Taas ammutaan?

Taastaastaaas

Mitähän taas tapahtuu tällä kylällä kun helikopterikin saapunut paikalle ja virkavallan ääniäkin kuulunut pitkin päivää..

21

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihek

      WHAAATT

    • leilakirte

      missä mennään????

    • silminnäkiä

      Kivelän koululla poliisit. Ambulansseja ja paloautoja, myös mediheli laskeutui. Mitähän siellä tapahtuu, poliisit tutkii koulua.

    • penni900

      murhia varmaan. kertokaa kun tieätte lisää

    • tilanne ohi

      Tilanne ohi. Kopterit ja hälyytysajoneuvot lähtivät paikalta. Uskalintie on taas auki. Mitäköhän siellä tapahtui, ei kai ihan pienestä katuja aleta sulkemaan ja mediheliä paikalle lentämään. Poliiseja oli toistakymmentä, muutama ambulanssi ja lisäksi yksi paloauto.

    • manne

      musuja ainakin pyöriny ahkerasti liityyköhän jotenkin tapaukseen

    • mikkijhj

      musuja?

    • Kirjastoauto

      Joo itsekkin näin niitä autollisen, liittyyköhän tapaukseen?

    • normipäivät

      Mäyräkivessä oli ukko vetänyt akkaansa turpaan ja sen jälkeen paennut poliisia koulun sisälle leikkiaseen kanssa.Ei siis mitään vakavaa.

      • kymäseusko

        Mediheli tuon takia?!?


    • onkos kanssa

      varma tieto?

      • Surkkari

        Suur-keuruu



        Torstai-iltana Kivelän astusalueella nähtiin paljon hälytysajoneuvoja sekä myös lääkärihelikopteri. Pelastuslaitoksen mukaan tapaus oli normaali sairaankuljetustehtävä, johon liittyi tueksi lääkärihelikopteri. Paikalla oli myös poliisi, mutta heillä ei ollut tilanteessa hälytystehtäviä.


    • vuotaja6

      peiteoperaatio joista ei paljoa hiiskuta, niitä ei monia ole. Peitellään usein mm. "sairaankuljetustehtävänä" tavikset kun eivät ole tänä päivänä enää yhtä tyhmiä ja huomaamattomia kuin ennen vanhaa :)

      • vatutsano

        Ja tämän rakia koko uskalintie oli suljettu eikä alueelle päässyt autolla, okei.


    • vieressä asuva

      kyllä se kuulkaa oli ihan oikeesti vakava sairaskohtaus.ottakaa selvää ennen kun juoruatte tyhmiä.

      • Aivan,

        juuri näin ja nyt pistetään tälle keskustelulle PISTE.


    • Medi-Heliä ei ole ollut enää kahteen vuoteen. Todennäköisesti paikalla kävi Tampereen helikopteri FH30. Tuntuu vain, että kansalaisten silmissä jokaikinen taivaalla lentävä pelastushelikopteri on tuo Medi-Heli, vaikka tuo nimi ei ole enää käytössä. Tuo FH30 on se Tampereen pelastushelikopteri, jonka käyttämisestä saa yleensä lukea negatiivisia kommentteja Aamulehden sivuilta.

      • vieras 21

        MEDI-HELIksi sitä Tampereellakin kutsutaan nääs...väri toki erilainen,kuin muilla taivaalla lentelevillä :D


    • poliisi poistuu

      Hyvä vedätys, että poliiseja oli paikalla tosita kymmentä! Pian ei ole kuulemma niitä kahtakaan, jotka yleensä, kun nekin katoaa muualle...siis poliisi ei ole ainakaan n. tuntiin paikalla!

      • esapertti700

        Ei oo terpikää saanu happee enne noin.


    • Ympäri Duomeakin.

      Todella hyvä ku suomessa on noita pelastushekojakin. osaavat työnsä ja erikoislentämisenkin hyvin . ja pelastavat ihmishenkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe