Kun eksyin tälle palstalle tuli mieliin oma järkyttävä kolari jossa olin lapsena 90 luvun alkupuolella.Tulimme mummolasta kun automme suistui ulos valtatiellä kovassa vauhdissa,koko perhe loukkaantui pahoin ja vammoista toipuminen kesti kuukausia,ja silti kärsimme vieläkin pysyvistä vaurioista.
Minä sain takapenkillä veljeni kanssa lantiovenähdyksen,ruhjeita keuhkoihin,pallearepeämän.Veljelle tuli lisäksi aivotärähdys sekä repeämä paksusuoleen.Vanhemmat saivat mm.hammasvaurioita, solisluun murtuman,mustelmia ja tärähdyksen munuaisiin.
Kaikesta huolimatta ollaan toivuttu ja elämä taas hymyilee,ollaan sentään elossa sillä kuolema oli tosi lähellä meillä kaikilla.
Se tuska ei unohdu
3
1377
Vastaukset
- .....
on hienoa että uskot parantumiseen etkä valita niin kuin jotkut joille ei ole edes tapahtunut mitään!
- axxx
Kiva kuulla noin elämänmyönteistä tarinaa,valittajia kyllä riittää mutta sinä jaksat katsoa tulevaisuuteen kaiken tuon jälkeenkin reippaasti.
Minkä ikäinen olit kun...???? Olettaisin että turvalaitteet oli käytössä kun olet niin elämää rakastava?? - E ja K
axxx kirjoitti:
Kiva kuulla noin elämänmyönteistä tarinaa,valittajia kyllä riittää mutta sinä jaksat katsoa tulevaisuuteen kaiken tuon jälkeenkin reippaasti.
Minkä ikäinen olit kun...???? Olettaisin että turvalaitteet oli käytössä kun olet niin elämää rakastava??Olin 9 vuotias silloin ja veljeni oli 11v,meillä oli perheessämme ollut aina tapana käyttää turvavöitä josta olen vanhemmilleni hyvin kiitollinen sillä ilman niitä olisin kuollut todennäköisesti.
Minulla oli istuinkoroke mutta veljelläni ei ollut joten hänen turvavyönsä lantio osa pääsi nousemaan mahan päälle aiheuttaen paksusuolen repeämän.Korokeistuin ilmeisesti pelasti minut tältä vammalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717