Hei menen ensi kesänä rodoksella naimisiin osaatteko neuvoa kukaan mistä saisin kampaajan/ kukkakimpun apua tarvitsen jos joku osaa auttaa.Nimenomaan rodoksen kaupungissa :) milla
Rodoksella naimisiin
7
383
Vastaukset
- justiinsanainneet
Mun kaverit oli juuri menneet naimisiin siellä ja hotelli hoisi kaiken. kysyppä sieltä
- rodostrianta
Yksi hyvä kampaaja on Griva -kadulla vastapäätä hotelli Helenaa, Svenska Hyr Cyckel yläpuolella sijaitseva Hair Club. Hintataso on Suomen tasoa, mutta niin on myös muissakin kampaamoissa.
- ewoif j oi
Milla hei sun täytyy muuttuu!
- ohionjo
niinkö luulet vaan.
- Rodotar
Me menimme Rodoksella naimisiin viime kesänä. Kampaaja tuli hotellihuoneeseen loihtimaan kampauksen, en nyt saa enää nimeä päähäni, mutta löydän tiedot kyllä ( laitan myöhemmin vielä yhteystiedot ). Kukkakauppaan olin myös etukäteen yhteyksissä, toivat hotellille sovittuna kellonaikana kukat. Suomalainen pappi, joka meidät vihki, neuvoi meitä parturin ja kukkien hommaamisessa.
- elmiira
kiitos vastauksesta rodotar :) ja kyselen siis papilta apuja.Missäs menitte siellä ?
- Rodotar
elmiira kirjoitti:
kiitos vastauksesta rodotar :) ja kyselen siis papilta apuja.Missäs menitte siellä ?
Meidät vihittiin Monthe Smithillä Pyhän Nikolauksen luolakappelin edustalla.Idyllinen pieni kappelin edusta, tykkäsimme kovasti.Kannattaa kysyä turistipapilta neuvoja eri asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882