Kairon retki El Gounasta?

Fills

Hei!

Olemme lähdössä 09.12.04 viikon matkalle El Gounaan ja haluaisimme lähteä myös Kairon retkelle.

Ongelma on siinä että lähdemme matkaan torstaina ja meidän matkanjärjestäjämme, niin kuin monen muunkin, Kairon retki on to-pe, eli siihen emme pääse mukaan ja hintakin vähän hirvittää (n. 140 e).

ELI KYSYMYS KUULUU: Miten pääsemme kahden päivän Kairon retkelle, mihin hintaan, ja voiko paikallisiin matkanjärjestäjiin luottaa? Uskallammeko lähteä ns. omatoimiretkelle esim. paikallisbussilla?

Jos Sinulla on omakohtaisia kokemuksia niin kuulisimme mielellämme.

KIITOS VASTAUKSISTA

4

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piitsi

onhan sinne näköjään muitakin menijöitä!! olemme lähdössä el gounaan myös tuona samana päivänä eli 9.12. matkaa odotetaan innolla ja vielä innokkaammin punaista merta ja sen koralleja ja kaloja. kävin viimeksi hughadassa -01 keväällä ja kairon retki jäi silloin tekemättä, luxorissa kävimme kylläkin

• fills

Kiitos deturin, matkamme siirtyi kaksi päivää eteenpäin, eli lähdemmekin vasta 11.12. Ei se sinänsä mitään haittaa paitsi että työhommat piti sopia uusiksi.

Olisivat kyllä saaneet antaa edes alennusta, kun matkakin oli jo kokonaan maksettu ja asiat järjestelty sen mukaan.

Edelliseen viestiini viitaten aiomme rohkeasti lähteä paikallisten järjestäjien kairon retkelle, on se hintaero niin merkittävä, kahdelta hengeltä yhteensä vähintään 150 euroa halvempi!

• -J-

Olemme myös lähdössä 11.12. El Gounaan Deturin matkalle, ja olemme suunnitelleet lähtevämme jonkun paikallisen matkajärjestäjän Kairon retkelle. Olen lukenut paljonkin hyviä kokemuksia Hurghadasta Kairoon tehdyistä reissuista paikallisten toimistojen järjestämänä, mutta haluaisin tietää onko El Gounassa jotain putiikkia, joka reissuja myy tai ottavatko Hurghadan retkibussit porukkaa kyytiin El Gounasta?

• Pumpuli

Halusin nostaa tämän, kun olen lähdössä El Gounaan. Haluttaisi ostaa paikallinen retki. Periaatteellisista syistä jo, että raha jää sinne, minne sen kuuluukin. Toiseksi, haluaisin, että teini-ikäiseni joutuisi kuulemaan tätäkin murretta. Olemme asuneet USA:ssa, joten peruskielitaito on oikein hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe