pikkubellu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Huckleberry Finnin seikkailut
Kuuntelin tänä vuonna Huckleberry Finnin seikkailut äänikirjana, ja olen jo aiemmin lukenut osia teoksesta. Edesmennyt i1215Mamma Mia!
Löytyisikö täältä joku, joka lähtisi mukaan katsomaan Mamma Mia! -musikaalia pe 18.5. klo 14 Messukeskuksen uuteen Amfi-0153- 1370
Tunteeko kukaan tätä?
Opin jo lastentarhassa 80-luvun alussa laulun "Pikku prinsessa Ruusunen"ja olen laulanut sitä koko ikäni, mutta kukaan e0385Uintiseuraa?
Olen nelikymppinen nainen Helsingistä. Olisiko joku kiinnostunut käymään kanssani uimassa aluksi 2-3 kertaa kuukaudessa,01661Kirveleviä haavaumia
Onko muilla kokemusta varpaiden pohjiin parissa päivässä ilmaantuneista kirvelevistä tai kihelmöivistä, lähes näkymättöm176Pikkukysymys
Poikani on 2 v 3 kk, ja lopetin imetyksen joulukuussa. Tihkua ei ole tullut moneen kuukauteen, mutta tänä aamuna oli lie076Raiskatun käyttäytyminen mietityttää.
Tämä ei ehkä ole oikea paikka seuraaviin pohdintoihin, mutta haluan asiallisia kommentteja minua askarruttavasta aiheest231809Onko aihetta huoleen?
Minulle asennettiin kuparikierukka maaliskuun alussa. Olen synnyttänyt kerran, eikä toinen raskaus ole vielä ajankohtain093Poikavauva
Olemme valinneet pojallemme nimen Erik Joonatan. Kumpikin nimi on peräisin kirjallisuudesta, ja Erik-nimi tuli mieleeni10211Kaksikielisyydestä
Tämä on tarkoitettu eestiläis-suomalaisten perheiden lapsille ja heitä läheltä seuranneille. Onko tavallista, että suo088Vammaisille vanhemmille
Olen lievästi CP-vammainen. Odotan huhtikuussa syntyvää vauvaa, ja kumppanini ja minä suunnittelemme naimisiinmenoa enne1253Vaikean aiheen käsittely harrastajateatterissa
Kuulun harrastajateatteriryhmään, jonka uusimman produktion esitykset ovat tänä syksynä. Näytelmä on ryhmän jäsenten ja1144Ärsyttää
Olen raskaana 12 4. Ultra oli viime viikolla. Tähän asti pahoinvointi on ollut satunnaista ja enimmäkseen vähäistä. Ei6153Entisestä avustajasta
Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minulla oli yli kolmen vuoden ajan mukava ja työhönsä si7450Mietteitä
Minulla on ollut omituisia tuntemuksia tämän kierron aikana: rintojen kutinaa ja hetkittäistä pistelyä, kaksi viikkoa ku1101Voisiko olla?
Aloitimme vauvan yrittämisen toukokuun alussa, kun luovuin kapselista. Lapsen tulolla ei ole kiirettä, mutta aikaa ei ol5126Solmisaatiosta
Etsin muutama päivä sitten Netistä tietoa säveltavujen do-re-mi jne. käytöstä. Soitin lapsena pianoa seitsemän tai kahde0186Mietteitä
Satuin löytämään Netistä muutaman vuoden takaisen lehtijutun, jossa siteerattiin Leena Hietasen mielipiteitä Eestin neuv3160Termistä puolieestiläinen :)
Mitä mieltä tämän palstan eestiläiset, jotka seurustelevat tai ovat naimisissa suomalaisen kanssa, ovat nimityksestä puo10182