Eiks naiset haluu mitään kaveria edes
Mitä naisilla on miehiä vastaan?
36
836
Vastaukset
Nope!
Ja siinä se sitten olikin.- Mies minäkin
Kyllä varmaan haluavat, mutta kaikki eivät halua olla kaikkien kavereita. En minäkään tule kaikkien kanssa toimeen, enkä halua viettää arvokasta vapaa-aikaani epämiellyttävän ihmisen kanssa.
- x771
Niin haluavat, mutta se yleensä edellyttää sitä että on ystävällinen, on tarpeeksi yhteisiä asioita eikä naisella ennestään ole paljoa kaverereita.
- hyvä vaan
Mä en ainakaan usko miesten ja naisten väliseen ystävyyteen. Naiset joilla on paljon miehiä kavereina haluaa vaan jonkun aseen jolla aiheuttaa puolisolleen pahaa oloa että voi helpommin hallita. Ehkä vähän leikkiä niiden "kavereiden" tunteilla kans.
- zxczxcasdzxc
Useimmat naiset ovat jo ylittäneen "kaverikiintiön" vuosia sitten. Heillä on ollut samat kaverit yläasteelta asti, eikä heillä ole aikaa uusille kavereille.
- moropororoo
Kysyit: "Mitä naisilla on miehiä vastaan?"
Parempi kysymys: "Mikä miehissä on vikana, kun naiset ei halua tutustua miehiin?"- voisinkeksiälisääkys
Kysymys on hyvä mutta mikä on vastaus?
voisinkeksiälisääkys kirjoitti:
Noin 40 minuuttia jälkeenpäin kuuntelen kaappikellon kaikuvaa, raskasta sekuntiviisarin siirtymisnaksahtelua ja mietin samaa...
Tarkastan jälleen että josko joku olisi vastauksen jostain löytänyt, keksinyt taikka antanut... (Naisten näkökulmasta...)- useimmiten
voisinkeksiälisääkys kirjoitti:
Vastaus:
- Ei tarpeeksi rahaa.
- Sosiaalisia tai muita ongelmia taustalla.
- Ei käytä ollenkaan alkoholia.
- Liian tylsä.
- Huono juttelemaan
- Heikko ulkonäkö
- Terveydelliset ongelmat
Varsin usein kyseessä ovat ennen kaikkea sosiaaliset ongelmat yhdistettynä sellaiseen ulkonäköön, joka ei ole ihan kaikkien naisten mieleen. - okrapuuro
useimmiten kirjoitti:
Vastaus:
- Ei tarpeeksi rahaa.
- Sosiaalisia tai muita ongelmia taustalla.
- Ei käytä ollenkaan alkoholia.
- Liian tylsä.
- Huono juttelemaan
- Heikko ulkonäkö
- Terveydelliset ongelmat
Varsin usein kyseessä ovat ennen kaikkea sosiaaliset ongelmat yhdistettynä sellaiseen ulkonäköön, joka ei ole ihan kaikkien naisten mieleen.Mulla on noista ongelmista kaikki paitsi vika. Sekin varmaan iän myötä tulee vastaan. Hyvin menee. :D
- Egalitaristikko
Höpöhöpö.
Kyllä se vika löytyy naisista.
Olisikin jo korkea aika ruveta heitäkin kritisoimaan ja patistamaan ihmisten tavoille.
Vain naisilla on oikeus sikailla, sillä "se voimaannuttaa" ja tietysti se vanha loru "koska miehetkin".
Naisilla ei myöskään ole mitään vaatimuksia, tosin kuin miehillä joiden on oltava rikkaita, hyvissä töissä, komeita, jne.
- yksin aina
mitä naisil n seurustelua vastaan?
- juuliastar
Okei, naisena sekaannun nyt arasti keskusteluun.
Minulla ei ole ainakaan mitään miehiä vastaan ja ainakin minulle kelpaa miehetkin kavereiksi. Aina ei kemiat ole kohdallaan että syntyisi syvempää kumppanuussuhdetta, mutta ainakaan minulla ei ole kavereita liikaa että alkaisin nirsoilemaan. Tilanteesta riippuen kaveruus voi tietenkin tarkoittaa eri asioita: se voi olla satunnaista sähköpostikaveruutta, säännöllistä keskustelua puhelimitse tai ihan henkilökohtaista tapaamista aika ajoin syvällisten keskustelujen merkeissä (itselläni tilanne varmaan riippuu siitä kuinka hvyin tulen juttuun henkilön kanssa).
Minun mielestäni naiset ja miehet voivat olla ystäviä keskenään. Ehkä minä olen sitten poikkeustapaus näin ajatellessani, en kuitenkaan usko että olisin ainoa... - nnainenn
Tottakai mies voisi olla mun kaveri kunhan ei ole mitään taka-ajatuksia siinä kaveruudessa. Mulla ei ole yhtään mies- eikä naiskavereita enkä ole kauhean sosiaalinen.
- kikkeli tanassa
Mahdotonta. Paitsi jos mies on varattu tai homo. Luultavasti täällä on enemmän homoja kuin varattuja, mutta aika vähän niitäkin.
- dfgfhj
kikkeli tanassa kirjoitti:
Mahdotonta. Paitsi jos mies on varattu tai homo. Luultavasti täällä on enemmän homoja kuin varattuja, mutta aika vähän niitäkin.
Taidat olla varattu homo.
Ei kaikkia kiinnosta seksi. On olemassa aseksuaalejakin. - kikkeli tanassa
dfgfhj kirjoitti:
Taidat olla varattu homo.
Ei kaikkia kiinnosta seksi. On olemassa aseksuaalejakin.Totta, unohdin aseksuaalit.
Mutta suuri enemmistö miehistä tulee ajattelemaan "tuhmia" naispuolisesta kaveristaan. Jossain vaiheessa saattaa myös putkahtaa ilmoille yllättävä rakkaudentunnustus ja lämpimiä tunteita, jotka saavat naisessa aikaan valtavan pettymyksen ja poskilleläpsimisreaktion.
Se siitä "kaveruudesta" sitten.
- laiska.
Enpä ole kuullut että vanhatpiiat ja vanhatpojat olis kaveerannu entisaikoinakaan, yksinpä nuo elelivät.
Helppohan se on miesten seurustella, kaikki vastuu ehkäisystä ja mahd. lapsesta on naisella. - eikö kelpaa
Haluan naisen ainoastaan parisuhteen takia ja seksin takia. Naiset ei vaan osaa sitoutua.
- ,,,
Parisuhde on naiselle mielestäni vaativa.
Ei miesten tarvitse huolehtia niin monista asioista kuin naisen...
Mies saa lähinnä ottaa rennosti, kaukosäädin ja kaljaa...poikamiehen päivät jatkuvat, kotona vaan pyörii joku. - Morax
,,, kirjoitti:
Parisuhde on naiselle mielestäni vaativa.
Ei miesten tarvitse huolehtia niin monista asioista kuin naisen...
Mies saa lähinnä ottaa rennosti, kaukosäädin ja kaljaa...poikamiehen päivät jatkuvat, kotona vaan pyörii joku.Ja kuinkahan moni nainen elää miehen siivellä? Naiset ovat niitä, joiden ei tarvitse tehdä yhtään mitään, jos sattuvat löytämään sopivan miehen. Rikas mies, joka kiinnostuu naisesta, haluaa naisen naisena, se riittää hänelle. Naisen ei tarvitsekaan sitten kuin oleskella miehen asunnossa ja hyötyä tämän leluista ja rahoista, ja tämähän naiselle kelpaa, koska naiset ovat materialisteja. Mies ei voikaan näin tehdä. Tavisnaisista on tullut jopa kuninkaallisia, koska sellainen on sattunut kiinnostumaan. Prinsessaleikit jatkuvat ja "isi" kustantaa kaiken.
