Mulla on joskus päiviä, jolloin ajatukset on koko ajan yksinäisyydessä. Millä sen kierteen saa katkaistua? Mulla auttaa hikisten sukkien haistelu, mutta se ei ole miellyttävää puuhaa. Mikä olisi mukavampi keino saada ajatukset pois yksinäisyydestä edes hetkeksi?
Ajatukset pois yksinäisyydestä, edes hetkeksi
Poppins
1
53
Vastaukset
Jaapa, tiiä sitte... Kaikilla on omat tapansa ja saattavat toimia vain hetken aikaa tai vain henkilöön itseensä...
Tänne tulee varmaa ihan hetken päästä niitä "muka-tietäviä" laittamaan jotain wanhaa neuvoa(taas)...
Itse ainakin tätä kirjoittaessa suuntaan ajatukseni muualle jotenkin kierosti, esimerkiksi nyt tällä palstalla pätemiseen... =D
Usein tulee että kun koittaa ajatukset kääntää muualle, niin hetken se toimii kunnes ylivoima iskee takaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747