Loitsut ja niiden seuraukset

será

heipä hei! Moi oon kiinnostunut loitsuista, noituudesta ja niiden seurauksista. Mitä loitsuja te ootte kokeillut ja onnistuiko ne tai jos onnistu niin mitä siitä seurasi? Kertokaa! Kaikki tieto on arvokasta. Ja pyydän niitä jotka eivät usko noituuteen ei mielellään tulisi kommentoimaan mitään asiatonta ;)

4

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittelia Noita

      Minä voin opettaa muutaman loitsun. Ne ovat pieniä, mutta silti voimakkaita ja hankalia. Ne ohjailevat vettä,tuulta,tulta ja maata. Jonkun niistä tulisi onnistuvan. Minulla onnistuu tuli. Jos harjoittelet ahkerasti saatat saada kaikki ne haltuusi. No, ensin tuli:
      Tarvitset kynttilän ja hiljaisen paikan. Aseta kynttilä eteesi ja istu risti istuntaan sen eteen. Laita kätesi yhteen (ei ristiin) ja ala hokemaan tätä:
      "Minä käsken sinua,tuli väistymään,
      minä olen tulen herra, liekin päälikkö,
      palon johtaja."

      Toista tuota. Kovaan ääneen käyttäen energiaa. Sitten alat hiljaa siirtämään käsiäsi kauemmas toisistaan. Liekin pitäisi nyt jakautua kahtia käsiesi mukaan. Pikkuhiljaa, jos nyt onnistut, voit siirtyä isompiin tuliin. Veden kanssa sama,mutta vesi kippo taas hiljaista Kädet yhteen ja loitsu menee näin:
      "Minä käsken sinua,vesi väistymään
      minä olen veden herra, aallon päälikkö,
      laineiden johtaja."

      Ja vesi siirtyy käsien mukaan.
      tuulen loitsu tehdään ulkona. Siinä saat aikaan kaksi pientä pyörrettä. Mutta loitsu:

      "Minä käsken sinua,tuuli väistymään
      minä olen tuulen herra, puhurin päälikkö,
      ilman johtaja."

      ja maa hiekalla ulkona tai astiassa.
      "Minä käsken sinua,maa väistymään
      minä olen maan herra, hiekan päälikkö,
      soran johtaja."

      Tässä myös yksinkertainen suojelu loitsu kirouksia vastaan olet sisällä talossasi ja tarvitset vesi kupin. Istu lattialla vesi edessäsi. Kädet RISTISSÄ edessäsi. Sano:

      "Minä langetan suojelu loitsun, magia kilven, eristys taijan tähän taloon. Ei henget astu sisään ei pimeä tulevaisuudessakaan. Ei demonit livahda akkunoista, ei möröt astu savupiipusta. Ei tässä talossa ketään satu ei kirous lankea, ei iske noidan nuoli. Ei sen asukkaat vahingoitu, ei koe kipua. Valo paistakoot sisään taloon karkottaen pimeän magian."

      Sitten ota vettä ja piirrä ilmaan risti.

      Näin pääsee alkuun. Kannattaa hankkia kirja johon kirjoitat nämä ja kokeilla tehdä omia loitsuja. Jos haluat kirjan seuraavan sinua hautaan asti. Siunaa Se ja piirrä sen sisälle omalla verelläsi risti. Muista että kunnollisen noidan on osattava loitsunsa ulkoa...

      • séra

        Kiitos paljon :) Täytyy kokeilla


      • tiedon janoinen
        séra kirjoitti:

        Kiitos paljon :) Täytyy kokeilla

        No toimiko?


    • Jaahah

      Viimeksi kun tarkistin, loitsut on oikeesti itsensä tutkintaa ja jumalilta neuvon kysyntää, eikä taikatemppujen tekemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe