Smak

Smak fanittaja

Ketä diggaa täst parhaat bändist. Mulle Smak on KOKO elämä!!!

16

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smack

..olla täyteläinen elämä...mieti vielä kerran! Mitä smakkiin tulee niin unohda jo se on PASKA.
      Tuhlaa vaikkapa hetki smackiin TOMPPELI!

• Nippeli

Kuka se kimeä-ääninen tyttö on joka siinä laulaa?

• Smak_fani

Kuka tyttö?
        Eiks tääl ketään oikeesti välitä Smakist?

• smäkittäjä
        Smak_fani kirjoitti:

Kuka tyttö?

..ei tod. semmosta alarvosta paskaa ei kukaan kuuntele! Alunperin tää smak oli/on tarkotettu vitsiks(tieto).Oli vaan ajan kysymys millon joku PÖLVÄSTI tarttuu koukkuun.

• Smak ihailia <3
        smäkittäjä kirjoitti:

..ei tod. semmosta alarvosta paskaa ei kukaan kuuntele! Alunperin tää smak oli/on tarkotettu vitsiks(tieto).Oli vaan ajan kysymys millon joku PÖLVÄSTI tarttuu koukkuun.

No ei ees ollut Mikään vitsi.. Kuules Smak bändi on ihana ja mä rakastan sitä yli kaiken..!! Mun mielestä Smak yhtyettä ei saa haukkuu!!!!!!!!!! T. kallen Rakastja 4-ever!!!!!!

• Silja
        Smak ihailia <3 kirjoitti:

No ei ees ollut Mikään vitsi.. Kuules Smak bändi on ihana ja mä rakastan sitä yli kaiken..!! Mun mielestä Smak yhtyettä ei saa haukkuu!!!!!!!!!! T. kallen Rakastja 4-ever!!!!!!

Kohta se tulee, kivaa!!! Ketä oli
        Glorias kun se kuvattiin?!! Oliks hyvä!!!?

• Sanna186
        Smak_fani kirjoitti:

Kuka tyttö?

Moi mä ainakin välitän ja tänään on eri herkkä päivä kun aion kattoo vaan DVD:tä!!! Kalle on ihanin ja ne soittaa niin hyvin!!

• Henkka fani
        Smak ihailia <3 kirjoitti:

Joops. on se huippu

• ELVIS

Kuuntele minua, nuo finninaamaiset, teinit joutavat jäihin, hahahahahahah

• smakittaja

Siis smak on aivan paras teiän on aivan turha tulla valittamaan jos toiset dikailee vähän erillaisesta musasta! :)

• minää
        smakittaja kirjoitti:

Siis smak on aivan paras teiän on aivan turha tulla valittamaan jos toiset dikailee vähän erillaisesta musasta! :)

siis smakhan on paras bändi mitä suomest löytyy!!! Kalleki on nii tosi sulone!!!!!

• Smakin Puolustaja!!

Finnit on NORMAALI asia kuule!! Ja on sullakin ollut tossa iässä!! Ja muutenkin on mullakin finnei ja MUISTA ETTÄ SE ON NORMAALI ASIA!!!!!!!!!!!!! NI! Ja smak on ihana bändi T: Minä

• minää

siis mulle smakki on elämä!!!! se on ihan paras!!!!xD

• Minä 2

Niin smak on munkin elämä :D

• kalle fani <3 4-ever

Kalle (smakista) On maailman paras munkin mielestä

• Suden90

Smak rokkaa aina ja ikuisesti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe