Hei menen ensi kesänä rodoksella naimisiin osaatteko neuvoa kukaan mistä saisin kampaajan/ kukkakimpun apua tarvitsen jos joku osaa auttaa.Nimenomaan rodoksen kaupungissa :) milla
Rodoksella naimisiin
7
502
Vastaukset
- justiinsanainneet
Mun kaverit oli juuri menneet naimisiin siellä ja hotelli hoisi kaiken. kysyppä sieltä
- rodostrianta
Yksi hyvä kampaaja on Griva -kadulla vastapäätä hotelli Helenaa, Svenska Hyr Cyckel yläpuolella sijaitseva Hair Club. Hintataso on Suomen tasoa, mutta niin on myös muissakin kampaamoissa.
- ewoif j oi
Milla hei sun täytyy muuttuu!
- ohionjo
niinkö luulet vaan.
- Rodotar
Me menimme Rodoksella naimisiin viime kesänä. Kampaaja tuli hotellihuoneeseen loihtimaan kampauksen, en nyt saa enää nimeä päähäni, mutta löydän tiedot kyllä ( laitan myöhemmin vielä yhteystiedot ). Kukkakauppaan olin myös etukäteen yhteyksissä, toivat hotellille sovittuna kellonaikana kukat. Suomalainen pappi, joka meidät vihki, neuvoi meitä parturin ja kukkien hommaamisessa.
- elmiira
kiitos vastauksesta rodotar :) ja kyselen siis papilta apuja.Missäs menitte siellä ?
- Rodotar
elmiira kirjoitti:
kiitos vastauksesta rodotar :) ja kyselen siis papilta apuja.Missäs menitte siellä ?
Meidät vihittiin Monthe Smithillä Pyhän Nikolauksen luolakappelin edustalla.Idyllinen pieni kappelin edusta, tykkäsimme kovasti.Kannattaa kysyä turistipapilta neuvoja eri asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218