Laatutakuu

yks asiaa pohtiva

Onko täällä Laatutakuu-yrittäjiä ? Millaiset tulot teillä on ( eli mitä jää käteen), paljonko tulee tunteja, missä päin Suomea olet ? Oliko sinulla millainen kokemus siivouksesta ennen kuin aloit yrittäjäksi?

19

3469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcxkmckckmck

      Ei laatutakuu ole yrittämistä ei. taidat olla aika tyhmä? Ainoastaan oy tai ky on yrittämistä. Kannattaa googlata laatutakuu, siinä on 90 prosentilla mennyt koko omaisuus ja valtavat velat.

      • kärttyisä

        "Ei laatutakuu ole yrittämistä ei" - no on se franchising-yrittämistä.

        "taidat olla aika tyhmä" - taidat olla tosi vanha koulukiusaaja, joka ei ole ymmärtänyt etteivät aikuiset jatka kiusaamista mollaamalla muita ja siten nostamalla omaa alhaista itsetuntoaan. HÄPEÄ!

        "Kannattaa googlata laatutakuu, siinä on prosentilla mennyt koko omaisuus ja valtavat velat." - googlasin, kuten kehoitit. Silti missään ei ollut faktaa, että 90% olisi menettänyt omaisuutensa. Kerro siis faktaa äläkä olettele asioita sen perusteella mitä satut jostain epäonnistuneiden viestiketjusta löytävän. Yrittäjällä on yrittäjän vastuu ja kaikista ei ole yrittäjiksi.

        Äidilläni oli KY mutta ei taitoja hoitaa talouttaan niin että kuoli sitten velallisena. KY ei siis tuo onnea jollei osaa pitää huolta taloudestaan.

        Pysy mieluummin lukulinjalla jos ainoa päämääräsi on mollata aiheettomasti muita. Eikö äitisi opettanut sinulle käytöstapoja?


      • 11+1
        kärttyisä kirjoitti:

        "Ei laatutakuu ole yrittämistä ei" - no on se franchising-yrittämistä.

        "taidat olla aika tyhmä" - taidat olla tosi vanha koulukiusaaja, joka ei ole ymmärtänyt etteivät aikuiset jatka kiusaamista mollaamalla muita ja siten nostamalla omaa alhaista itsetuntoaan. HÄPEÄ!

        "Kannattaa googlata laatutakuu, siinä on prosentilla mennyt koko omaisuus ja valtavat velat." - googlasin, kuten kehoitit. Silti missään ei ollut faktaa, että 90% olisi menettänyt omaisuutensa. Kerro siis faktaa äläkä olettele asioita sen perusteella mitä satut jostain epäonnistuneiden viestiketjusta löytävän. Yrittäjällä on yrittäjän vastuu ja kaikista ei ole yrittäjiksi.

        Äidilläni oli KY mutta ei taitoja hoitaa talouttaan niin että kuoli sitten velallisena. KY ei siis tuo onnea jollei osaa pitää huolta taloudestaan.

        Pysy mieluummin lukulinjalla jos ainoa päämääräsi on mollata aiheettomasti muita. Eikö äitisi opettanut sinulle käytöstapoja?

        Laita oikealla ylhäällä olevaan keskusteluhakuun sana laatutakuu ja saat vastauksen kysymykseesi.
        Kannattaa pysyä kaukana ko. firmasta.


      • kärttyisä
        11+1 kirjoitti:

        Laita oikealla ylhäällä olevaan keskusteluhakuun sana laatutakuu ja saat vastauksen kysymykseesi.
        Kannattaa pysyä kaukana ko. firmasta.

        Kiitos vastauksestasi niminmerkilleni "kärttyisä". Kun et näköjään ymmärtänyt niin vastasin niminerkille "mcxkmckckmck".

        Kehoituksesi laittaa "ylhäällä olevaan keskusteluhakuun sana laatutakuu ja saat vastauksen kysymykseesi" on aiheeton, koska en kysynyt mitään. No, kysyinhän minä senverran ettekö aitisi opettanut käytöstapoja - siis kysyin nimimerkiltä "mcxkmckckmck". Kommenttisi ei siis liittynyt minun kommenttiini millään tavalla ja siksi ihmettelinkin miksi ylipäätään kirjoitit mitään.


    • mcxkmckckmck

      Itselläni Oy ja tiedän mistä kyse. Oy ei ole veloista vastuussa, vain mitkä on itse taannut.

      • Olen ollut

        Laatutakuuyrittäjänä ja voin sanoa että kierrä kaukaa.Se on niinkuin jossain mainittiin yrittäjämaailman orjatyövoimaa!


      • Ei,eijei
        Olen ollut kirjoitti:

        Laatutakuuyrittäjänä ja voin sanoa että kierrä kaukaa.Se on niinkuin jossain mainittiin yrittäjämaailman orjatyövoimaa!

