Kävi vähän hassusti tuossa eilen, tuli juotua _vähän_ liikaa (enkä tiedä vaikka olisin ottanut jonkun silmätippa-drinkin), ja heitettiin ulos baarista. Joutuivat myös soittamaan ambulanssin hengenahdistuksen takia.
Nyt tässä mietiskelin että mistä tietää saaneensa porttikiellon baariin?
Muuta kuin siinä kohtaa kun aikoo sisälle ja käännytetään takaisin. Kyseessä kuitenkin ainoa paikka jossa ihmisiä liikkuu nykyään, joten eipä paljon juhlita jollei sinne pääse.
Ja kuinka helposti yleensäkään noihin paikkoihin saa porttikiellon?
Mistä tietää saaneensa porttikiellon baariin?
Hävettääihansemisti
2
300
Vastaukset 2
- Eihänsitäoleolemassa
Porttikieltoa ei ole olemassakaan. Kumottiin -95, jos oikein järjestyksenvalvoja kurssilta muistan.
- Eihänsitäoleolemassakaan
Ja pääsyn eväämiseen seuraavilla kerroilla nuo sinun tapahtumasi eivät riitä. Aika normaali ilta kapakalle, jos joku joudutaan heittämään pihalle, ambulanssin tilaaminen taas sattuu olemaan pakollista kaikille ihmisille hätätilanteessa.
Joten uskoisin että voit vain kävellä takaisin tuohon baariin, ja jos järjestyksenvalvojalle haluat hyvän mielen, nii tokaise vaikka että sori ku tuli oltua viimeksi niin tunnelissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470