- ihmettelijä
Morax kirjoitti:
Ja kuinkahan moni nainen elää miehen siivellä? Naiset ovat niitä, joiden ei tarvitse tehdä yhtään mitään, jos sattuvat löytämään sopivan miehen. Rikas mies, joka kiinnostuu naisesta, haluaa naisen naisena, se riittää hänelle. Naisen ei tarvitsekaan sitten kuin oleskella miehen asunnossa ja hyötyä tämän leluista ja rahoista, ja tämähän naiselle kelpaa, koska naiset ovat materialisteja. Mies ei voikaan näin tehdä. Tavisnaisista on tullut jopa kuninkaallisia, koska sellainen on sattunut kiinnostumaan. Prinsessaleikit jatkuvat ja "isi" kustantaa kaiken.
Millä vuosikymmenellä satut Morax elämään? Eiköhän nykynainen ole itsenäinen ja riippumaton miehen varallisuudesta. Toki on näitä siipelijöitä kummassakin sukupuolessa. Mutta kyllä nykynainen tulee toimeen omillaan, eikä tarvitse mieheltä lantin lanttia. Typerä on se joka käyttää toista tällälailla hyväkseen.
- Morax
ihmettelijä kirjoitti:
Millä vuosikymmenellä satut Morax elämään? Eiköhän nykynainen ole itsenäinen ja riippumaton miehen varallisuudesta. Toki on näitä siipelijöitä kummassakin sukupuolessa. Mutta kyllä nykynainen tulee toimeen omillaan, eikä tarvitse mieheltä lantin lanttia. Typerä on se joka käyttää toista tällälailla hyväkseen.
Kuinka monta rikasta naisjulkimoa tiedät, joka olisi ottanut tavismiehen ukokseen? Aivan, et yhtään. Nainen ei kelpuuta miestä, joka ei ole vähintään yhtä rikas kuin hän itse. Vaikka naisella olisi rahaa kuin roskaa, hän tarvitsee miestä jolla on myös rahaa kuin roskaa. Rikkaat miehet ja kuninkaalliset ovat kyllä kelpuuttaneet taviksia muijikseen, mutta naiset eivät niin tee, koska heitä ei kiinnosta mies itsessään. Naiset ovat, katsos, materialisteja.
Nainen pähkinänkuoressa:
http://www.youtube.com/watch?v=0iyeUcFKRv4 - .,.,
Morax kirjoitti:
Kuinka monta rikasta naisjulkimoa tiedät, joka olisi ottanut tavismiehen ukokseen? Aivan, et yhtään. Nainen ei kelpuuta miestä, joka ei ole vähintään yhtä rikas kuin hän itse. Vaikka naisella olisi rahaa kuin roskaa, hän tarvitsee miestä jolla on myös rahaa kuin roskaa. Rikkaat miehet ja kuninkaalliset ovat kyllä kelpuuttaneet taviksia muijikseen, mutta naiset eivät niin tee, koska heitä ei kiinnosta mies itsessään. Naiset ovat, katsos, materialisteja.
Nainen pähkinänkuoressa:
http://www.youtube.com/watch?v=0iyeUcFKRv4"
Women seek financial stability by nature, because they raise children. Raising kids takes a lot of effort AND resources for a very long period of time (25 years or more sometimes). During the initial years of raising a child, many women leave their work/career to raise their child, if they married a poor man, the whole family's survival would be endangered. Therefore an accommodated individual will always attract more women, and there is nothing bad about this." - Morax
.,., kirjoitti:
"
Women seek financial stability by nature, because they raise children. Raising kids takes a lot of effort AND resources for a very long period of time (25 years or more sometimes). During the initial years of raising a child, many women leave their work/career to raise their child, if they married a poor man, the whole family's survival would be endangered. Therefore an accommodated individual will always attract more women, and there is nothing bad about this."Niinpä niin, kivikaudellakin se fyrkka kiilteli narttujen silmissä, joten tosi luonnollistahan se onkin.
Mutta miksihän naisilla on aina perusteltua tuo luonnollinen aspekti ja heillä on sen varjolla oikeus tehdä mitä vain, eikä siinä pitäisi sitten olla mitään pahaa? Miehiä arvostellaan jatkuvasti ja haukutaan, sekä ripitetään siitä mitä he tekevät. Se, että miehen esimerkiksi tekee luonnostaan mieli naista, ei ole vieläkään hyväksyttävää, vaan se kaikki käännetään miehen niskoille ja miehen pitäisi pystyä ihan luontoa vastaan taistelemaan, kun taas naisten kaikki typerät oikut ovat aina vain heidän luonnollista käyttäytymistään ja he eivät missään nimessä mahda sille mitään. Kaikki on oikeutettua ja ymmärrettävää, kun nainen himoitsee paksua lompsaa, vaikkei olekaan aikeissa lisääntyä ja turvata perhettään rikkaalla miehellä. Sitäpaitsi Suomessa äitiyslomallakin pyörii palkka, ja hyvinhän ne yksinhuoltajaäiditkin ovat pärjänneet ilman ukkonsa tienestiä.
"YOU KNOW THAT'S BULLSHIT! They want the money for themselves, to buy a lot of expensive shit for themselves! Women who care about having a good life for their kids WORK! Don't try to defend gold diggers!" - .,.,
Morax kirjoitti:
Niinpä niin, kivikaudellakin se fyrkka kiilteli narttujen silmissä, joten tosi luonnollistahan se onkin.
Mutta miksihän naisilla on aina perusteltua tuo luonnollinen aspekti ja heillä on sen varjolla oikeus tehdä mitä vain, eikä siinä pitäisi sitten olla mitään pahaa? Miehiä arvostellaan jatkuvasti ja haukutaan, sekä ripitetään siitä mitä he tekevät. Se, että miehen esimerkiksi tekee luonnostaan mieli naista, ei ole vieläkään hyväksyttävää, vaan se kaikki käännetään miehen niskoille ja miehen pitäisi pystyä ihan luontoa vastaan taistelemaan, kun taas naisten kaikki typerät oikut ovat aina vain heidän luonnollista käyttäytymistään ja he eivät missään nimessä mahda sille mitään. Kaikki on oikeutettua ja ymmärrettävää, kun nainen himoitsee paksua lompsaa, vaikkei olekaan aikeissa lisääntyä ja turvata perhettään rikkaalla miehellä. Sitäpaitsi Suomessa äitiyslomallakin pyörii palkka, ja hyvinhän ne yksinhuoltajaäiditkin ovat pärjänneet ilman ukkonsa tienestiä.
"YOU KNOW THAT'S BULLSHIT! They want the money for themselves, to buy a lot of expensive shit for themselves! Women who care about having a good life for their kids WORK! Don't try to defend gold diggers!"Eläimetkin valitsee lauman vahvimman ja komeimman uroksen joka on rakentanut kunnollisen pesän ja suojelee eikä jotain hippi rääpälettä pillipiiparia.
- Morax
.,., kirjoitti:
Eläimetkin valitsee lauman vahvimman ja komeimman uroksen joka on rakentanut kunnollisen pesän ja suojelee eikä jotain hippi rääpälettä pillipiiparia.
Nyt sitten taas verrataan ihmisiä eläimiin. Sitten kun mies tekee jotain naisten mielestä kyseenalaista, kuullaankin kuinka meidän pitäisi olla ihmisiä, eikä mitään elukoita. Tilanteen mukaan siis.
Mutta siinä olet aivan oikeassa, että naiset ovat vain elukoita. He eivät pääse ihmisen tasolle vaikka yrittäisivät kuinka pakkeloida naamaansa. Siinä missä mies käyttää aivojaan, nainen menee vain viettiensä mukaan nuppi sumeana. Heillä kun on täysi oikeus siihen, ei heidän tarvitse edes yrittää. Kummasti ne miehet ovat kumminkin pystyneet rakentamaan yhteiskuntaa, huolimatta siitä, että ovat naisten mielestä elukoita.
- En minä
Kuka jaksaa katsella päihdeongelmaista suomalaisnaista.
- ei jaksaja.
no ei saatana ainakaan kukaan täysjärkinen,joku urpo voi katella kuka ei itekään käy kaikilla pytyillä.