        No et ensimmäisinä vuosina paljon palkkaa nostele.Töitä kyllä saat tehdä.Ja mitä enemmän teet sitä enemmän maksat rojaltia..Laina siinä vielä jota pitää maksaa.
        Jos sinulla ei kaiken lisäksi ole kokemusta siivoustyöstä älä lähde leikkiin omalla terveydellä.


      • kärttyisä

        Perehtymättä yhtään osakeyhtiölakiin kysyisin, että kuka/mikä sitten vastaa osakeyhtiön mahdollisista tappioista/veloista/maksamattomista veroista? Kuka siis maksaa osaamattoman omistajan tekemät maksamattomat maksuvelvoitteet? Ei kai vaan joku toinen yrittäjä jää nuolemaan näppejään? Tai kenties me kaiikki veronmaksajat joudu näiden huijareiden maksumiehiksi? Onko sinulle siihen vastausta? Kuka siis maksaa sinun OY:si velaoista jollet ole itse ollut takaajana? Faktaa pöytään, kiitos.


      • 11+1
        kärttyisä kirjoitti:

        Perehtymättä yhtään osakeyhtiölakiin kysyisin, että kuka/mikä sitten vastaa osakeyhtiön mahdollisista tappioista/veloista/maksamattomista veroista? Kuka siis maksaa osaamattoman omistajan tekemät maksamattomat maksuvelvoitteet? Ei kai vaan joku toinen yrittäjä jää nuolemaan näppejään? Tai kenties me kaiikki veronmaksajat joudu näiden huijareiden maksumiehiksi? Onko sinulle siihen vastausta? Kuka siis maksaa sinun OY:si velaoista jollet ole itse ollut takaajana? Faktaa pöytään, kiitos.

        Taidat kärttyisä olla sekopää ja pöpi.
        En ole sinulle vastannut mitään.
        Vastasin yks asiaa pohtivalle, aiheen aloittajalle.


    • sippolat1

      Olin joskus yrittäjä. Asiakkaiden kanssa meni hyvin, mutta laatutakuun kanssa ei.
      Rahaakin tuli, mutta liian monta välikättä oli sitä jakamassa ei paljon itselle jäänyt.
      Nyt olen itsenäinen yrittäjä. Saan päättää kaikesta itse ja rahaakin jää mukavasti.
      Laatutakuulla kalliit kirjanpitäjät, Käyntikorttejakin piti ostaa lisää vaikka oli entiset kaksisataa kappaletta käyttämättä ja muuta vastaavaa kusetusta. Voi v... mitä touhua.

      • Läätytäkyy

        Kirjanpitäjät!En ihan usko,,kysykääpäs heiltä koulutusta,ammattitutkintoa.


    • määvaan

      Heippa!
      Kysymykseesi millaiset tulot on Laatutakuu-yrittäjillä, niin voisin sanoa, että alussa, ihan mahtavat, mutta kun alv:t, yms. alkaa rullaamaan, niin eipä paljon hurraamista ole. Töitä saa tehdä ihan helvetisti (siis useinmiten yli 14 tuntia vuorokaudessa). Eli mainokset, että päätä itse työaikasi yms. paska on ihan hanurista... ei siinä paljon työaikoja valkkailla, kun laskut, erityisesti rojaltit painaa päälle... Itse jaksoin tuota rumbaa 4 vuotta ja sitten tajusin lopettaa, ennen kuin meni henki (paljosta sekään ei ollut kiinni, sillä ei kukaan jaksa tuollaista rääkkiä). Yrityksen velat jäivät, samoin talolainat ja nyt niitä maksellaan ulosoton kautta, mutta silti ollaan hengissä, ihme kyllä.... ihan täyttä ymmärtämättömien huijausta koko lafka! Älä ikinä, kuuna päivänä sorru moiseen firmaan!!!

    • niinpäsniin

      Mitähän ne mahtavat tulot nyt sitten on? Jäi vielä vastaus saamatta.

      • mnnnbv

        Ei niitä oo


    • Ffff

      Nostetaanpas tämä taas esille. Kuka uskaltaa kertoa tulonsa vai onko niitä ollenkaan?

    • Anonyymi

      Hei!
      Olen nostamassa ryhmäkannetta. Olen ollut itse laatutakuu yirttäjä ja kaikki meni alta . Joten kuinka montaa tähän on lähtemässä mukaan? Tämä pitää saada loppumaan jotta tulevaisuudessa muut eivät tule kärsimään kyseisestä huijauksesta!
      Laita s postia osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Tämä yritys käyttää häikäilemättömästi pakolaisten ahdinkoa hyväkseen ja polkee palkkoja! Kuulemaan mukaan Tampereella maahanmuuttajille maksetaan puoli palkkaa ja sopimukset ovat verrattavissa ihmiskauppaan! Kuinka vitun alas meidän yhteiskunta on vajonnut!?

    • Anonyymi

      Paska firma

    • Anonyymi

      En suosittele. Olin aikoinaan laatutakuu "yrittäjä". Ei jäänyt kuin velkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe