kuinka yksinäinen olet?onko kavereita,millaiset välit sukulaisiin ja naapuerihin jne??
ykisnäisyys
7
135
Vastaukset
- zxczxcasdzxc
Istun kämpässäni yksin kaiket päivät. Ei ole yhtään kaveria jota tapaisin, eikä "perheen" kanssa olla pidetty yhteyttä moneen vuoteen. Joskus kuluu kuukausia, jolloin en näe muita ihmisiä, lukuunottamatta siwan myyjää.
- useita kauppaketjuja
Käy välillä jossain toisessa kaupassa
- lande paukku
mitä jos muut kaupat on liian kaukana
- kuinni?
Ei kavereita. Vanhempiin hankalat välit mutta välit kuitenkin. Mummiin ihan hyvät välit. Muiden sukulaisten kanssa en ole tekemisissä kuin häissä, hautajaisissa ja vastaavissa tilaisuuksissa.
- Yksinäinen tarkkaili
Tästä samasta asiasta tehtiin kyselykin vähän aika sitten.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12267156#comment-0 - payback
Aloittaja kyselee tälläisiä ilman, että itse kertoo vastineensa.
Mahtaakohan aloittaja kysyä noita edes tosissaan. Tämän täytyy olla provo.
Aloittaja kyselköön noita itsekseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747