Ja ei niitä kilvettyömiä ja ei varsinkaan niitä missä annetaan tuntimäärä männälle.
Vaan semmoen jolla päästellään vuodesta toiseen öljyä vain vaihdellen.
Tärinätön ja kevyt kaikenlaiseen ajoon.
Mikä on semmoinen uusi mp? En tiedä kun niitä muutama tunti ja vsihdetan osia turhakke teho piiki joutavia. On se kumma. Kaiken maailman kiina romut ei kiinnosta vaan kestävät laatu koneet.
250 4 tahti enduroa?
2
91
Vastaukset
- Oiuja
Ei missään enduroissa mitata kilometreina vaan aina tunteina.
koska endurot on semmosia osien syöjiä niin siksi tarkempi ja luotettavampi tapa on mitata männän ja osien käyttaikä tunteina eikä kilometrien mukaan.
enduroita ei ole pääsäännölliste tarkoitettu edes maatieajoon vaikka saisikin rikisteriin vaan enemmän maastopyörä jolla harratuksena ajetaan maastossa ja jos vehje on viellä paljon käytöstä ja ajossa arjessa.
mikäli meinaat ostaa ja paljon ajella suosittelen ostamaan ainakin repullisen mäntiä ja muuta pientä varaosaa ja työkalut aina mukana varmuuden vuoksi jos vähinkin pidemmellä lähtee että ei tuu pitkä matka taluttaa. - Jake99
Olisiko esim. Kawasaki KLX 250 Sinun tarpeeseen käypä ? Aika tehoton, mutta ei tarvitse liikoja huollellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384