MSN MESSENGER!! HYMIÖT, AVATARIT, NICKIT JNE..

HYMIOOIU

Täältä saa msn messengeriin ilmaiseksi HYMIÖITÄ, KESKUSTELUKUVAKKEITA.. Sivuilla on myös NICKI generaattori jolla teet itsellesi tyylikkään nickin.. LATAUKSET osiosta löydät uusimmat msn messengerin versiot sekä PLUS lisäosat.. nYT MYÖS MUUTA osio josta löydät OPPAAT, TAUSTAKUVAT, ARTIKKELIT, UUTISET jne..

myös keskustelufoorumi jossa jo paljon väkeä.. tule sinäkin! ;)

http://www.mesenet.tk

7

32881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari07

      Lopeta sivujesi jatkuva mainostus. Sitäpaitsi nuo sivut on matkittu mesewebistä.

      • Jasmuliini

        Anteeksi mutta kuka tietäis kuinka omat kotisivut voi tehä? :) Ja kuka nää sivut on tehny?? :o Mä ja mun kaveri ollaa aina haluttu tehä yhteiset kotisivut, mutta kuin ei tiietä miten ne voi tehä :( Mutta voisko joku vastata jos tietäis? :) Ja jos sivujen tekijä vois auttaa niin voisin vähän kehuskella näitä sivuja... Niin, jos kiinnostaa! ;) no..... Moikka!


      • Jokulainen
        Jasmuliini kirjoitti:

        Anteeksi mutta kuka tietäis kuinka omat kotisivut voi tehä? :) Ja kuka nää sivut on tehny?? :o Mä ja mun kaveri ollaa aina haluttu tehä yhteiset kotisivut, mutta kuin ei tiietä miten ne voi tehä :( Mutta voisko joku vastata jos tietäis? :) Ja jos sivujen tekijä vois auttaa niin voisin vähän kehuskella näitä sivuja... Niin, jos kiinnostaa! ;) no..... Moikka!

        Moi!
        Mene osoitteeseen www.freewebs.com ja sielä saat tehtyä itsellesi sivut tai teet ne html kielellä.


      • mä !
        Jasmuliini kirjoitti:

        Anteeksi mutta kuka tietäis kuinka omat kotisivut voi tehä? :) Ja kuka nää sivut on tehny?? :o Mä ja mun kaveri ollaa aina haluttu tehä yhteiset kotisivut, mutta kuin ei tiietä miten ne voi tehä :( Mutta voisko joku vastata jos tietäis? :) Ja jos sivujen tekijä vois auttaa niin voisin vähän kehuskella näitä sivuja... Niin, jos kiinnostaa! ;) no..... Moikka!

        tiedän miten teet helpost omat kotisivut,helppoa.
        menet www.suntuubi.com sivuille ja sit siel iha alhaalla eli mee nuolta alas päin ja siel lukee pienen et "tee ilmaiset kotisivut". minulla itsellä ei ole omia tai siis en ole tehnyt vain omia kotisivuja mutta un kamuilla on omat kotisivut. :)


      • möä
        Jasmuliini kirjoitti:

        Anteeksi mutta kuka tietäis kuinka omat kotisivut voi tehä? :) Ja kuka nää sivut on tehny?? :o Mä ja mun kaveri ollaa aina haluttu tehä yhteiset kotisivut, mutta kuin ei tiietä miten ne voi tehä :( Mutta voisko joku vastata jos tietäis? :) Ja jos sivujen tekijä vois auttaa niin voisin vähän kehuskella näitä sivuja... Niin, jos kiinnostaa! ;) no..... Moikka!

        Ei varmaa mikää sivu oo semmone mist sais MSN hymiöit ilmatteks ja et ei tulis viiruksii??!! Mut jos joku tietää sellasen osotteen, ni voisitko olla ystävällinen ja kertos?? KIITOS!! :D


      • koodaaja1
        Jasmuliini kirjoitti:

        Anteeksi mutta kuka tietäis kuinka omat kotisivut voi tehä? :) Ja kuka nää sivut on tehny?? :o Mä ja mun kaveri ollaa aina haluttu tehä yhteiset kotisivut, mutta kuin ei tiietä miten ne voi tehä :( Mutta voisko joku vastata jos tietäis? :) Ja jos sivujen tekijä vois auttaa niin voisin vähän kehuskella näitä sivuja... Niin, jos kiinnostaa! ;) no..... Moikka!

        Voit tehä blogin osoitteessa www.blogger.com tai sitten suntuubissa tai voit mennä osoitteeseen www.cjb.net ja alkaa tekemään kotisivueditorilla niitä tai sitten opettelet htmllää ja koodaat ne itse ja uppaat ne html tiedostot sinne cjbhen. Jos ei ole kokemusta htmllästä tai kotisivujen teosta, niin suosittelen sitten joko suntuubia tai blogin tekoa tai freewebsiä

        Toivottavasti joku ymmärtää :)

        Tässä mun omat: panda10.cjb.net


    • Simpsakka_ty99

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe