjallisuudesta, ja Erik-nimi tuli mieleeni
    Poikien nimet
    10
    211
  11. Kaksikielisyydestä

Tämä on tarkoitettu eestiläis-suomalaisten perheiden lapsille ja heitä läheltä seuranneille. Onko tavallista, että suo
    Eesti foorum
    0
    88
  12. Vammaisille vanhemmille

Olen lievästi CP-vammainen. Odotan huhtikuussa syntyvää vauvaa, ja kumppanini ja minä suunnittelemme naimisiinmenoa enne
    Liikuntavammaiset
    1
    253
  13. Vaikean aiheen käsittely harrastajateatterissa

Kuulun harrastajateatteriryhmään, jonka uusimman produktion esitykset ovat tänä syksynä. Näytelmä on ryhmän jäsenten ja
    Teatteri ja musikaalit
    1
    144
  14. Ärsyttää

Olen raskaana 12 4. Ultra oli viime viikolla. Tähän asti pahoinvointi on ollut satunnaista ja enimmäkseen vähäistä. Ei
    Yleistä raskaudesta
    6
    153
  15. Entisestä avustajasta

Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minulla oli yli kolmen vuoden ajan mukava ja työhönsä si
    Liikuntavammaiset
    7
    450
  16. Mietteitä

Minulla on ollut omituisia tuntemuksia tämän kierron aikana: rintojen kutinaa ja hetkittäistä pistelyä, kaksi viikkoa ku
    Vauvakuume
    1
    101
  17. Voisiko olla?

Aloitimme vauvan yrittämisen toukokuun alussa, kun luovuin kapselista. Lapsen tulolla ei ole kiirettä, mutta aikaa ei ol
    Vauvakuume
    5
    126
  18. Solmisaatiosta

Etsin muutama päivä sitten Netistä tietoa säveltavujen do-re-mi jne. käytöstä. Soitin lapsena pianoa seitsemän tai kahde
    Yleistä musiikista
    0
    186
  19. Mietteitä

Satuin löytämään Netistä muutaman vuoden takaisen lehtijutun, jossa siteerattiin Leena Hietasen mielipiteitä Eestin neuv
    Eesti foorum
    3
    160
  20. Termistä puolieestiläinen :)

Mitä mieltä tämän palstan eestiläiset, jotka seurustelevat tai ovat naimisissa suomalaisen kanssa, ovat nimityksestä puo
    Eesti foorum
    10
    182