- eawrawer
yksi sana. feminismi
Ei ole yhtään mitään miehiä vastaan, on miehiä kavereinakin.
Tyydyttikö tämä vastaus sinua vai tuleeko kohta taas joku naiset-miehet -avaus? Tällä palstalla keskustellaan tosin yksinäisyydestä eikä naisista.- mieluummin yksin
Mulla ei ole mitään miehiä vastaan. Eikä naisia. Ei oikeastaan myöskään suoralta kädeltä mitään ihmisryhmääkään vastaan. Yksilötasolla en sitten viihdy jonkun seurassa ja jonkun seurassa on kiva olla.
Olen itsekin aika yksinäinen monella mittapuulla, mutta en silti halua "ketä tahansa" kumppaniksi tai ystäväksi. Mua alkaa kiinnostaa, jos ihminen huolehtii itsestään, että on puhtaat hiukset ja vaatteet ja että pään sisällä tapahtuu jotakin; ihmisellä on ajatuksia, mielipiteitä ja se on kiinnostunut jostakin... Että on semmonen loiste silmissä jonkun asian suhteen, oli se sitten autot, luonto, kirjat tai mikä hyvänsä.
Monet täällä surkuttelevat vaikuttaa ilmeisiltä energiarosvoilta. Itsellä ei ole elämänhalua, eikä kipinää mihinkään ja sitten ootetaan, että joku "pelastaa" ja tekee kaiken puolesta. Oon parin "ystävän" kanssa joutunut panemaan välit poikki, kun en jaksanut olla likasanko, johon paha olo kaadetaan ja itellä oli tapaamisten/puheluiden jälkeen hirveen raskas ja väsynyt olo... :( - lisää lainausmerkit
Miehet ovat saastaisia tyhmiä, epäkypsiä juoppoja, joilla ei ole ripaustakaan empatiakykyä, eikä tilannetajua, estetiikan tajusta puhumattakaan. Miehet näyttävät rumalta, eivätkä pukeudu siististi, puhuvat epäselvästi ja väärässä paikassa, ja ainoat motiivit heidän puheelleen ovat testosteroni, lihasten pullistelu, halu näyttää ja pelleily. Miehet eivät ajattele, eivätkä edes voi oppia ajattelemaan, heidän sydämensä suuruus ja mahdollisuus kasvaa ihmisinä on täysi nolla. Miehet tapittavat naisia lasittunein katsein kun kuola tipahtelee suustaan maahan. Kaikista ongelmistaan miehet syyttävät naisia. Jos tekee mieli seksiä, naisten kuuluu sitä antaa, muuten naiset ovat pahoja. Muutenkin miesten mielestä naisille voi tehdä mitä tahansa ja heiltä voi vaatia mitä tahansa. Miehet itse ovat laiskoja ja saamattomia ja vaativat, että kaikki aina tekevät kaiken heidän puolestaan. Siinä on vain yksi esimerkki siitä, että miehet eivät kasva aikuisiksi vaan tarvitsevat jonkun, jossa he voivat roikkua pikkupojan tavoin. Äitin pitäisi aina passata ja työntää ruokaa lusikalla suuhun. Lisäksi suurin osa miehistä on epäkäytännöllisiä sikoja, jotka arvostavat liikaa itseään, eivätkä yhtään muita. Kun he tekevät virheen, se ei ikinä ole heidän vikansa vaan naisten vika. Miesten ainoa positiivinen ominaisuus on fyysinen voima. Sen ja keskiaikaisen äijäkulttuurin voimin he yhäkin pönkittävät asemaansa ja alistavat naisia. Sitten kun se alistaminen ei onnistukaan juodaan kaljaa ja kiroillaan. Ei mikään ihme, että miehet kuolevat keskimäärin 10 vuotta naisia nuorempina. Ipanat!
- miesvihaa pukkaa
Hah, feministi. :D
- päivännaurut
Joo nyt kuulostaa kovasti siltä että jollakulla on aika paljon hiekkaa alapäässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737