Ketä diggaa täst parhaat bändist. Mulle Smak on KOKO elämä!!!
Smak
16
1017
Vastaukset
- Smack
..olla täyteläinen elämä...mieti vielä kerran! Mitä smakkiin tulee niin unohda jo se on PASKA.
Tuhlaa vaikkapa hetki smackiin TOMPPELI! - Nippeli
Kuka se kimeä-ääninen tyttö on joka siinä laulaa?
- Smak_fani
Kuka tyttö?
Eiks tääl ketään oikeesti välitä Smakist? - smäkittäjä
Smak_fani kirjoitti:
Kuka tyttö?
Eiks tääl ketään oikeesti välitä Smakist?..ei tod. semmosta alarvosta paskaa ei kukaan kuuntele! Alunperin tää smak oli/on tarkotettu vitsiks(tieto).Oli vaan ajan kysymys millon joku PÖLVÄSTI tarttuu koukkuun.
- Smak ihailia <3
smäkittäjä kirjoitti:
..ei tod. semmosta alarvosta paskaa ei kukaan kuuntele! Alunperin tää smak oli/on tarkotettu vitsiks(tieto).Oli vaan ajan kysymys millon joku PÖLVÄSTI tarttuu koukkuun.
No ei ees ollut Mikään vitsi.. Kuules Smak bändi on ihana ja mä rakastan sitä yli kaiken..!! Mun mielestä Smak yhtyettä ei saa haukkuu!!!!!!!!!! T. kallen Rakastja 4-ever!!!!!!
- Silja
Smak ihailia <3 kirjoitti:
No ei ees ollut Mikään vitsi.. Kuules Smak bändi on ihana ja mä rakastan sitä yli kaiken..!! Mun mielestä Smak yhtyettä ei saa haukkuu!!!!!!!!!! T. kallen Rakastja 4-ever!!!!!!
Kohta se tulee, kivaa!!! Ketä oli
Glorias kun se kuvattiin?!! Oliks hyvä!!!? - Sanna186
Smak_fani kirjoitti:
Kuka tyttö?
Eiks tääl ketään oikeesti välitä Smakist?Moi mä ainakin välitän ja tänään on eri herkkä päivä kun aion kattoo vaan DVD:tä!!! Kalle on ihanin ja ne soittaa niin hyvin!!
- Henkka fani
Smak ihailia <3 kirjoitti:
Joops. on se huippu
- ELVIS
Kuuntele minua, nuo finninaamaiset, teinit joutavat jäihin, hahahahahahah
- smakittaja
Siis smak on aivan paras teiän on aivan turha tulla valittamaan jos toiset dikailee vähän erillaisesta musasta! :)
- minää
smakittaja kirjoitti:
Siis smak on aivan paras teiän on aivan turha tulla valittamaan jos toiset dikailee vähän erillaisesta musasta! :)
siis smakhan on paras bändi mitä suomest löytyy!!! Kalleki on nii tosi sulone!!!!!
- Smakin Puolustaja!!
Finnit on NORMAALI asia kuule!! Ja on sullakin ollut tossa iässä!! Ja muutenkin on mullakin finnei ja MUISTA ETTÄ SE ON NORMAALI ASIA!!!!!!!!!!!!! NI! Ja smak on ihana bändi T: Minä
- minää
siis mulle smakki on elämä!!!! se on ihan paras!!!!xD
- Minä 2
Niin smak on munkin elämä :D
- kalle fani <3 4-ever
Kalle (smakista) On maailman paras munkin mielestä
- Suden90
Smak rokkaa aina ja ikuisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241