Hei menen ensi kesänä rodoksella naimisiin osaatteko neuvoa kukaan mistä saisin kampaajan/ kukkakimpun apua tarvitsen jos joku osaa auttaa.Nimenomaan rodoksen kaupungissa :) milla
Rodoksella naimisiin
7
538
Vastaukset
- justiinsanainneet
Mun kaverit oli juuri menneet naimisiin siellä ja hotelli hoisi kaiken. kysyppä sieltä
- rodostrianta
Yksi hyvä kampaaja on Griva -kadulla vastapäätä hotelli Helenaa, Svenska Hyr Cyckel yläpuolella sijaitseva Hair Club. Hintataso on Suomen tasoa, mutta niin on myös muissakin kampaamoissa.
- ewoif j oi
Milla hei sun täytyy muuttuu!
- ohionjo
niinkö luulet vaan.
- Rodotar
Me menimme Rodoksella naimisiin viime kesänä. Kampaaja tuli hotellihuoneeseen loihtimaan kampauksen, en nyt saa enää nimeä päähäni, mutta löydän tiedot kyllä ( laitan myöhemmin vielä yhteystiedot ). Kukkakauppaan olin myös etukäteen yhteyksissä, toivat hotellille sovittuna kellonaikana kukat. Suomalainen pappi, joka meidät vihki, neuvoi meitä parturin ja kukkien hommaamisessa.
- elmiira
kiitos vastauksesta rodotar :) ja kyselen siis papilta apuja.Missäs menitte siellä ?
- Rodotar
elmiira kirjoitti:
kiitos vastauksesta rodotar :) ja kyselen siis papilta apuja.Missäs menitte siellä ?
Meidät vihittiin Monthe Smithillä Pyhän Nikolauksen luolakappelin edustalla.Idyllinen pieni kappelin edusta, tykkäsimme kovasti.Kannattaa kysyä turistipapilta neuvoja eri asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645734
- 2653344
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423314Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442748- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291648Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161477
- 231457
- 241357